Benzineprijzen in jouw buurt

in spanbroek en hoogwoud voor 1.505 laaste tijd

en bij me vriendin in grave is eigenlijk altijd wel wat goedkoper 1.48 ofzo *O*

ben voor tank vaak tussen 15 en 20,- kwijt maar tank dan ook bijna altijd voor lampje gaat branden
 
Jij hebt een lampje? Wat een luxe :+

Stond vanochtend naast een sjoppert, dat nogal een kabaal maakte, bij het verkeerslicht. Ik hoorde m'n motor niet eens meer. Lekker veel lawaai maakt dat ding.

Hee, maar da's gek. Ik voel ook geen trillingen meer... hmm raar.. Oh, krijg nou, ik draai 0 toeren stationair :W

Gelukkig heb ik nog een reserve :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
één keer in het koekblik gegooit, en daar ging ´ie behoorlijk van bokken. Volgende keer bij een andere pomp getankt en toen was het over.

Ik heb vijf jaar bij een een bijbaantje gehad bij een filiaal van een niet nader te noemen oliemerk-met-schelp-als-logo en heb véél meer van dat soort verhalen gehoord van klanten. Trouwens ook over het verschil tussen 95 en V-power. Ik gooi dus ook gewoon V-power á adviesprijs-6ct (was de korting volgens mij) op mijn motor.
 
neen, maar was er benieuwd naar of het nou in het westen (of zuiden of noorden) duurder zou zijn dan bij mij in de buurt, aangezien ik voor 4 weken terug in friesland was, kostte de benzine daar 1.46 nog wat, en hier nu al 1.52 gezien...
vind dat nogal een verschil (ondanks de prijsstijging die er al in zit)

Gisteren 1.499, vandaag 1.509, bij een onbemand tankstation in Friesland :( , dus volgens mij wordt het overal een beetje teveel van het goede, maakt niets meer uit waar je zit in NL.



Maar blijven rijden doen we toch allemaal wel :]
 
Laatst bewerkt:
Zoek eens op "bezittelijk voornaamwoord" daar staat niet jou maar jouw..Het is niet zo moeilijk.
ga jij eens terug naar dit topic


edit: dit vinden de pomphouders/oliemaatschappijen/overheid er van
11.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kijk tegenwoordig op www.tankwijzer.nl
kun je ook langs je route laten zoeken, dat is dus erg handig, hij vind automatisch de (zelfservice) tankstations en pikt de goedkoopste eruit.
 
*O* De goedkoopste bij ons is nog €1,46 bij de Pin&Go in Teteringen. De goedkoopste bemande is de Total bij ons om de hoek op de Westerhagelaan.
 
Ik ben vanuit de randstad naar zuid limburg verhuisd en had verwacht dat de prijzen zo dicht bij de grens wat lager zouden zijn. Dat is dus een fabeltje wat in de grote stad verteld wordt. Eijsden zag ik inderdaad ook op 1.60 staan een paar dagen geleden. Ik heb vandaag een paar kilometer verder, bij de Esso richting Cadier 1.50 betaald. Lager hier in de buurt heb ik het niet gezien.
nog ff een beetje verder naar het zuiden zoeken.
Duits grensgebied +/- € 1.45, Luxemburg € 1.20 EURO 95
 
nog ff een beetje verder naar het zuiden zoeken.
Duits grensgebied +/- € 1.45, Luxemburg € 1.20 EURO 95

Klinkt leuk, maar naar Luxemburg is voor mij dik 90 km en nog eens terug hetzelfde, dus voor dit voordeel blijf ik op en neer rijden met mijn tankinhoud.

Naar Duitsland is geen probleem, maar die paar dubbeltjes die ik verdien ben ik kwijt aan de rit.
 
we reden van 't weekend door valkenswaard, gewoon een pomp in het dorp en niet aan de snelweg...

€ 1,619... gaat toch helemaal nergens meer over :?
 
Ik ben vanuit de randstad naar zuid limburg verhuisd en had verwacht dat de prijzen zo dicht bij de grens wat lager zouden zijn. Dat is dus een fabeltje wat in de grote stad verteld wordt. Eijsden zag ik inderdaad ook op 1.60 staan een paar dagen geleden. Ik heb vandaag een paar kilometer verder, bij de Esso richting Cadier 1.50 betaald. Lager hier in de buurt heb ik het niet gezien.

Daar tank ik met het koekblik idd ook altijd, met de motor tank ik net waar het uitkomt. Voor die 15 ltr ga ik niet onnodig km's maken omdat het ergens toevallig 3 ct goedkoper is...
 
Gisteren zag ik een pomp met 1,619..... Als dit zo door gaat ben ik weg uit NL :?
diesel was daar overigens ook 1,42 oid.
 
Laatst bewerkt:
Ben pas 11 dagen naar Frankrijk geweest.
Luxemburg was 1.30 (euro 95) en Frankrijk wisselde sterk, aan de snelweg allemaal rond de 1.52
Binnenland wisselde tussen 1.38 onbemande stations (die onze passen niet accepteerde :? ) tot 1.56 in de bergdorpjes, maar gemiddeld daar 1.45.

Maar in Arnhem zit zelfs de Tango op 1.5x nu, trieste zaak.
 
Laatst bewerkt:
en slecht.

't Zal in het hele land niet zoveel schelen (paar cent). Het duurst zijn aan de snelweg, en het goedkoopst bij de onbemande pomp.
:^
Een keer bij de Makro getankt, smerige oliewaas erop en de motor heeft nooit zo rot gelopen. Jaren geleden onderhand. Gewoon de onbemande Shell pompen bij mij in de buurt: TU wijk Delft (nu misschien beetje lastig bereikbaar), tussen Pijnacker en Nootdorp. Meestal 9-12 cent korting. Of de Shell bij Massluis Coldenhove of de afrit Maasland van de A20, ook niet duur. En anders die bij mij om de hoek, meestal ook 6 cent goedkoper en in ieder geval kwaliteit.
 
Dag Frank,

Ik heb ook zo'n pasje, maar nog nooit gebruikt, heb er ook maar weinig vertrouwen in eigenlijk.
Mare, ben je toevallig ANWB lid?
Met dat pasje krijg je ook korting, kijk maar eens op anwb.nl

M.v.G
Mark
Yep dat gaat naar een aparte spaarrekening bij de ANWB die je na een poosje (online) kunt overschrijven naar je eigen rekening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan