berichtje in de krant

aiai, hoe bedoel je ''wat je zegt ben jezelf''. sorry hoor, dat ik geen mening mag hebben.

ps. als je nou eens het hele topic leest, in plaats van die shit van je borst te kloppen. lvt maakt geen wheelies en stoppies, zeikerd!
Dit was gericht aan al die hypcrieten van het forum, niet alleen aan jou. Jij geeft af op journalisten terwijl je niet eens weet wat er voorgevallen is.
 
Hmmmm, ben het wel een beetje met BlitzeR1 eens, al blijf ik het onverstandig vinden dat ze precies vertellen waar ze altijd rijden. Misschien dat ze zelf al ergens anders zijn gaan racen, maar een "onschuldige" motorrijder is strax natuurlijk wel de pineut als er een agent in de bocht gaat liggen laseren/flitsen.
Greetz
Martian
Heb je gelijk in, maar ik heb al vaker gelezen van jongens hier op 't forum dat ze in een bocht gelaserd zijn. Het is dus geen nieuws en de mannen van de KLPD zijn ook niet achterlijk lijkt me, die weten dat dondersgoed. Alleen zal er minder gecontroleerd worden in bochten, omdat het gross van mobiel Nederland zich daar wel aan de snelheid houdt en er dus weinig te verdienen valt. En daar draait het toch nog altijd om; geld.
 
=lvt= DOM

Ik weet dat die mannen AANGESPROKEN zijn door een journalist op de MOTOR of hij hun even mocht interviewen.
We hebben het dus over een motorrijdende journalist die opzettelijk het motorrijdend publiek in een kwaad daglicht wilt stellen? Geloof je 't zelf? Hoepel toch op met jullie voorbarige conclusies stelletje malloten. het komt m'n strot uit dat er zo hypocriet gereageerd wordt telkens als dit soort berichten de kop op steken. Als jullie willen dat motorrijders geen slecht imago wordt toebedeeld, stop dan allemaal met dit soort praktijken. Ow? Dat doen jullie niet? Nee? Wheelies maken is leuk? Stoppies ook? Hard rijden ook? ZEIK DAN NIET als het in de openbaarheid komt.

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat deze 'Fab4' bevestigen wat veel mensen denken en waar bepaalde politici graag zieltjes mee winnen: Geen motoren meer op de dijken, verbod of begrenzing op te snelle motoren en zeker geen verkoop van open pijpen etc. Dus ze verpesten het wel omdat ze nu met hun kop ergens in gaan en aandacht krijgen. Een gemiddelde krantlezer zal niet uit zichzelf op dit forum komen dus lezen ze veel niet.

In ieder geval vind ik het jammer omdat het stereo-type weer negatief in de krant komt. Misschien niet door de journalist maar heel veel lezers zullen hierbij toch weer een bevestiging zien.

Anyways lekker blijven rijden,

Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
Niet zo zeiken allemaal,

het is toch leuk voor die gasten dat ze eens in de krant staan?

Elke politieagent weet dat er op klaverbladen/op-en afritten wel eens hard gereden word.Niks nieuws dus.

iedereen neemt wel eens een afrit op hoge snelheid.
 
Dit was gericht aan al die hypcrieten van het forum, niet alleen aan jou. Jij geeft af op journalisten terwijl je niet eens weet wat er voorgevallen is.
daarom mag ik nogwel een hekel aan ze hebben. pas jij nou maar op dat je niet gekicked wordt ;)
je was trouwens BEHOORLIJK persoonlijk. ik niet, ik generaliseer lekker })
 
Laatst bewerkt:
Niet zo zeiken allemaal,

het is toch leuk voor die gasten dat ze eens in de krant staan?

Elke politieagent weet dat er op klaverbladen/op-en afritten wel eens hard gereden word.Niks nieuws dus.

iedereen neemt wel eens een afrit op hoge snelheid.
het gaat ook om de lezers, die krijgen weer foute ideeen.
 
Staat in het stukje van die website. Kwestie van creatief quoten. :+

Wel mooi speelgoed op die foto. :9

Volgens mij is 177kph op de gemiddelde klaverblad bocht best wel érg hard. :?
Probeer maar eens 17kph op het klaverblad Kerensheide bij Stein te halen, gegarandeerd dat je eindigt met een vangrail in je bek :x

by the way, snap niet dat sommige meewerken aan zoiets je wete toch dat het uit zun verband wordt gerukt. misschen staan ze de volgende keer in de krant met een kruisje achter hun naam :Z
 
Op die bochten wordt niks geen overlast veroorzaakt en gaat men echt niet laseren. Dat doen ze op klaverbladen (voor de bekenden in die buurt: Vjenne bijv.) waar buurtbewoners klagen en waar gevaarlijke situaties ontstaan. Op Vjenne bijvoorbeeld veel ongelukken, dodelijke, en veel geklaag over de overlast.

Op deze afritten valt te weinig geld binnen te halen en de politie zal hierdoor echt niet beter gaan controleren.

Al is het wel een beetje een zielige actie van deze lui. Maarja, als ik in m'n blitse pakje op m'n blitse 25kW-racertje in de krant mag, en mag vertellen dat ik met m'n knie over de grond kan, zodat het hele dorp het leest, zodat m'n buurjongetje van 10 me een held vind, zeg ik ook ja.

Dus ik ben ook zo'n loser.


Straks toch de Tubantia maar 's bellen...
 
Probeer maar eens 17kph op het klaverblad Kerensheide bij Stein te halen, gegarandeerd dat je eindigt met een vangrail in je bek :x

by the way, snap niet dat sommige meewerken aan zoiets je wete toch dat het uit zun verband wordt gerukt. misschen staan ze de volgende keer in de krant met een kruisje achter hun naam :Z

Met 17kph red ik het echt wel hoor O-)
 
Mijn mening is dat een groot deel hier de gemiddelde burger onderschat. Denk dat de gemiddelde burger heus wel weet hoe en wat. Het wordt nu gewoon nog een keer bevestigd in de krant. Ik zou het dom vinden om te denken dat we ons allemaal heel erg netjes ons aan de snelheid houden en dergelijke.. Verder staat nergens dat ze ander verkeer in gevaar brengen of zo..
 
Ach laat die jongens toch , ze hebben nu alle aandag die ze zo graag wilden hebben , ik rij toch wel en trek me niks van zulke art. aan :Z
 
Ach laat die jongens toch , ze hebben nu alle aandag die ze zo graag wilden hebben , ik rij toch wel en trek me niks van zulke art. aan :Z

:^

Nobody like us we dont care })

We doen het toch echt zelf... 200+ over de snelweg blazen.. klaverbladje rijden.... wheelys, stoppies... file slalommen.. met de open pijp over de dijkjes blazen...

Of je moet hier hewi heten.. dan heb je recht van spreken :Z


Idd hypocriet hier... zolang het in ons straatje pas lekker schreeuwen.. en als het niet ons straatje is dan maken we ons straatje ervan.

Beetje zwart-wit ik zeg niet dat ik er af en toe niet aan mee doe maar valt me hier wel steeds meer op.


Ik kan me best voorstellen dat een niets wetende nederlander ons als gekke dwazen ziet :P
 
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat deze 'Fab4' bevestigen wat veel mensen denken en waar bepaalde politici graag zieltjes mee winnen: Geen motoren meer op de dijken, verbod of begrenzing op te snelle motoren en zeker geen verkoop van open pijpen etc. Dus ze verpesten het wel omdat ze nu met hun kop ergens in gaan en aandacht krijgen. Een gemiddelde krantlezer zal niet uit zichzelf op dit forum komen dus lezen ze veel niet.

In ieder geval vind ik het jammer omdat het stereo-type weer negatief in de krant komt. Misschien niet door de journalist maar heel veel lezers zullen hierbij toch weer een bevestiging zien.

Anyways lekker blijven rijden,

Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
:^

Misschien kunnen we er voor zorgen dat Hewi wordt geïnterviewd als tegenwicht :X
Laten we dan wel Appie Smoke voor de zekerheid uit de buurt houden.

:+ :+
 
Vindt het stukje een hoog Jambers gehalte hebben. Lees het nog maar eens na met dat Belgische accent ;) :+

Afijn, de knulletjes hebben hun '15-minutes of fame'

en verder is het weer een heerlijk bier en popcorn topic :+
 
Vindt het stukje een hoog Jambers gehalte hebben. Lees het nog maar eens na met dat Belgische accent ;) :+

Afijn, de knulletjes hebben hun '15-minutes of fame'

en verder is het weer een heerlijk bier en popcorn topic :+
Hmmm, Leffe Radieuse... Hier voor mij. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan