berichtje in de krant

Kut, da's al 10 jaar mijn circuitje. Vorig jaar deels nieuw geasfalteerd :9~ Heb een inmiddels goede vriend daar leren kennen.

Teveel (positieve of negatieve) aandacht lijkt mij niet gewenst. Wil in alle rust m'n rondjes kunnen draaien. Die ene bocht (A35 -> A1) is wel te doen met 177 op de teller (zeker met een altijd optimistische R1-teller :X ). Tegenwoordig doe ik hem iets behoudender. Kindjes he...

De enige overlast die je daar als motorrijder kunt bezorgen is een fraai uitzicht en geluid voor de bezoekers van het terras van Van der Valk. Maar die gaan willens en wetens hun brunch aan de snelweg genieten dus daar heb ik weinig mededogen mee. En natuurlijk zijn er wat moralisten die zich weten op te winden. Maar dat zit vooral in hun hoofdjes en niet in het gedrag van de circuittoerders (zei de huiskamerpsycholoog)

Heb nog een leuk (verjaard) tankcam filmpje van mezelf op dat baantje. :]
 
Kut, da's al 10 jaar mijn circuitje. Vorig jaar deels nieuw geasfalteerd :9~ Heb een inmiddels goede vriend daar leren kennen.

Teveel (positieve of negatieve) aandacht lijkt mij niet gewenst. Wil in alle rust m'n rondjes kunnen draaien. Die ene bocht (A35 -> A1) is wel te doen met 177 op de teller (zeker met een altijd optimistische R1-teller :X ). Tegenwoordig doe ik hem iets behoudender. Kindjes he...

De enige overlast die je daar als motorrijder kunt bezorgen is een fraai uitzicht en geluid voor de bezoekers van het terras van Van der Valk. Maar die gaan willens en wetens hun brunch aan de snelweg genieten dus daar heb ik weinig mededogen mee. En natuurlijk zijn er wat moralisten die zich weten op te winden. Maar dat zit vooral in hun hoofdjes en niet in het gedrag van de circuittoerders (zei de huiskamerpsycholoog)

Heb nog een leuk (verjaard) tankcam filmpje van mezelf op dat baantje. :]

Waar :?
 
Tja, natuurlijk krijgt de pers de schuld weer, terwijl die alleen maar doen wat ze ALTIJD doen....en waar ze nog voor betaald worden ook.

Ik zit er niet mee dat deze knulletjes zich ergens uitleven. Maar laat ze d'r gewoon lekker hun bek over houden.
Op deze manier verpesten ze het voor anderen die daar ook rijden. Daar zit ik overigens wat minder mee, scheuren kun je beter op een circuit doen.

Maar ze scheppen ook nog het beeld dat de meeste motorrijders zo in elkaar steken, met als gevolg dat WIJ allemaal er de gevolgen van dragen......

Denk daar maar eens aan als je gaat zeuren over "onterechte" bekeuringen en de politie die geen begrip heeft.....
 
Sttt nu je een R1 hebt behoor je tot het stille genootschap Poser.

Perfect
Ordinairy
Sexy
Experienced
Rider


O-)

Welcome to the POSER assosiation.. :P :+

:}

Ik wist het al die tijd al ik ben een POSER :+ en @Bazzie zeker geen randdebiel
fuckyouharder.gif

 
Laatst bewerkt:
als een van die gasten uit de bocht vliegt en mamma blijft alleen achter met de kids, dat is wat het uitmaakt (voor mij althans).

die gasten die je kent + jijzelf, doen soms ook aan klaverblad racen? dat is waar ik tenminste over praat. heb vaak genoeg gelezen dat er weer een in de berm legt....ik ben cker een mietje.


Sorry hoor ik vind dit de grotste bullshit die je nu rond kraam.

Pap komt thuis na een rondje motor rijden, mama zegt ik ga even met de kinderen boodschappen doen en krijgt ongeluk , mama + 2 kinderen dood. (dit is een waar verhaal) Papa alleen thuis over gebleven.

De omgekeerde wereld dus.

Veroordeel een ander niet en bemoei je zeker niet met een ander mans rijstijl.

Flame doet dit :r :r op moraalridders
 
Laatst bewerkt:
oja? die moeder heeft grote kans dat ze door een wegpiraat is aangereden, als je begrijpt wat ik bedoel. of z'on dronkelap die er zelf niets aan overhoudt.
dan maar een moraalridder..
 
oja? die moeder heeft grote kans dat ze door een wegpiraat is aangereden, als je begrijpt wat ik bedoel. of z'on dronkelap die er zelf niets aan overhoudt.
dan maar een moraalridder..
Glad ijs, dit soort opmerkingen, als je de omstandigheden niet kent. B|
cest moi, zonder vaarbewijs ;)

(Afbeelding)

bootje is evt. te ruil tegen alu bootje (ex motor)
Op het water lijk je trouwens niet zo'n moraalridder te zijn. |(
 
Laatst bewerkt:
dan maar een moraalridder..
.
in flames' ogen bedoelde ik te zeggen.
je bent trouwens een quote vergeten henk....of jan.
dat blok, was bestemd voor de amerikaanse markt. lichte motortjes. hebben dus 50cc met iets van 6 pk. jammer dat we ze hier niet hebben, hoewel ik die knullen op hun scooters vaak genoeg voorbij ben gegaan met me 50cc cd (15 mm carb, race nok). ik had altijd het idee om er een c90 blok onder te prakken, maarja, mijn brommer tijd is al een tijdje voorbij.

;)
 
Het zou een stuk helpen als er meer circuits in Nederland zouden zijn die open staan voor het publiek (behalve tijdens races, zou nogal rommelig worden).

Hier in Engeland woont niemand verder dan pakweg 100 mijl bij een circuit vandaan, het merendeel van de rijders heeft minimaal wel eens 1x een trackdag gedaan en velen doen dat zelfs met regelmaat. Neemt niet weg dat vorig jaar 2 motorrijders achter de tralies zijn beland die met met 240 k/u werden geflitst, op ongeveer 1 km voor het aanrijden aan een rotonde.

Wat meer een probleem is zijn hier zijn stuntrijders op boulevards en industrie terreinen, bij voorkeur met gestolen voertuigen en onder invloed van stimulerende middelen. Ik weet niet wat voor publieke voorzieningen je zou moeten maken om dat gedrag in betere banen te leiden...? Vroeger had je in Nederland het achteruitrijden met Dafjes bijvoorbeeld 8-)
 
Beetje overtrokken reactie Jimmy? Ze zeggen nergens dat ze onkwetsbaar zijn met hun pak aan, alleen dat ze het zelf wel doen en dat ze mensen die geen pak aan doen nogal dom vinden. Ik neem aan dat jij chopper rijdt in een t-shirtje en je daarom zo aangevallen voelt?
Greetz
Martian

Ha,ha.L :+ L
Ik zou zeggen; lees m'n reactie en het stukje ( tussen de lijntjes) nog eens goed.
Ze vinden zichzelf heel verstandig( want iedereen zonder pak verafschuwen ze - zo, even een stukje tekstverklaring :z ) , want ze dragen een leren pak :?

Ze werken vrijwillig mee aan een redelijk negatief stukje journalistiek.
( De foei reacties door niet-motorrijders zullen er echt wel mee uitgelokt worden )

Probeer onderstaand dan eens te lezen als niet-motorrijder met het te snel wijzende vingertje:

Ze zeggen van zichzelf dat ze gek zijn?
Rijden in een BOCHT op de openbare weg 170?
Maken stoppies en wheelies het liefst voor publiek? ( en bij van der Poel, dus BINNEN de bebouwde kom)
Een wheelie in de een, twee en derde versnelling? Hoe hard gaat die R1 in de drie :?


Sommigen noemen de reacties op dit onderwerp hypokriet.
Over hypokriet gesproken; alles doen wat op een motor levensbedreigend is maar wel met de opmerking dat we een lapje leer dragen |(
Dat is pas hypokriet.
Volgens mij rijden er meer motorrijders in EUROPA ( dus ZIJ zijn gek? ) vaker zonder! dan met pak!
(Lees al die stukjes over " T shirt enz..." maar over de ervaringen in het buitenland; lekker allemaal in shirtje en korte broek)

Volgens de uitspraken zijn het per definitie chopperrijders die in T shirt enz rijden :? Beledigen ze gelijk een grote groep MFers |(

Ze noemen een VFR een toermotor? Er zijn hier ongetwijfeld een aantal VFR rijders die menige R1 rijder eruit rijdt :+
(en verstand van motoren hebben ze dus ook niet)

Met een R1 rijden ze de band niet volledig rond? :+

Ik blijf dus bij mijn standpunt: Het zijn randdebielen, loosers, kompleet hersendood! ( klinkt allemaal zo lekker stevig, ha,ha)

Even normaal gezegd ; een beetje dom zijn ze wel.



En" assumptions are the mother of all fuckups" Ik voel me niet aangevallen en ik rij geen chopper ;)






Ik heb,voor mijn huidige motor, de laatste jaren altijd een VFR gereden :+
 
René spreekt met afschuw over ‘die figuren’ die met korte broek en T-shirt op hun choppertjes zitten. ‘Dat zijn geen motorrijders.’


Over moraalridders gesproken :?
 
zelfs omaatjes in Altootjes rijden hier over de vluchtstrook. De "echte" rijbaan is eerder gevaarlijker, omdat daar de dieselsporen terecht komen van vrachtwagens wier chauffeurs waren vergeten dat er ook een dop op de tank hoort
 
Terug
Bovenaan Onderaan