Beste motorvrienden

Triest verhaal helemaal van een mede rijder (wens het niemand toe). Bij deze gecondoleerd met je verlies en ik hoop dat je het snel verwerken kunt. Succes en het ga je goed.
 
Sterkte tijdens deze moeilijke periode.
Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt, maar ik hoop dat je er samen met je familie weer bovenop komt.
 
Van harte gecondoleerd. Het leven is erg broos, voor ons allen. Alleen als "het" zo dichtbij komt, sta je er echt pas bij stil.
Paolo, het is zoals het is. Niet negatief, niet positief. Neem het verlies en leef verder, dat is de enige manier om verder te komen.
Ik weet waarover ik praat, verloor 2 jaar geleden mijn vrouw. Ik verwachtte dat de wereld even stil zou staan, want ik deed dat ook. De volgende dag was de wereld al heel veel verder, alleen ik nog niet.
Veel sterkte de komende tijd.
 
Sterkte...

Is het je weleens opgevallen dat je nooit denkt, dat gebeurt mij niet? Hoe vaak zoiets ook in de krant staat? En dan gebeurt het op een forum waarin je deelneemt en dan lijkt het ineens héél dichtbij. Terwijl dat forum ook 75000 leden heeft.

Het kan je dus wel gebeuren. Zoals gezegd: sterkte!

Karl
 
Gecondoleerd.
Diep tragisch en heel naar om zo'n afloop te moeten meemaken voor alle betrokkenen. Houd de mooie herinneringen vast. Sterkte.
 
Mijn vader is verleden jaar overleden (niet na een motor ongeluk overigens) dus ik kan me voorstellen wat je meemaakt.

Ik wens je heel veel sterkte!

En blijf praten, dat helpt (een beetje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan