Beste motorvrienden

Veel goeie moed de komende periode. Er komt een dag dat de scherpste pijn wat afgesleten is en vooral de vele mooie herinneringen de bovenhand halen. Hou dat voor ogen in je moeilijkste dagen!

Veel sterkte.
 
Als je vader erg veel heeft geleden dan kun je wellicht rust vinden in de wetenschap dat de lijdensweg is afgelopen.
Veel sterke en gecondoleerd met je verlies.
 
Jouw vader was een sterke man en heeft uiteindelijk nog lang kunnen vechten, daar mag je trots op zijn. Dit soort dingen grijpt mij altijd aan en ik kan mij niet voorstellen hoe je je nu voelt. Ik wens jou, je familie en de vrienden alle kracht toe om dit te verwerken. Sterkte!
 
Namens mij wens ik jou en je familie onwijs veel sterkte toe!...

Het is onbeschrijvelijk wat je nu moet voelen, maar ik hoop dat je kracht kan putten uit de gedachte dat iedere MF'er aan jullie denkt!...En jullie onwijs veel sterkte en kracht toewenst om dit te kunnen verwerken!...

Nou heb ik Italiaans bloed in me en grijpt mij dit nog meer aan!(heb helaas hetzelfde mee mogen maken lang geleden)...Wees idd zols hierboven heel mooi gezegd, trots op je vader voor hoe hij heeft gevochten!...De echte Italiaanse mentaliteit!...

Mijn hart is bij jullie!...Succes...
 
Zo dit is wel heftig
Toch weer een voorbeeld hoe kwetsbaar motorrijders zijn.

Gecondoleerd en veel sterkte!!
 
Ik heb een soort gelijke situatie niet zo heel lang geleden meegemaakt.....ik weet hoe machteloos gevoel dat is.

Mijn colondeances aan jou en je familie.

Sterkte met het verwerken.
 
gecondoleerd...

heb je nog veel met hem kunnen praten of was dat al niet meer mogelijk.

neem ook je rust en stort je niet als een gek op je studie/werk, dat kan averechts werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan