beste tribune Assen

jokertje

MF veteraan
29 aug 2002
1.158
0
Best
Hoi,

Zaterdag ga ik naar de races en zoek een tribune. Ik heb er al een paar gehad (Strubben, Haarbos, Finish), maar de andere ken ik niet echt. Wat zijn jullie favoriete tribunes? Het voordeel van een tribune boven gras is dat je op een groot scherm de race kunt volgen. Hebben jullie daar ervaringen mee? Zijn die grote schermen ook goed vanaf de taluds te zien? Toen ik nog regelmatig naar de TT ging hadden ze die schermen nog niet, vandaar...

Alvast bedankt! *-)
A+, Jokertje
 
Als je nu nog een goede tribunekaart wil kopen , ga je te laat zijn denk ik ;)
Mijn favoriete tribune ( voor de TT toch ) is de finishtribune ( lekkere uitrem-akties :9 )! Maar zit nu voor 3e jaar op de hoofdtribune ( lekker droog want regent toch altijd tijdens de TT :X )
Voor de WSB zit ik steeds op de Winterdijk
Met de taluds heb ik geen ervaring !! Enkel tijdens de opwarming 's morgens ben ik daar te vinden . Denk wel dat er op sommige plaatsen vidiwalls staan
 
volgens de site van de tt (www.tt-assen.com) zijn er nog plekken zat op de tribunes. Alleen de hoofdtribune en de finish-tribune zijn uitverkocht. De kaarten die nog vrij zijn:
Taludtribune: 4%
S-bochttribune: 35%
Haarbostribune: 40%
Strubbentribune G-N: 25%
Stekkenwaltribune: 38%
Bulttribune: 72%
Strubbentribune A-F: 5%
Winterdijktribune: 10%
Nu is het vaak wel dat internet een beetje achter de realiteit aanloopt, dus de Taludtribune, Strubbentribune A-F en de Winterdijktribune zullen best wel eens ook uitverkocht kunnen zijn. Maar de overigen moeten toch nog wel kaarten hebben, denk ik.

Op alle zittribunes hebben ze inderdaad Vidi-walls. Zijn die ook een beetje makkelijk te zien vanaf de taluds?
 
Ik dacht dat het Strubben heette. Want daar ligt een bocht voor je neus, dus zie je ze aan komen blazen, plat door de bocht gaan, en vervolgens racen ze weer van je vandaan met een gewldig geluid!!! :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan