boete binnen ik wil niet betalen hoe te handelen?

blij met extra wegenbelasting ?
vreemd, de grote hoeveelheid SM-liefhebbers...

je koopt een motor die 320km/h kan, in mijn geval mag ik dat 2km naar het oosten ook rijden maar hier ben je staatsvijand nummer 1.

misschien ben ik te slim, maar ik kan dat toch niet echt begrijpen.
zeker niet als dat gecontrolleer hiero MEER verkeersdoden oplevert dan het gevlam in duitsland.

(ps, voor de mensen die nu gaan roepen "ja maar... in duitsland zijn ze dat gewend, of in duitsland hebben ze betere wegen".. mag ik die mensen erop wijzen dat we MILJARDEN uitgeven voor een paar (en dan bedoel ik ook niet veel meer dan een paar) verkeersdoden terug te brengen in aantal, terwijl we in geval 1 gewoon maar moeten beginnen met vlammen of in geval 2, waar gaan onze wegenbelasting centen dan naartoe ?
 
blij met extra wegenbelasting ?
vreemd, de grote hoeveelheid SM-liefhebbers...
Zucht...jij WIL het niet snappen denk ik.....

Blij dat het maar 30 of 45 euro is word er natuurlijk bedoeld.... |( |( :z

Die vergelijking met Duitsland, die gaat idd niet op. Niet omdat ze t daar gewend zijn, maar omdat ze daar een andere MENTALITEIT hebben. En dat verander je niet zomaar, als je de maximum snelheid omhoogschroeft, waardoor t dus idd meer gevaarlijke situatie's zou opleveren vergeleken met Duitsland.
Als jij net zo rijdt als post dan val je hier in Nederland trouwens niet op, wat dat betreft.... ;)
 
Laatst bewerkt:
misschien ben ik te slim, maar ik kan dat toch niet echt begrijpen.

Slim zijn is een goede zaak.
Maar te slim zijn?
Over het algemeen zijn mensen die te slim zijn gewoon gek. Geniale gekken. Niemand begrijp hen en zij begrijpen ook niemand.

Jammer is dat je daar niet voor kunt worden behandeld.

Je kunt natuurlijk wel proberen om flink wat alkohol te drinken. Daarmee sterven hersencellen af waardoor je wellicht weer tot ons niveau neder daalt.
 
Die vergelijking met Duitsland, die gaat idd niet op. Niet omdat ze t daar gewend zijn, maar omdat ze daar een andere MENTALITEIT hebben.
Wat wilde je daar mee zeggen? :( :( :( :( :(

;)

[me]Fastcruiser heeft zelf een enigszins Duitse achtergrond en komt er bovendien erg graag (en vaak) :) [/me]
 
Jongens, wees blij dat er mensen zijn die bezwaar maken, en zodoende die rijksambtenaren aan het werk houden!!!

Stel dat we ze niet aan het werk houden, dan moeten ze zich misschien wel bezig gaan houden belangrijke zaken zoals: opsporen van ontsnapte TBS-ers, terroristen oppakken, moordenaars en kinderverkrachters arresteren, en ga zo maar door ... en dan zouden we misschien wel respect voor ze moeten krijgen ..

Dat KAN toch nooit de bedoeling zijn, die lui zijn er toch om ons te pesten? B|

(laatst om half 11 's avonds aangehouden door 5 van die niksnutten omdat ze dachten dat ik wel te hard gereden zou hebben. Ik zeg: dat moet je niet denken maar METEN! Nou, meneer rustig maar we zullen uw geluidsproductie eens even METEN ... dus met 5 lullo's proberen de gebruiksaanwijzing van de dB-meter te snappen, en maar meten ... niks ... Nou dan zullen we uw papieren maar eens controleren ... niks ... technische staat van het voertuig onderzoeken ... niks ... Ze hebben er natuurlijk de ballen verstand van, maar met zijn vijven rond een motorfiets draaien 's avonds laat is altijd beter dan een crimineel opsporen, je zou hem tenslotte ook kunnen tegenkomen en dan is tie misschien wel in een slechte bui ofzo ... Kortom geen boete dus, maar wel mooi 2 1/2 uur vijf nietsnutten aan het werk gehouden)

Kijk daar heb ik nou geen respect voor, maar zo werkt dat in Nederland B|
 
Laatst bewerkt:
Jongens, wees blij dat er mensen zijn die bezwaar maken, en zodoende die rijksambtenaren aan het werk houden!!!

Stel dat we ze niet aan het werk houden, dan moeten ze zich misschien wel bezig gaan houden belangrijke zaken zoals: opsporen van ontsnapte TBS-ers, terroristen oppakken, moordenaars en kinderverkrachters arresteren, en ga zo maar door ... en dan zouden we misschien wel respect voor ze moeten krijgen ..

Dat KAN toch nooit de bedoeling zijn, die lui zijn er toch om ons te pesten? B|

(laatst om half 11 's avonds aangehouden door 5 van die niksnutten omdat ze dachten dat ik wel te hard gereden zou hebben. Ik zeg: dat moet je niet denken maar METEN! Nou, meneer rustig maar we zullen uw geluidsproductie eens even METEN ... dus met 5 lullo's proberen de gebruiksaanwijzing van de dB-meter te snappen, en maar meten ... niks ... Nou dan zullen we uw papieren maar eens controleren ... niks ... technische staat van het voertuig onderzoeken ... niks ... Ze hebben er natuurlijk de ballen verstand van, maar met zijn vijven rond een motorfiets draaien 's avonds laat is altijd beter dan een crimineel opsporen, je zou hem tenslotte ook kunnen tegenkomen en dan is tie misschien wel in een slechte bui ofzo ... Kortom geen boete dus, maar wel mooi 2 1/2 uur vijf nietsnutten aan het werk gehouden)

Kijk daar heb ik nou geen respect voor, maar zo werkt dat in Nederland B|

Ik vond t al lang duren voordat er weer eens een met dit soort dooddoeners aan ging komen.. :X :X :X
Je hebt helemaal gelijk hoor, daar niet van, maar t wijkt nogal af van het onderwerp en is al zoooooo vaak besproken.... :Z

Met 2,5 uur heb je trouwens aardig overdreven, dat is al meer dan de helft van de tijd die een ambtenaar normaal gesproken werkt van de 8 aanwezigheids-uren. |(
 
Wat wilde je daar mee zeggen? :( :( :( :( :(

;)

[me]Fastcruiser heeft zelf een enigszins Duitse achtergrond en komt er bovendien erg graag (en vaak) :) [/me]
Dat een goed verstaander maar tussen de regels door moet leren lezen :? 8-) ;)

Alhoewel erg veel duitsers zich al aardig aan het aanpassen zijn, soort europeese eenwording ofzo... |( |(
 
45 euries???? Das niets vergeleken met de 300 die ik laatst moest overhandigen aan het CJIB. Mooi setje bandjes kun je daarvoor halen, maar ja. Hoe zeggen ze het ook alweer in Amerika?? If you can't do the time, don't do the crime? In iedergeval sterkte.
 
Ik vond t al lang duren voordat er weer eens een met dit soort dooddoeners aan ging komen.. :X :X :X
Je hebt helemaal gelijk hoor, daar niet van, maar t wijkt nogal af van het onderwerp en is al zoooooo vaak besproken.... :Z

Met 2,5 uur heb je trouwens aardig overdreven, dat is al meer dan de helft van de tijd die een ambtenaar normaal gesproken werkt van de 8 aanwezigheids-uren. |(

2,5 ? ben je gek ,wil je me dood hebbuh ? ik ben gewoon 8 uur per dag moe en toevallig is dat altijd tijdens mijn werk
 
45 euries???? Das niets vergeleken met de 300 die ik laatst moest overhandigen aan het CJIB. Mooi setje bandjes kun je daarvoor halen, maar ja. Hoe zeggen ze het ook alweer in Amerika?? If you can't do the time, don't do the crime? In iedergeval sterkte.


:}
 
2,5 ? ben je gek ,wil je me dood hebbuh ? ik ben gewoon 8 uur per dag moe en toevallig is dat altijd tijdens mijn werk
|( dabedoelik...meer dan de helft van 2,5....is dus alles minder dan 1,25...Ademen is ook werken, in de vorm dat je er lichamelijk moe van word, dus ergens tussen -0 en 1,25 zul je helaas toch uitkomen, hoe je ook je best doet '(
 
Ik heb t al vaker gezegd....die Euro's die halen ze toch wel bij je....

Dat hoeft niet perse zo te zijn.

Op deze manier zorg je er alleen voor dat t meer mensuren kost die ook weer betaald moeten worden. Die worden betaald uit belastingen en misschien zelfs wel de opbrengst van bekeuringen.
Je betaald t dus uiteindelijk allemaal zelf, en wij betalen met je mee.

Bovenstaande zou betekenen dat de hoogtes van de boetebedragen afhankelijk zouden zijn van het aantal mensuren dat er gestoken moet worden in de afhandeling. Lijkt me onzin. Als dat waar zou zijn zouden boetebedragen voor echt hoge snelheden gelijk moeten zijn aan die van geringe snelheidsovertredingen. Of gaat er in die eerste category meer tijd zitten dan?

Tuurlijk betalen we met zijn allen het personeel van cjib, maar goed, we betalen al zoveel aan zaken waar we nooit zelf voor gekozen hebben dan kan cjib er ook gerust nog wel bij.

En zoals gezegd...uiteindelijk krijgt t CJIB toch jouw centen en ben jij ze kwijt....t lijkt dus leuk maar je hebt er alleen jezelf mee.

En zoals gezegd ben ik gewoon met een simpel bezwaarschriftje onder zo'n lul boetetje uitgekomen, evenals een zwager van mij. Je hebt jezelf er alleen maar mee als je het niet gewoon probeerd. Kost je 10minuten en een postzegel. Als je niet in het gelijk word gesteld krijg je ook geen verhoging, moet je gewoon alsnog betalen. Dus wat heb je te verliezen?

En bij deze boete's NIET eerst betalen en dan bezwaar aantekenen. Ik snap niet hoe sommigen daarbij komen, d'r staat bij iedere acceptgiro precies op de achterkant hoe wie wat enz...lezen jullie dan niet :? :?

Klinkt misschien wat arrogant maar in mijn geval heb ik niets betaald, gewoon tijdig een bezwaarschrift opgestuurd, beschikking is daarop nietig verklaard, en kreeg een nieuwe beschikking met het bedrag van €0.00 erop vermeld. Exact hetzelfde gegaan bij mijn zwager. Enneh..... waar staat dat dan precies op die beschikking, dat je toch eerst moet betalen als je bezwaar aantekent? Kan het toch echt nergens terugvinden op mijn ouwe beschikkinkje hier.
 
Jongens, wees blij dat er mensen zijn die bezwaar maken, en zodoende die rijksambtenaren aan het werk houden!!!

Stel dat we ze niet aan het werk houden, dan moeten ze zich misschien wel bezig gaan houden belangrijke zaken zoals: opsporen van ontsnapte TBS-ers, terroristen oppakken, moordenaars en kinderverkrachters arresteren, en ga zo maar door ... en dan zouden we misschien wel respect voor ze moeten krijgen ..

Dat KAN toch nooit de bedoeling zijn, die lui zijn er toch om ons te pesten? B|

(laatst om half 11 's avonds aangehouden door 5 van die niksnutten omdat ze dachten dat ik wel te hard gereden zou hebben. Ik zeg: dat moet je niet denken maar METEN! Nou, meneer rustig maar we zullen uw geluidsproductie eens even METEN ... dus met 5 lullo's proberen de gebruiksaanwijzing van de dB-meter te snappen, en maar meten ... niks ... Nou dan zullen we uw papieren maar eens controleren ... niks ... technische staat van het voertuig onderzoeken ... niks ... Ze hebben er natuurlijk de ballen verstand van, maar met zijn vijven rond een motorfiets draaien 's avonds laat is altijd beter dan een crimineel opsporen, je zou hem tenslotte ook kunnen tegenkomen en dan is tie misschien wel in een slechte bui ofzo ... Kortom geen boete dus, maar wel mooi 2 1/2 uur vijf nietsnutten aan het werk gehouden)

Kijk daar heb ik nou geen respect voor, maar zo werkt dat in Nederland B|

en dat is nou 1 van die redenen dat ik bezwaarschrift in wil dienen hun ons bezig houden wij hun weer bezig houden ik zie de humor er wel van in ik dien dat bezwaarschrift in om hun gewoon bezig te houden .(maar wat zo een topic al niet los maakt) :X
 
|( dabedoelik...meer dan de helft van 2,5....is dus alles minder dan 1,25...Ademen is ook werken, in de vorm dat je er lichamelijk moe van word, dus ergens tussen -0 en 1,25 zul je helaas toch uitkomen, hoe je ook je best doet '(

dat red ik net met heen en weer fietsen , dus als ik er ben kan ik eigenlijk meteen terug? :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan