- Onderwerp starter
- #1.026
Dank allen voor de aanmoediging!
Met een gekneusde rib moet ik wat meer tijd vullen en kan andere dingen even wat minder, daarom ook ik hier..
Goed, buurman vindt het niet leuk als ik 's nachts stootzakoefeningen doe schijnt.
Alsof ik zit te wachten op het gejank en gekrijs van jouw kutkoters dag en nacht? Zoek 't een partij uit..
Waar waren we.. ohja de ankerplaat van de diesel.. 3 theorieën
1- Dit is 'ab Fabrik' zo en heb ik al die tijd gemist.
2- Het komt door het happen van de rem wat hij wel eens heeft gedaan. Dat zijn serieuze klappen maar kan het me niet voorstellen
3- Het komt door de krachten die er op komen tijdens het remmen. De richting van de scheefheid lijkt er mee te corresponderen.
Ik heb de remsleutels naar 55% van de originele breedte gedraaid (nu zijn ze i.i.g ook beide even breed) dus de kracht die er op de draaipunten komt is ook bijna 2 keer zo groot.. daardoor?
Met een gekneusde rib moet ik wat meer tijd vullen en kan andere dingen even wat minder, daarom ook ik hier..
Goed, buurman vindt het niet leuk als ik 's nachts stootzakoefeningen doe schijnt.
Alsof ik zit te wachten op het gejank en gekrijs van jouw kutkoters dag en nacht? Zoek 't een partij uit..
Waar waren we.. ohja de ankerplaat van de diesel.. 3 theorieën
1- Dit is 'ab Fabrik' zo en heb ik al die tijd gemist.
2- Het komt door het happen van de rem wat hij wel eens heeft gedaan. Dat zijn serieuze klappen maar kan het me niet voorstellen
3- Het komt door de krachten die er op komen tijdens het remmen. De richting van de scheefheid lijkt er mee te corresponderen.
Ik heb de remsleutels naar 55% van de originele breedte gedraaid (nu zijn ze i.i.g ook beide even breed) dus de kracht die er op de draaipunten komt is ook bijna 2 keer zo groot.. daardoor?