Buren betrappen inbrekers

De buurman was dus thuisgekomen en had dus gezien dat er drie allochtonen, waarvan eentje in soepjurk (jawel!) in mijn garage stonden.

hier kan ik niet tegen.....heeft die buurman van je om hun paspoorten gevraagd ?? d8 het niet..... :? :Z en die discriminatie opmerkingen mag je wel voor je houden ja.. :( :( :(
 
Hey erick, balen man, stelletje klootzakken
als je ze weer ziet schiet ze dan maar neer

ik zie je het weekend wel....

Groetjes SV-TJUH
 
Tsja, ik zal wel snel een beslissing moeten nemen, want ik denk dat ze over een paar nachtjes wel weer terugkomen. Het zijn taaie rakkers...
Eens kijken of ik niet aan wat militair spul kan komen (claymore mijn of een kruisboog)

Op dit soort dagen baal ik ervan dat ik mijn uzzi heb ingeleverd toen ik uit dienst kwam... '(

Nou ja, nu maar hopen dat ze wegblijven. Ik steel hun schapen toch ook niet?


Whaaaaa, das ne goeie.........ik steel hun schapen toch ook niet.. :} :} :} :} :}
 
hier kan ik niet tegen.....heeft die buurman van je om hun paspoorten gevraagd ?? d8 het niet..... :? :Z en die discriminatie opmerkingen mag je wel voor je houden ja.. :( :( :(


Hier kun je niet tegen...?.
Waar kun je niet tegen...?.
Tegen de waarheid.....?.
Mag die niet genoemd worden....?.
Naar paspoorten vragen.....?? Hoe stel je je dat voor..."Zeg meneer de soepjurk mag U wel hier aan mijn motor zitten frunikken....". Laat me niet lachen..!!
De waarheid zeggen moesten we veel vaker doen....!!!!!
Veel vaker man en paard noemen, want het is gewoon zo, dat die grapjurken niet van andermans spullen kunnen afblijven....punt..!!

Nederland gaat gewoon tenonder omdat we maar blijven gedogen..!!
 
hier kan ik niet tegen.....heeft die buurman van je om hun paspoorten gevraagd ?? d8 het niet..... :? :Z en die discriminatie opmerkingen mag je wel voor je houden ja.. :( :( :(


Nee je mag in Nederland het beestje niet bij zijn naam noemen .

oke, ze zagen eruit als noord afrikaans schorem wat een soepjurk aanhad.

Waarschijnlijk hebben ze een Nederlands paspoort en zijn het dus gewoon Nederlanders met een slechte jeugd.

blij ?
 
Kun je niet ergens een pistool kopen en eens wat nachten gaan posten in je garage? Je hoeft ze niet dood te schieten maar een paar kapotgeschoten knieschijven zodat ze nooit meer normaal kunnen lopen hebben ze wel verdiend dacht ik zo. :9
Lekker,worden er ineens een partij rolstoelen gejat :?
 
hier kan ik niet tegen.....heeft die buurman van je om hun paspoorten gevraagd ?? d8 het niet..... :? :Z en die discriminatie opmerkingen mag je wel voor je houden ja.. :( :( :(
Doe 's niet zo raar. Het woordje 'allochtoon' is geen (discriminerend) scheldwoord hoor. Om hun paspoorten vragen.... |(
 
Zucht... nogmaals: ik heb geen hekel aan buitenlanders (in het algemeen).

Ik heb alleen problemen met mensen (wat voor afkomst dan ook), die met hun klauwen aan andermans spullen zitten!

Als het Jennifer Lopez zou zijn, dan zou ik haar ook in elkaar... euh... dan zou ik ook met een honkbalknuppel...... uhm.... Nee, toch maar niet. Er blijven uitzonderingen ;)

Ik ga in ieder geval veel van mijn vakantiegeld investeren in sloten, muurankers, e.d. Ik ga het ze zo moeilijk mogelijk maken, dat is het enigste wat je kunt doen...
 
Zucht... nogmaals: ik heb geen hekel aan buitenlanders (in het algemeen).

Ik heb alleen problemen met mensen (wat voor afkomst dan ook), die met hun klauwen aan andermans spullen zitten!

Als het Jennifer Lopez zou zijn, dan zou ik haar ook in elkaar... euh... dan zou ik ook met een honkbalknuppel...... uhm.... Nee, toch maar niet. Er blijven uitzonderingen ;)

Ik ga in ieder geval veel van mijn vakantiegeld investeren in sloten, muurankers, e.d. Ik ga het ze zo moeilijk mogelijk maken, dat is het enigste wat je kunt doen...


idd erick gewoon het beestje bij de naam noemen......
ennuh jennifer lopes zou zeker een slag krijgen van je eigen knuppel????
:9

ennuh SPEEDFREAK20..... weet niet watter in jou woordenboek staat maar allochtoon is NIET discriminerend!!!!!

En btw of diegene blank groen grijs zwart of kleurloos is hij/zij moet met zn poten van andermans eigendommen afblijven.....
 
hier kan ik niet tegen.....heeft die buurman van je om hun paspoorten gevraagd ?? d8 het niet..... :? :Z en die discriminatie opmerkingen mag je wel voor je houden ja.. :( :( :(


Wat waren het dan????
als er Nederlanders in een Campingsmoking hadden gestaan had hij Nederlanders in een Campingsmoking geschreven en dan was het niet discriminerend geweest, rot toch een end op joh.

just my humble meaning, sorry voor de uitspatting.

[edit]

nou ik het topic doorgeworsteld ben zie ik dat ik mosterd na de maaltijd breng.
Eric, m'n telefoonnummer zit in je hotmailbox.
Had een allochtoon in zo'n zelfde panieksituatie verkeerd zou hij ook gratis een centraletje krijgen!

[/edit]


 
Laatst bewerkt:
Rob,

Ik neem vanavond wel even contact met je op!

Ik vind het wel erg bijzonder wat voor service (en bijval) ik hier krijg! :}

Het is toch een volk apart, die motorrijders!! (zonder te discrimineren!) *D
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
idd erick gewoon het beestje bij de naam noemen......
ennuh jennifer lopes zou zeker een slag krijgen van je eigen knuppel????
:9

ennuh SPEEDFREAK20..... weet niet watter in jou woordenboek staat maar allochtoon is NIET discriminerend!!!!!

En btw of diegene blank groen grijs zwart of kleurloos is hij/zij moet met zn poten van andermans eigendommen afblijven.....


SV-tjuh, ik kom zsm een bakkie bij je doen...
Groetjes aan je ouders en broer!
 
Voor de motor zou je nog een oog aan de muur kunnen maken waar je de motor dan ook nog aan vast kan zetten
Er zijn ogen die je op een stalen plaat kan lassen en die plaat zet je dan vast met 4 keilbouten waarvan je de moer vastlast.
Ik heb er ook 4 gemaakt die ik door de schuurmuur boor en dan vastzet, (ik stal mijn motor buiten onder een afdak en we hebben er ondertussen 3 :P )
Degene die overblijft is voor de visite.


Ff een piccie gemaakt maar deze gaat door de schuurmuur en zit aan de buitenkant met aan de binnenkant zo'n zelfde plaat en daar zitten dan weer 2 slotbouten in zodat ze de plaat niet kunnen draaien.
full


Las wel alles wat kan draaien vast
 
Ik heb ook vorige week een grondanker in m'n garage gezet, moet alleen de bouten nog vastlassen en klaar.
Maar idd, als een beetje dief iets wil, krijgt hij het toch wel mee.
Je moet het ze alleen zo moeilijk mogelijk maken.
full
 
Ik kocht na een inbraak bij mijn woning een babyfoon. Werkt prima, als je maar niet te vast slaapt. De prijzen voor deze apparatuur zijn redelijk.

Suc6
 
Vandaag kunnen we eindelijk aan de slag... Kan mijn r6 binnenkort weer thuis slapen. En kan ik weer gewoon naar beneden lopen om een stukkie te gaan :]
 
Welke maatregelen hebbie genomen?

Andere deur - met degelijk slot
Inbraakwerende strips erop
Alarm
10 extra sloten
ankerplaat in je schuur


Als je dit hebt dan maak je ze het een paar minuten moeilijker.
 
Zo'n grond anker lijkt mij ook wel wat maar hebben ze die niet in twee keer knippen door? Anders is zoiets echt een ideale oplossing!
 
De kanteldeur is nu geblokkeerd en is alleen te openen als je binnen staat.
De achterdeur heeft een extra slot gekregen.

Verder ga ik dit weekend een anker kopen/bestellen dat ik bevestig in de muur (zo hoog mogelijk zodat ze de grond niet kunnen gebruiken om de ketting door te slijpen)
Het wordt waarschijnlijk iets van abus (www.abus.com) of luma (www.luma.es)

Wat ik wel weet, is dat het allemaal veel euri kost '( Het is maar goed dat ik niet op vakantie ga, dit jaar ;(

En ik hoop dat de dieven niet dit forum lezen, want dan zijn ze bij deze weer geïnformeerd...

Zodra alles rond is, kan ik eindelijk weer met een 'gerust' hart mijn motor stallen...
 
Eigelijk simpel en niet zo ontzettend duur, veranker je motor aan de grond met een grond anker. Schroef dieven klauwen in de deur, tralies voor t eventuele raam. Zo daar zijn ze wel even zoet mee! Nu nog een halogeen lamp met een bewegingsmelder, en een simple verbreek contact met een relais er achter zodat een bel of sirene blijft loeien en niet meer uit gaat! Knappe dief als die ongemerkt je R6 mee neemt! Herrie en licht is schrikken voor een dief, en als hij dan ook nog eens veel tijd nodig heeft zakt t de moet wel in de schoenen.

En tja als ze m echt willen hebben? dan volgen ze je gewoon en jatten hem op t moment dat je ff niet oplet! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan