Buren betrappen inbrekers

Dan heb je de 380 op de motorfiets dus ook gemist, ;)
(hetgeen technisch gezien trouwens onmogelijk is.)
 
Ooit eens iets gelezen over een zelfbouw alarm met een vuurwapen. Het werkte goed, de eerste de beste keer dat de eigenaar niet oplette wassie zelf kassie weilen.
 
Ooit eens iets gelezen over een zelfbouw alarm met een vuurwapen. Het werkte goed, de eerste de beste keer dat de eigenaar niet oplette wassie zelf kassie weilen.

Zo heb ik wel eens een beveiliging met bedwelmend gas willen maken...

:+ :+
 
heuh... 380 zijn twee fasen.... èèn fase kun je op de brommert in kwestie zetten, waar laat je de andere???? Op de grond??? Kannie, is aarde!!!
 
Zo heb ik wel eens een beveiliging met bedwelmend gas willen maken...

:+ :+


Een keertje samen knutselen rob? Ik wil altijd nog een keer een inbreker echt de stuipen(letterlijk en figuurlijk) op het lijf jagen. :X
Ik werk vaak met de galaxy, makkelijk te programeren.
 
Een keertje samen knutselen rob? Ik wil altijd nog een keer een inbreker echt de stuipen(letterlijk en figuurlijk) op het lijf jagen. :X
Ik werk vaak met de galaxy, makkelijk te programeren.

8-) Welke inbreker??? Count me in!!! 8-)

Galaxy ken ik wel, werk echter veel (altijd) met Aritech (Ari-pech :? ). Ook "de opneuker aan de motor" wil ik wel eens maken. maar dan met 10.000 of 20.000 volt hoogohmig.
 
Of gewoon een paralizer met een kwikschakelaar.
Motor bewegen en een paar duizend volt erover heen, helaas met TE weing ampere.
 
He he... eindelijk mijn vloeranker is geplaatst. Daaraan zit nu een zwaar kettingslot van LUMA. Hij is 120cm lang en hij kan gelukkig mee in het zitje.
Martijns Motorkledingzaak: bedankt voor de goede deal & service!!

Dus mijn R6 staat weer lekker in de stal en ik kan hem weer op ieder moment pakken. Jippieee!

Alleen ben ik nu een kwartier bezig om alle sloten op mijn motor en deuren los te maken :(

Nu nog het alarm installeren... en dan moet het verdorie wel voldoende zijn. Rob, je handleiding komt eraan hoor!
Ik had al klaar kunnen zijn, maar ik werd natuurlijk weer eens ziek :r tijdens mijn vakantie. (waar heb je vakantie anders voor?)

Ondertussen zijn de inbrekers niet meer langsgeweest, maar ze zullen zelf wel op vakantie zijn gegaan.
 
hmmmm Magnum 357 .38 special doosje hollow points/dum dum's aanschaffen altijd meenemen als je naar beneden gaat om de melding te checken

remember guns don't kill people, people kill people

Nee alle gekheid op een stokje succes met beveiligen

Gr Jeff
 
Zoals alles wat je aansluit op 380 V. Een kabeltje aan de ene kant en één aan de andere kant.

Je hebt toch ook twee clip-ons? :+

Serieuzer: nog goede tips voor een Kawa die noodgedwongen buiten moet slapen? Ik heb nu een ketting aan een paal en een beugelslot waar ik een grondanker voor wil.
 
heuh... 380 zijn twee fasen.... èèn fase kun je op de brommert in kwestie zetten, waar laat je de andere???? Op de grond??? Kannie, is aarde!!!

380 zijn 3 fasen l1 l2 l3 en N dus 3 fasen en een Nul

maar aangezien je 380 in je flatje (schuurtje) wel kan schudden (behalve voor een kookgroep)

maar met 220 volt een zoemer,deur schakelaar en en 2 tal relais kun je een behoorlijke afschrikker maken
als je bij mij thuis snachts de schuurdeur opentrekt dan is gelijk de hele buurt wakker. door allerlij licht en geluid effecten.
 
380 laten lopen via een scheidingstrafo :)
een fase aan de grond andere aan de bike en hoppa 380 volt.
is ook beter .anders gaat je aardlek eruit ;)
 
Op woensdag 27 augustus 2003 14:23 schreef gpx-gpz het volgende:380 zijn 3 fasen l1 l2 l3 en N dus 3 fasen en een Nul
Tussen 2 fasen staat 380...
Tussen de andere twee ook :+
en tussen de laatste twee ook... :)
 
eeuh 380 is dat het aantal keer slaan/steken/schieten/Neutraal dat op het stelen van een motor staat? Jammer dat Saudi Arabië te ver weg is om mijn motor te stallen
 
Tyfuslijers! Heb m'n eigen fiets vastgezet aan een enorme keilbout en een superslot.

Ook geen garantie, maar ze zijn in ieder geval wat langer bezig. En hopelijk lang genoeg zodat mijn buurman (trouwens, laat dat de buurvrouw maar zijn, bij nader inzien) er wakker van wordt, mij wekt (ik word uit mezelf noooooit wakker), en ik ze vanuit m'n dakraam af kan schieten.

Zonder gekheid: keilbout is geen probleem voor je verhuurder. Daarbij: kunt ook een grondplaat aan keilbouten vast maken. Mocht je moeten verhuizen: keilbouten afflexen, en klaar is kees.
 
Terug
Bovenaan Onderaan