buren,nee ik bedoel eikels

heb dat hier ook al gehad... mijne staat in de kelder en ik moet hem over een plank de trap op rijden wil hij er uit gaan. nu vertrek ik altijd om half 7 en moet ik hem dus in de kelder starten... recht onder 2 van de bewoners hun slaapkamer...

ik maak geen vrienden, maar geef de schuld aan de woningbouw. die willen mij geen grotere woning geven.. O-)
 
je zou dr maar wonen :S

maar lijkt me wel lache 's ochtens vroeg ff met een zooitje "lawaai" makers langs te komen :P
 
Toen ik nog niet samenwoonde met mijn vriendin reed ik vaak om 3 uur 's nachts bij haar weg. Mijn schoonouders hebben me nooit horen gaan.(zx6r met open laser-demper, herrie zat dus) choke open, meteen terug draaien zodat hij net niet afslaat en in de 1 wegsukkelen. 2 minuten met een koude motor waarvan de olie nog dik is en slechter smeert, met 6000 toeren heen laten stuiteren, is zeker niet goed. Geloof trouwens niet dat mijn zx9r meer toeren draait dan de R1 van een vriend van mij bij een koude start, maar daar moet ik een keer op letten. Je kunt natuurlijk ook meteen de oorlog verklaren aan de hele buurt. Schijnt een rage te zijn tegenwoordig.
 
.... Je kunt natuurlijk ook meteen de oorlog verklaren aan de hele buurt. Schijnt een rage te zijn tegenwoordig.
:^
Ook een beetje vreemde reacties her en der in dit topic.....Als er dan al gezeur is (wat al dan niet terecht is) nog ff olie op het vuur gooien door met meerdere ff herrie komen te maken :(
Het is nou eenmaal een klein land met veel mensen dus a) je hebt er altijd zeikerd tussen b)Je past je gedeeltelijk aan elkaar aan.
Als TS eventueel een open uitlaat heeft kan ie er ook over denken die te vervangen door een iets meer gedempte (of dB killer) of zo'n regelbare uitlaat die hier in NL ergens gemaakt worden. Of om tijdens het starten een doek over de uitlaat heen te hangen
 


Yeah

full
 
had laatst ook een opmerking van een buurman te pakken... of ik mijn motor niet wilde starten 's morgens vroeg.... eeeuh, moet ik dan gaan lopen met de motor aan de hand :?

heb hem vriendelijk verzocht of ie zijn hond de bek wil snoeren als ie 's morgens in de tuin staat te blaffen.....

heerlijk, tolerantie })
 
had laatst ook een opmerking van een buurman te pakken... of ik mijn motor niet wilde starten 's morgens vroeg.... eeeuh, moet ik dan gaan lopen met de motor aan de hand :?

heb hem vriendelijk verzocht of ie zijn hond de bek wil snoeren als ie 's morgens in de tuin staat te blaffen.....

heerlijk, tolerantie })


Natuurlijk buurman, als jij hem aanduwt..hehehe

sorry inkoppertje
 
Mogge buurman.
Mogge. Enneh werkze.
Mogge buuf.
Doei buum.
Mogge buurmannetje (=5jaar)
Doe je voorzichtig mettie motor.
Ja buurmannetje, zet je je hellempie op op je fietsie?
Ja doei
Doei

[me]Pink weet niet goed waar dit topic over gaat[/me]
 
Gelukkig heb ik super buren die niet reageren op harde muziek geschreeuw motorgeluid of iets dergelijks (komt heeeel weinig voor)
Kan er dus gelukkig niet over meepraten :) ,maar als ik zulke buren tref die bij het minste al klagen krijgen ze wel klappen, of schijt door de brievenbus, tuig :r
 
wat we hier nou weer mee moeten

ik moet s'morgens om 07:00 van huis voor m,n werk en dat is een normale tijd dacht ik zo.
nu is een tijdje terug mijn bovenbuurman bij mij aan de deur geweest,komt wel vaker even langs pot bier drinken =prima kerel.
joh luister wij slapen aan de voorkant ,precies boven jou motor en wij vroegen ons af of dat wat zachter kon s'morgens want hij maakt zoveel toeren als je hem warm draait.
ik:tja eh die kawa's hebben dat euvel als je ze start op de choke dat ze gelijk 6000 toeren beginnen te loeien,kan daar weinig anders aan doen dan zo gauw mogelijk van de choke af (na ongeveer twee minuten)
en ja 7.00uur is een normale tijd,en ja ik moet ook wel eens om 6.00 beginne maar dat is zeldzaam.
mijn buurman had daar begrip voor en snapte het verhaal met de choke. :}
maaaaaar hij vertelde me ook dat de rest van de buurt er last van had
en die hadden ook al geklaacht bij de wijkagent en zouden er wel even voor zorgen dat ik uit m'n huis gezet zou worden wegens buurtoverlast :( B|
(nou moet je weten dat de rest van de buurt bejaard is of soostrekker en dus nix te doen heeft.)
ik heb tegen mijn buurman gezegd dat ik dat dus niet pik en dat als er klachten zijn over mij dat men dan maar eerst eens bij mij aan moest bellen ipv achterbaks achter mijn rug om bellen met politie en woningbouw.

wat schets mijn verbazing de bovenbuur-nsb-er twee deuren verderop heeft de woningbouw gebeld (die mij vervolgens belde)
de klachten waren als volgt:hij raced smorgens vroeg door de straat
en dat gesleutel in die schuur kan ook niet want hij start hem ook iedere dag achter in de tuin (is twee keer gebeurd)
en zijn motor staat altijd maar voor de deur op de stoep.
:( :( :( :(
mijn vriendin werd al gevraagd door de buuren of ik wel de geschikte vriend was voor haar want hij is toch 1een hells angel (omdat ik een ratbike+apehanger rijd)
2een skinhead(met lang haar en een baard!!!???) |( ROFL)
3een crimineel want alle motorijders met lang haar een zwarte leren jas en een chopper zijn criminelen!!!???:x :( :( :( :(

nou waren wij al vanplan om te verhuizen ivm groter wonen en evt toekomst.
maar dit is toch ook wel weer een reden om weg te gaan.
wat is dat toch met burgers tegen over bikers
want het is overal waar ik kwam te wonen gezeik over dat ik motor rijd
of is het afgunst omdat ik wel vrijheid heb en zij niet :]

ride free :greetz sick
Hey in welke buurt in grunn woon je dan? Misschien kan ik je een handje helpen })
 
Ik zeg wanneer zal ik zondagmorgen om 5.00 ff voor een bakje koffie langs komen?

Als je dan toch wil gaan verhuizen })

[me]RoyR heeft al zijn eigen oma naast de deur in die maak ik op zondagmorgen na het stappen weleens wakker en dat vind ze zelfs geen probleem/de buren wonen op 300meter afstand/ik kom weleens met de truck bij huis en is ook geen probleem.
[/me]


Tis maar wat je buren zijn...
 
gewoon je abbo bij de sportschool opzeggen en elke dag 200meter gaan wandelen naast je lekker stille motor,maar gezond verstand en grote bek gaan helaas niet samen,dus medder maar lekker door met je verstand :+
 
Pas dàn kan vrijheid èchte vrijheid zijn ...
Wanneer het de vrijheid van ànderen niet aantast ...


:+
 
Wat een gezeur allemaal. Mijn buurman gaat elke dag voor 6.00 uur weg met de motor; na twee keer hoor je dat niet eens meer. Ik dacht zelfs dat ie dat niet meer deed, maar hij bleek nog steeds op de motor te gaan.
 
Ach meestal ben ik wel tollerant,maar er zijn van die momenten dat ik er van geniet om luidruchtige buren even terug te pakken. })

Ik woon naast een studentenhuis en laatst hadden ze een feestje, als ze me van te voren waarschuwen zorg ik dat ik de avond weg ben, of ga ik lekker bij ze op bezoek.

Maar de eerste keer kregen ze het voor elkaar om tot een uur of 5 's ochtends door te feesten, zonder waarschuwin vooraf.

Dus besloot ik de volgende ochtend om 9:00 dat ik nog een restje hardhouten plinten had waar ik plakjes van 10mm dikte van wilde snijden met de afkort zaag. })

 
Wat een gezeur allemaal. Mijn buurman gaat elke dag voor 6.00 uur weg met de motor; na twee keer hoor je dat niet eens meer. Ik dacht zelfs dat ie dat niet meer deed, maar hij bleek nog steeds op de motor te gaan.
Nou, één van mijn buren komt 's morgens ook altijd met de motor door de brandgang achter mijn huis en ik word daar vaak wel wakker van. Ook na 2 keer. Om de één of andere reden jengelt ie ook continu aan het gas als ie door die brandgang tuft... :? Die ouwe chopper van 'm zal anders wel niet blijven lopen ofzo, denk ik.
Anyways, ik draai me dan gewoon nog een keer om in de gelukzalige realisatie dat ik nog een uur ofzo kan slapen ofzo.
 
ehh, topic helemaal lezen???? :X

Ik had het gelezen maar ik heb niet van de moeilijke buren. Ik ben zelf ook niet zo moeilijk denk ik. Houd gewoon rekening met elkaar en accepteer eens dat baby's 's nachts huilen, dat honden blaffen, dat boormachines herrie maken en motorfietsen ook. Voor zover dat onvermijdelijk is.


En 2 minuten je motor warmdraaien gaat er bij mij ook niet in. Ik zal niet in je brievenbus schijten maar ik zou wel vragen of er iets aan je motor mankeert. Wel even een tactisch moment uitzoeken, 's avonds bij een glas wijn of zo. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan