buur bitch

Gewoon een motormeeting houden bij jouw thuis voor iedereen van motor forum...... een paar honderd motoren bij haar voor de deur een dagje met veel lawaai wat lopen klooien? Hebben wij er ook nog wat aan :]
 
Wij Dallie en Miss Nitro duwen onze motoren ook netjes ff uit de buurt van onze flat(20mtr) om dan pas te starten,scheelt een hoop gezeur!!
Er komt vast wel een tijd wanneer je ze echt "kan naaien" je buren!!!
Gewoon schijnheilig doen tegen haar en jou dag komt wel!!!
Als zij de boel blokkeerd dan kan jij toch de politie bellen ik denk dat ze daar iets meer tegen optreden als wat motorgeluid!!
Succes,wat is dat toch met die buren heb er ook wel eens last mee gehad maar mijn dag komt nog!!!!
 
gewoon ff polsen wanneer ze gaat werken elke dag en dan vlak ervoor een pot secondelijm op haar deurknop smeren.
Als ze dan de deur dichttrekt....... hahahaaaaaaaaa!! ;)
 
Laatst bewerkt:
gewoon 20 motor rijders uitnodigen... en haar ook... zonder dat ze weet dat die andere motorrijders er ook zijn(in vol tenue natuurlijk...)

belt ze aan... komt ze binnen.. verschiet zich natuurlijk kapot..want er zit een woonkamer vol motorrijders

weet zeker dat ze alles goed vind wat jij zegt

en anders.. BURN EM!!!!
 
Mijn buurman van 4 hoog klaagt altijd als ik later weg ga dan normaal... Hij wordt wakker van mijn magna en gebruikt het geluid als wekker!
 
Idd, even voor een maand of wat elke zaterdagochtend om een uur of 7 vertrekken bij jou thuis }) en dan vooral al de motortjes ff lekker laten schreeuwen :Z
 
Ik denk dat het gesprek met zijn buuv fatale gevolgen heeft gehad.
Aangezien ie al een tijdlang niks meer post :+
 
Wat dacht je er nou van om ons MF-er's op een bewuste dag eens bij jou voor de deur uit te nodigen.....dan zullen we haar eens wat geluid presenteren met zijn allen!!!!haha...... })
Maar echt kinderachtig van haar!!

misschien een tip??:
koop een paar kraaienpoten en leg ze op de plaats waar ze haar auto naartoe verplaatst als jij weg bent kun je lachu....!!!
Sterkte met de buuf!!!
 
Koop 10 bussen pur-schuim!!

Vries deze diep in!!

Snij / Zaag deze bussen in 2e!!

Gooi de 20 halve ingevroren bussen in haar auto! (s'nachts)

Kan je lachen de volgende dag!!! :X


wat lijkt me dat vet :9

Maar dat ontploft niet in de vriezer? want dan kan je dag tegen je vriezer zeggen :o
 
Tjo, wat een hoop reacties op zo'n oud topic :)

ik heb alles ff doorgelezen

waarschijnlijk is het nu huisje boomje beesje :+
 
Nog een reactie van mij dan.

Bel de politie op en zeg dat je last heb van geluidsoverlast.
Dat de buurvrouw steeds maar weer keihard muziek op doet...

Steek haar banden lek...

Druk op de deurbel en verstop je *D
 
Koop 10 bussen pur-schuim!!

Vries deze diep in!!

Snij / Zaag deze bussen in 2e!!

Gooi de 20 halve ingevroren bussen in haar auto! (s'nachts)

Kan je lachen de volgende dag!!! :X


haha die is wel goed. ik kon hem met scheerschuim, dat werkt ook wel goed.

voor extra effect; probeer er eentje in het handschoenen vakje te mikken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan