Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Even een vraag om advies hier :) Ik zit er sterk aan te denken om een Raptor 650 aan te schaffen als vervanger van mijn huidige ER5. Nu wil ik in de zomer wel een grote reis maken door Europa, met alle benodigde zooi (tentje, slaapmatje etc.), maar ik twijfel of de Raptor daar wel zo geschikt voor zou zijn. Het is gewoon wel dat ik een naked het fijnste en mooiste vind.

Zijn er mensen die grote tochten hebben gemaakt met een Raptor? Hoe heb je toen de bagage achterop gemonteerd? Zitten de uitlaten dan niet in de weg?

Thanks!
 
Even een vraag om advies hier :) Ik zit er sterk aan te denken om een Raptor 650 aan te schaffen als vervanger van mijn huidige ER5. Nu wil ik in de zomer wel een grote reis maken door Europa, met alle benodigde zooi (tentje, slaapmatje etc.), maar ik twijfel of de Raptor daar wel zo geschikt voor zou zijn. Het is gewoon wel dat ik een naked het fijnste en mooiste vind.

Zijn er mensen die grote tochten hebben gemaakt met een Raptor? Hoe heb je toen de bagage achterop gemonteerd? Zitten de uitlaten dan niet in de weg?

Thanks!

Ben met mijn voormalige V Raptor niet verder geweest dan de Vogezen. Daarnaast hadden we een huisje waarin we sliepen en was een tent etc niet nodig. Maar met deze zadeltas kon ik best wat meenemen en daarnaast ook nog een rugzak.

full


Btw: mocht iemand deze tas willen overnemen. Voor een aannemelijk bedrag mag-ie wmb weg.
 
Laatst bewerkt:
Yep, een vraagje had al een tijdje een benzinereuk in de garage en eens op onderzoek gegaan. Het blijkt nu dat mijn pakking onder aan mijn benzinetank wat lekt (benzinepomp). Iemand een idee waar ik een nieuwe dichting kan bestellen? Zijn deze gelijk aan deze voor de Suzuki tl1000 ? Alvast bedankt aan de meedenkers.
 
Ik heb alpentochten gemaakt met duo, maat van me is weken weg geweest met enkel de rap en een setje zadeltassen. Ik heb straps onder het zadel gehangen waaraan ik tassen kan hangen.

Een zwaar geladen rap (duo) stuurt wel minder super dan eentje met enkel een rijder op.. Wat ook de reden is dat de mijne nu te koop staat (nog een beetje sluikreclame kan nooit kwaad).

p4pb7753216.jpg

p4pb7753214.jpg

p4pb9486630.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ white dust ,kijk wel goed of het inderdaad je pakking is mijn tank was gescheurd door teveel spanning en is toen plastic gelast zie ergens in deel 2
 
@ Johan !!, ben bijna zeker dat hij lekt aan de benzinepomp maar heel zeker ben ik nog niet.
hopelijk niet zo een geval als jij meegemaakt hebt :-(
Op zoek geweest bij verschillende dealers deze morgen om een nieuwe pakking alhoewel ik niets verdacht zag aan de oude en dan bij mijn eigen garagist gehoord dat het ook het zetten van de tank kan zijn daar deze in plastiek zijn. Heb daar nu een soort van dichtingsmiddel gekregen (benzinebestendig) om tussen de pakking en de tank te doen en is nu 24uur aan het drogen. Nu maar duimen, wordt vervolgd.
 
Ik mag me vanaf vandaag bij het groepje Raptoristen scharen :) Vandaag na een proefritje namelijk een prachtige rode Raptor 650 uit 2008 gekocht. Woensdag ophalen :D
 
@ Jobh, alvast proficiat met de koop en welkom bij de Raptorianen.

Terug benzine in de tank en net terug van een klein ritje van 30 km en moet gezegd mijn raptor is genezen en gezond verklaard :+. Lekkage gedicht en we kunnen er weer tegen.
 
Hallo mede-Raptorrijders, ik ben Jeroen, woon in het noorden van Brabant, ik ben 19 jaar oud en heb bijna een jaar geleden mijn A1 rijbewijs gehaald. Daarna heb ik een tijdje op een Honda CB125 uit '73 rond gereden, maar nu wilde ik iets snellers. Dus een paar weken geleden heb ik deze Raptor 125 uit 2005 opgehaald in België en op Nederlands kenteken laten zetten.
2hpu5bt.jpg


2s6aohz.jpg
 
Gaaf dingetje, van harte gefeliciteerd ermee!
En uiteraard van harte welkom hier! ^O^
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-Raptorrijders, ik ben Jeroen, woon in het noorden van Brabant, ik ben 19 jaar oud en heb bijna een jaar geleden mijn A1 rijbewijs gehaald. Daarna heb ik een tijdje op een Honda CB125 uit '73 rond gereden, maar nu wilde ik iets snellers. Dus een paar weken geleden heb ik deze Raptor 125 uit 2005 opgehaald in België en op Nederlands kenteken laten zetten.
[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk, zo'n mini Raptor. Tenminste wat anders dan het gebruikelijke 125 cc spul.

Veel plezier ermee.
 
Tuono achterbrugje in, zo gecorrigeerd.

Is wel prijzig voor zo'n gedrocht. Beter halfweg afslijpen.
 
Hi allemaal.
Ik haalde vandaag m'n raptor van stal en wat blijkt: de knipperlichten doen het niet. Heeft iemand een idee waar ik als eerste moet kijken?
Oh, trouwens,: de alarmlichten doen het ook niet, al een tijdje (maar de knippers deden het al die tijdwel gewoon ).
Het is een raptor 650i.e. uit 2008.
Thanks!
 
Even je zekeringen controleren, het kan ook zijn dat je knipperrelais stuk is, even meten of er spanning op komt, als er geen spanning op het relais komt is waarschijnlijk de zekering stuk en als er wel spanning komt is de kans groot dat je knipperrelais stuk is.
Mijn Raptor heeft geen alarmlicht dus het ziet er allemaal iets anders uit maar zo te zien is dat grijze blokje met de rode en zwarte stekker je knipperrelais, er is vast wel iemand die dat kan bevestigen.
 
relais zien hard af op de raptor met de Vtwin vibes..

Ik heb er meerdere weten sneuvelen op de mijne.
 
Mijn Raptor ook maar eens even showen :] Ben er ontzettend blij mee en best trots op :9 Eerste 1000 eigen km zitten er al weer op en daar gaan er nog een hele hoop bijkomen. Wil er nog wel andere spiegels en andere knipperlichten opzetten en eigenlijk ook een andere, kleinere kentekenplaathouder. Iemand tips/suggesties?

p4pb10674883.jpg
 
Yep raptorrijders, met gemengde gevoelens verkoop ik mijne raptor. Ziehier de link voor geïnteresseerden.



Bij interesse let me know.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan