Camouflagekleding op de motor?

Super Blackbird

MF veteraan
21 jun 2004
29.873
14.568
Purmerend
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?
 
camopak is 1 ding. maar dan een hesje om te compenseren _O-
 
Ik draag al jaren een camo-jack van Yoko.
In tegenstelling tot de door jou gespotte motorrijder zie ik er wel stoer uit in dit jack.
Dit zal per persoon verschillen.
Ik zie er ook stoer uit in een zwembroek. 8-) 8-) 8-)
 
Zo'n een?

Ghillesuitr6.jpg

Back-Only.jpg

camouflage2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?
Jij vindt (net als ik overigens) dat het er niet stoer uitziet, maar voor mensen die nog steeds in eind jaren 90 leven is het best stoer.

En laat mensen lekker zelf weten wat ze aan doen. (behalve gele hesjes natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
Was het niet gewoon een militair? Die zie ik regelmatig van/naar de basis rijden met hun dienstkleding aan (al dan niet over het motorpak).

Zoiets vind ik op een sumo achtig iets best tof;
SH-689.jpg



Uiteraard in de motor uitvoering (ja die zijn er).
 
Laatst bewerkt:
Dat je geflitst wordt en het laat voorkomen met het verhaal: maar meneer de rechter, er zat helemaal nietmand op mijn motor! :+
 
topic is twee dagen te vroeg!!!

of heb je m alvast gepost omdat je niet op goede vrijdag wil posten?

Camo kleding is nog al smaak gevoelig. Ik vind een compleet camo pak ook niet mooi maar zwart textiel is ook maar zo zwart. heb zelf alleen een camo broek gehad.

owja.. en :W :W :W

camo-kleding haters gonna haat
 
Ben ik nu gek (ja dus....), of begrijp ik het niet?

Waarom iemand camouflagekleding op de motor zou dragen is mij een raadsel. Het ziet er niet stoer uit of het werkt niet...... (uitleg: als het zou werken zie je ze niet, en dus ziet het er niet stoer uit).

Nu zag ik vanmorgen een figuur op de ringweg Amsterdam rijden (met MF-sticker volgens mij) op een soort van choppr/custom-motor met een camouflagepak aan. Omdat het nogal grijs/schemerig was had de desbetreffende motorrijder zijn outfit aangepast en er een flapperend geel veiligheidsvestje overheen aangetrokken (natuurlijk niet dichtgemaakt, je moet wel cool blijven......).
Jammer genoeg had ik geen camera bij me....... :+

Ben ik nu de enige die dit niet begrijpt?


:)
 
Tis toch allemaal camo, behalve je velletje en die wil je wel goedhouden, zou leuk zijn voor de vrijdag iets te vroeg.
 
Een donkergroene camobroek met van die zakken aan de zijkant, icm met een zwart leren jack kan wel vet zij op bijvoorbeeld een naked.
Maar op een supersport is het weer geen porem.
 
Altijd beter dan zo'n powerrangers stoeipakje.

Lekker belangrijk trouwens, laat mensen gewoon dragen waar ze zich prettig in vinden. Of dat nou een camopak, strak glimmend leer, een roze string of leren franjes aan de mouwen zijn, wat maakt jou dat uit?
 
Ik zie wel eens gasten rijden in een compleet leren pak met de meest waanzinnige kleuren. Dat is tog nie stoer?? Ik snap dat niet hoor, zo'n pak.
Ben ik nu de enige die dat heeft?
 
Altijd beter dan zo'n powerrangers stoeipakje.

Lekker belangrijk trouwens, laat mensen gewoon dragen waar ze zich prettig in vinden. Of dat nou een camopak, strak glimmend leer, een roze string of leren franjes aan de mouwen zijn, wat maakt jou dat uit?
full

als je maar lol hebt :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel eens gasten rijden in een compleet leren pak met de meest waanzinnige kleuren. Dat is tog nie stoer?? Ik snap dat niet hoor, zo'n pak.
Ben ik nu de enige die dat heeft?

Op de Nederlandse wegen ben je een piranha in een viskom met een supersport en race-outfit. Ziet er wel mooi uit.

4743821-vector-cartoon-van-een-boos-en-kwaadaardig-goudvis-in-een-kleine-vissenkom-hij-kan-ook-een-piranha.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ach, laat toch, ik vind die hele kleurige leerpakken ook geen gezicht, maar hele volksstammen zweren er bij, ik rij gewoon in zwart leer. Belangrijkste vind ik nog steeds dat het mij moet beschermen als ik toch onverwachts moet afstappen op een wat minder elegante wijze en dat ik warm en droog zit. O
 
Ik heb een goretex regenbroek van defensie, camo dus. Alleen met de regen aan hoor. Maar ach, zoals al gezegd: smaken verschillen (gelukkig). Anders zouden we allemaal dezelfde kleding op dezelfde motor aan hebben. Ik zou er bijvoorbeeld voor geen goud uit willen zien als een ninja-turtle...
 
Terug
Bovenaan Onderaan