CB750 in onderdelen

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Hoi, tijdens het opruimen van mijn schuur ben ik een Complete Cb750 van het eerste type tegen gekomen.

Hij is deels afgebouwd maar moet nog verder worden gemaakt.

Het liefst zie ik hem gaan naar een eigenaar van een dergelijke fiets. Dus als je interesse hebt post het hier maar.

Hij moet 6 flessen Leffe blond opbrengen.
En hij is in Den Bosch af te halen


Hij is rood, croom is smetteloos


O en het is een 1 op 8 schaal model. misschien ook wel makkelijk om te vermelden ;)

Iemand?
 
O en voor de MODs: Maggie hier blijven staan? Raakt toch alleen maar verdwaalt bij G&G.

O en morge gooi ik er zelfs een foto bij als je wil
 
Laatst bewerkt:
ik wil hem komen halen, en gooi er 2 bakken leffe tegen aan!.......

Groet,
Ralph

rjd zelf een cb750 f2 die op het moment dus afgebouwd wordt nadat ik hem een beetje heb laten staan nadat ik een eigen huis heb gekregen (met verwarmde garage voor de moto's
 
maar voor die twee bakken wil ik hem wel afgebouwd zien hoor, anders blijft het bij die 6 flessen :-) ben binnenkort wel eens in den bosch
 
Gooi ff een mailtje mijn kant op.
Dan issie voor jouw.

afbouwen doe'k nie meer aan. Maar 6 flesjes is genoeg. Krijg jij er og een bakkie pleur bij als je wil.

Post morgen wel ff een piccie
 
Was toch nog bezig:

DSC03763.JPG




DSC03764.JPG
 
Hee Ralfie, Hoest?

Druk geweest, ff weinig tijd gehad voor dit forum.
Heb nu weer's wat vaker tijd.

Leuk nog wat bekenden tegen te komen, wordt druk hiero.

LaterZzz
 
Snap de lol van zo'n Honda ook niet. Gaan bijna niet stuk dus je hebt weinig te klussen. Geen eng rijgedrag dus je stapt ontspannen van zo'n ding af ipv. met knikkende knieen.

Ik bedoel: neem dan geen hobby.



:9 ;)
 
Schop :9

Anders schop ik hem de prullenbak in.

Niemand? En ik maar denken dat er vast wel zo'n 750 rijden is die een bouwmodel leuk vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan