Over het algemeen moet je pijlen met warme motor.
Dan moet je je pijlstokkie eerst wel ff schoon vegen. hem erin draaien, en dan checken. (Anders meet je alleen maar hoe hoog je olie op spat)
Motor trouwens op middenbok zetten, of zelf ff recht houden.
Als je lampje gaat branden en ook weer uit gaat, dan zit er toch wel ergens iets fout ben ik bang (Die sensoren doen het, of ze doen het helemaal niet meer)
Misschien problemen met je oliepomp?
hem erin draaien
Zal ik ook niet doen met een CB. De peilstok niet in het olievulgat draaien maar gewoon "op" het gat leggen.
..maar dat indraaien of erop leggen is me nooit duidelijk geworden.
De motoren die ik tot nu toe gehad heb moest je de peilstok en NIET indraaien maar gewoon op het gat leggen. Kijk anders ff je manual na.;?
dat is het eerste wat ik hoor ,dat je de pijlstok er niet moet terug inschroeven
maw ,dan ben ik al gans de tijd verkeerd aan het meten
lijkt me gek maar ja,zijn jullie er zeker van,ik heb namelijk niet altijd zoveel verytrouwen in die wat over de grens wonen