chinese motoren een apart idee, of een zeer slechte grap?

De steps voor de duopassagier zijn bijzonder vormgegeven zo aan de bestuurders steps vast. :X Maar als je het toch al zo doet dan maar zwart poedercoaten en de achterbrug ook.

Mis de spiegels. Zelf vind ik de knipperlichten in de spiegels per definitie altijd beter.

De zadel van de bestuurder loopt onnodig ver door schuin omhoog, terwijl je daar toch niet op kan zitten. Korter zadel met ruimte tussen bestuurder en duo.

Vind het kontje ook beetje apart massief gevormd. Deze mag en kan veel spitser van mij.

En waarom zo'n hoog stuur, die mag ook wel 10 centimeter omlaag.

Vind het voorspatbord ook wat lomp. Liever daar geen scherpe hoeken en vouwen in.
 
Dat stuur is belachelijk. De voorvork is vast functioneel maar het oog wil ook wat. Ik hou niet van plastic maar dat is nu eenmaal modern. Ik zou wel wat meer glanzende vlakken en gekleurde accenten willen zien. Maar wat gaan de specs worden? Uit China komen wel meer fietsen die er op de foto bruut uitzien maar A1 of A2 rijbewijs zijn.
 
Bedankt voor de feedback. Ik stuur het allemaal terug naar hem de bedoeling is trouwens om hem stukken goedkoper in de markt te gaan zetten ivm distributie direct naar dealers gaat of vanuit warehouse in UK wordt verstuurd zodat je die tussen schakels niet meer hebt en de kwaliteit gewaardborgd blijft ( de bedoeling is chinezen prijzen maar westerse kwaliteit ;)). Gaf al aan als het chinezen troep is dan ga ik er geen moeite voor doen om mensen hun mening te vragen.
En in het geval van storingen.. onderhoud, waar kan je dan terecht? Bij jou? :+ ;)
In het geval van een A2 elektrische motorfiets heb ik interesse, bij 5 kW vermogen niet.
Zoiets als een Super Soco, maar dan met 17 kW gaat er op lijken..
 
Ik weet dat het een modern modedingetje is maar naar mijn smaak mag er wel wat minder plastic rond de accu pack.
Ik vind het te onrustig al die kappen met richels, randen en vormen die feitelijk geen nut hebben. Less = more.
Moderne automotive styling oogt steeds vaker als een sportschoen. Een organisch-mechanische vormgeving met een chaotisch lijnenspel dat aanspraak zou moeten maken op de recalcitrante puber in je achterhoofd. Dus deze motor ziet er best "goed" uit gelet op de huidige trends, maar persoonlijk hou ik er niet van. ;)
 
De steps voor de duopassagier zijn bijzonder vormgegeven zo aan de bestuurders steps vast. :X Maar als je het toch al zo doet dan maar zwart poedercoaten en de achterbrug ook.

Mis de spiegels. Zelf vind ik de knipperlichten in de spiegels per definitie altijd beter.

De zadel van de bestuurder loopt onnodig ver door schuin omhoog, terwijl je daar toch niet op kan zitten. Korter zadel met ruimte tussen bestuurder en duo.

Vind het kontje ook beetje apart massief gevormd. Deze mag en kan veel spitser van mij.

En waarom zo'n hoog stuur, die mag ook wel 10 centimeter omlaag.

Vind het voorspatbord ook wat lomp. Liever daar geen scherpe hoeken en vouwen in.
Ik vind dat kontje juist wel proportioneel, de rest oogt al zo massief. Het staat wel hoog. Duitsers vinden dat mooi op streetfighters maar voor NL mag het wel wat rechter.
 
Ik moet het trouwens wettelijk even bekijken maar wat ik van me mannetje in china begrijp kunnen ze hem limiteren zodat hij bijv wel met een auto rijbewijs gereden kan worden in duitsland / belgie ( nogmaals grote kans dat het wettelijk niet kan) en dat je hem zelf kan omzetten via settings naar een volwaardige motor.
Dat gebeurt nu ook al. Fabrikanten laten twee keer een motor homologeren waarvan eentje softwarematig geknepen tot het juiste wattage. De dealer kan de software officieel aanpassen om de motor naar het andere wattage te brengen. Met de verklaring van de dealer past de RDW dan aan.
 
Laatst bewerkt:
Zie dat ze styling van een Ducati diavel hebben gejat met de soort lucht inhappers naast de tank. Zou dat ook achterwege laten.
 
Een koppeling? Dus versnellingsbak op een elektrische motor? Zeldzame keuze. Verder lijkt de voorkant nog niet af te zijn, vind het te klein ogen ten opzichte van de rest. De andrijfriem oogt ook smalletjes?
 
@RR.

Voak buj te bange
:] :+
Meestal is het juist andersom.
Ik denk dat het testprogramma van de fabrikant van deze motor niet zo uitgebreid is als dat van bijvoorbeeld Honda of Ducati.
En dan heb ik het nog niet eens over sterkteberekeningen, toegepaste materialen etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan