Controles TT-Assen

t.i.m.o.n

MF veteraan
13 mrt 2005
2.983
259
Rhenen
Is het een idee om hier waarnemingen van controles te posten? Dit is vorig jaar ook gedaan en zo kunnen we elkaar toch waarschuwen waar de controles staan :P
 
Overal.

Zo, klaar :P

Tijdens de TT gewoon normaal doen, ze staan overal.
Als je die dagen gepakt wordt voor snelheid of spelen ben je gewoon zelf een stomme lul.
 
Ik ken iemand die 4 jaar geleden even 190 ging rijden met de lease auto van pa, op de terugweg van de TT. En gepakt... (rbw kwijt) sorry, maar hoe dom kun je zijn |(
 
ik zou je graag helpen maar ik zak af richting zuiden,bikers classics te spa :9~
 
hoeveel topic gaan er nog komen over de TT? en dit is iedergeval al de 3de over controles over de TT...
 
ze gaan tussen Emmeloord en Almere controleren de zaterdag .

en tussen steenwijk ,blokzijl ,marknesse rijdt meestal een camera auto en motor :X
 
ze staan tussen goes-groningen en maastricht-groningen...
Zelfs ik als noob weet dat je bij de TT normaal moet rijden...
 
Verleden jaar heb ik op vrijdag voor de TT geluncht Wezep (Zwolle) en ik heb mij verbaasd hoeveel politie er waren om te lunchen in 1,5 uur zeker 20 stuks en dat voor begeleiding van TT gangers. Dus hardrijden gewoon niet doen als je niet geflitst wordt dan wel via camera auto.
 
Volgens der zegsman van de politie worden de kentekens, waarvan vorig jaar de bestuurder te veel alcohol op had even uit het verkeer gehaald om te blazen.
En de man zei ook dat iedereen die werd aanhouden voor wat voor reden ook zou moeten blazen.

EgbertO
 
Volgens der zegsman van de politie worden de kentekens, waarvan vorig jaar de bestuurder te veel alcohol op had even uit het verkeer gehaald om te blazen.
En de man zei ook dat iedereen die werd aanhouden voor wat voor reden ook zou moeten blazen.

EgbertO


Goeie zaak
 
Dit weekend alleen de benenwagen, het stalen ros en/of de skates gebruiken.....

Voor de rest is het één grote snelheidscontroleparty....
8-)
 
En hoe zit dat dit weekend met controles op de binnenwegen van de mooie provincie Brabant?
Sturen ze alles op de doorgaanswegen richting TT af?

Kan ik van het weekend onbekommerd knallen in het brabantse land
 
gewoon netjes gedragen en niet te veel opvallen, en sowieso niet drinken, dan is zo'n topic geeneens nodig :)
 
ik zou je graag helpen maar ik zak af richting zuiden,bikers classics te spa :9~~

Volgens mij is dat ook wel erg mooi om een keer naar toe te gaan :)
Gister filmpjes zitten kijken op Youtube.
Ach Assen 185km, Spa 240km, "zoveel" maakt het niet uit :+

Controleren ze ook het aantal decibellen dat je uitlaat produceert?

Die kans zit er in ja :Y
Niet altijd gezien, maar wel een paar keer dat hele groepen van de snelweg geplukt werden om even decibelletje te testen
 
Laatst bewerkt:
Gewoon normaal doen met de TT is neem ik aan het motto, zoals al meer naar voren is gebracht. Ik moet zeggen, ik kom er elke dag, heb tot nu toe nog niet heel veel politie gezien, maar reken er maar op dat ze er zijn!
 
Overal.

Zo, klaar :P

Tijdens de TT gewoon normaal doen, ze staan overal.
Als je die dagen gepakt wordt voor snelheid of spelen ben je gewoon zelf een stomme lul.
:^

Is het nou zooooo moeilijk?
Vind het een beetje dom eigenlijk, iedereen weet dat het gecontrolleerd wordt dus wat wil je dan?

gewoon 20km om Assen aan de snelheid houden en kom je thuis zonder een "circuit-foto"
 
Volgens der zegsman van de politie worden de kentekens, waarvan vorig jaar de bestuurder te veel alcohol op had even uit het verkeer gehaald om te blazen.
En de man zei ook dat iedereen die werd aanhouden voor wat voor reden ook zou moeten blazen.

EgbertO

Dat is toch sowieso al standaard tegenwoordig? Tenminste, als ik Blik op de Weg en de tegenhanger Wegmisbruikers moet geloven. Daar wordt dat regelmatig gezegd als ze iemand laten blazen..
 
flitser nh a7 hoorn ri den oever thv hmp 58.5 na het shell tankstation bij wieringerwerf 09:34:00
flitser ge a12 veenendaal ri arnhem thv hmp 121.1 bij knpt grijsoord 08:33:06
flitser ov a1 deventer ri hengelo thv hmp 135.2 na afslag rijssen bij viaduct 08:33:08
laser zh a27 utrecht ri gorinchem thv hmp 49.7 08:30:53
flitser fr a7 heerenveen ri drachten thv hmp 160.4 net voor afslag drachten de haven/ drachten centrum 07:38:25
flitser zh a20 rotterdam ri gouda thv hmp 35.3 bij knpt terbregseplein 07:31:04
flitser ge a1 amersfoort ri apeldoorn thv hmp 64.2 bij afslag stroe bij viaduct 07:26:04
flitser nb a27 breda ri gorinchem thv hmp 25.5 bij het esso tankstation bij hank 07:12:54

hier staan de controles..
O en we hebben ook nog regionale wegen..

flitser fr in siegerswoude op de bremerwei 07:57:59
flitser fl n309 in lelystad op de dronterweg thv geldersebrug 10:04:00
flitser fr n357 in leeuwarden op de troelstraweg ri stiens 09:46:53
flitser nb n260 gilze - tilburg beide ri op de burgemeester letschertweg thv hmp 31.9 door een busje en een aanhanger 09:45:14
flitser ov in hengelo op de breemarsweg thv autorijschool kruidhof door een groene citroen jumpy 09:29:48
flitser nh n246 a8 ri krommenie thv hmp 32.6 08:51:56
laser ov n344 in deventer op de holterweg thv texaco 07:52:31
laser zh in katwijk op de zeeweg thv het marktplein 07:42:06
 
Terug
Bovenaan Onderaan