Controles TT-Assen

Hmm moet met mn campertje ook die kant op (motocross wedstrijd)

Gelukkig loopt die niet veel harder dan 80 *D VOL GAS dus :')
 
Vanochtend a50 vanaf Nijmegen tot aan a28 Assen nog niets gezien.

Wel mee eens dat als je met deze dagen op de wegen richting de TT te hard rijd je de boete ook gewoon verdiend.
 
:^

Is het nou zooooo moeilijk?
Vind het een beetje dom eigenlijk, iedereen weet dat het gecontrolleerd wordt dus wat wil je dan?

gewoon 20km om Assen aan de snelheid houden en kom je thuis zonder een "circuit-foto"

Ik rij er gerust heen met 140-150... Denk dat ze geen treinen gaan flitsen :+
 
gezien het aantal meldingen op Flitsmeister(Iphone) staan er genoeg op de aanvoerwegen ri Drenthe ;)
dus relax :] ,dat is het goedkoopst :Y

aangekondigd is ook de (jaarlijkse) grote controles op de A28 |(
 
Laatst bewerkt:
Bij het Shell tankstation voor Beilen op de A28 zal er vermoedelijk een grote controleplek ingericht worden. Zoals jaarlijks.

Ja dit weekend worden er weer een hoop echte boeven gepakt!

En zoals sommigen zich dan gedragen op de weg, dan is dat volkomen terecht.
 
Laatst bewerkt:
De week rondom de TT is dus de enige week van het jaar dat ik de motor lekker laat staan.
Dit vanwege al die onzinnige zeur zeur controles van de blauwpetten. -O-
Gewoon met de slome belastingvrije diesel trekker (volvo 340) in de rondte knorren. Heeft een giga acceleratie van 0 tot 100km/u in wel 25 seconde oid _O- *O*
 
Net aangehouden achter zwolle komende uit zuidelijke richting, grote fuik bij gemeenteloods. Voornamelijk controle op papieren framenummers etc. Heel gemoedelijk.
 
Gewoon met z'n allen niet meer gaan. Zal ze leren...

Ga zelf ook nooit meer naar evenementen , wat een geshit altijd.
 
:^

Is het nou zooooo moeilijk?
Vind het een beetje dom eigenlijk, iedereen weet dat het gecontrolleerd wordt dus wat wil je dan?

gewoon 20km om Assen aan de snelheid houden en kom je thuis zonder een "circuit-foto"
Doe maar een grotere cirkel.
Afsluitdijk/kop van NH wordt elk jaar stevig gecontroleerd.
 
Inderdaad dacht ik ook. En op de A28 vanuit het zuiden zeg maar vanaf Staphorst.
Maak daar maar minimaal Harderwijk van als ik zo naar de historie kijk van TT dagen op Flitsservice.
't Harde is een populair plekje zo te zien
 
Laatst bewerkt:
Noodgedwongen maar voor de buis, kleppen krom.
Gelukkig gratis kaartje van de KNMV, dus geen treur maar gewoon voor de buis.
Zie je ook nog eens meer, alleen geen minder sfeer.
 
Dat slaat natuurlijk nergens op.

Als je je gedraag is er niks aan de hand.
Daarnaast kunnen de organisatoren van de evenementen er ook niks aan doen.

Tijdens de Red Bull Knockout een fuik in gereden van de politie, waarbij mijn vrienden en ik de meest lullige boetes kregen voor e-keurmerk kuipdelen.

Nou, ik ben er klaar mee.
 
Doe maar een grotere cirkel.
Afsluitdijk/kop van NH wordt elk jaar stevig gecontroleerd.
was vanmiddag zelfs 2x2 vlak bij elkaar, 2-maal W'werf en 2x Den Oever |( '(

Voor de NH-ers , rondweg Sneek =80km, ze zullen er zeker staan vrijdag+Zaterdag op het viaduct ;)
 
Laatst bewerkt:
Snap dit gezeur allemaal niet hoor..

Beetje verantwoordelijkheid en normaal rijgedrag is waarschijnlijk teveel gevraagd bij dit soort evenementen.. Je weet dat je wanneer je gekkigheid uithaalt gepakt kunt worden en dan ook nog achteraf zeiken en zeuren... Kom op zeg... we zijn volwassen mensen toch? Denk een beetje na en doe normaal. Dan worden die controles ook niet steeds erger...

Of loop ik nou weer te mekkeren..... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan