Controles TT-Assen

Snap dit gezeur allemaal niet hoor..

Beetje verantwoordelijkheid en normaal rijgedrag is waarschijnlijk teveel gevraagd bij dit soort evenementen.. Je weet dat je wanneer je gekkigheid uithaalt gepakt kunt worden en dan ook nog achteraf zeiken en zeuren... Kom op zeg... we zijn volwassen mensen toch? Denk een beetje na en doe normaal. Dan worden die controles ook niet steeds erger...

Of loop ik nou weer te mekkeren..... O-)

:N ,realiteit :+
 
gister werd je opgewacht door motormuizen op a50 in buurt van arnhem en zwolle, ben binnendoorgegaan via n371 en daar stond niks
 
Gisterenochtend vrijwel niets gezien, maar gisteren rond een uur of vijf rond Zwolle zag het wel erg blauw... Stuk of zes politiemotoren gezien op het stuk A28 waar je 80/100 mag. Daar dus maar even opletten morgen!
 
Gisterenochtend vrijwel niets gezien, maar gisteren rond een uur of vijf rond Zwolle zag het wel erg blauw... Stuk of zes politiemotoren gezien op het stuk A28 waar je 80/100 mag. Daar dus maar even opletten morgen!

Niet voor niets rustig aan gedaan daar, hoewel ik het belachelijk vind.
Vanmiddag ook behoorlijk druk met politiemotoren die reden in de richting van Assen.

80km/u omdat er een spitsstrook open is op een takke lang stuk met alleen maar geluidswallen eromheen :N Maar ja dat was vorig jaar ook al zo.

Verder geen grootscheepse controles gezien, wel een flitsauto.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag toen ik terug ri huis ging stond er een flitskast links vd weg achter een hekwerk thv Oldeholtpade N351, en er passeerden veel motoren en auto's, kassa |( |(

En de begrotingen in NH moeten ook weggewerkt worden schijnbaar,volgens Flitsmeister staan/stonden ze alweer 2x op de A7 bij W,werf en 2x bij Den Oever en op de N99 Den Helder-Den Oever en op de N 242 en N 248 bij Middenmeer;) , ook op de A7 Afsluitdijk zelf.
voorts bij Smilde op de N371

kan een duur verhaal worden ff de TT bezoeken ;(

en reken maar dat ze er morgen zwz staan :Y
 
Laatst bewerkt:
Is inmiddels al te laat, maar gisteren zag ik ze (komend vanuit den oever) staan achter een viaduct ergens bij wieringerwerf. Stond een normale en een undercover motor. Ook daar staan ze dus al, een gewaarschuwd mens telt voor 5
 
Ik ga lekker om 8 uur de trein pakken.... bierontbijtje erbij... droge worst op kauwen... heutjemeutje in de intercity naar assen..... :}
 
Vanmiddag toen ik terug ri huis ging stond er een flitskast links vd weg achter een hekwerk thv Oldeholtpade N351, en er passeerden veel motoren en auto's, kassa |( |(

En de begrotingen in NH moeten ook weggewerkt worden schijnbaar,volgens Flitsmeister staan/stonden ze alweer 2x op de A7 bij W,werf en 2x bij Den Oever en op de N99 Den Helder-Den Oever en op de N 242 en N 248 bij Middenmeer;) , ook op de A7 Afsluitdijk zelf.
voorts bij Smilde op de N371

kan een duur verhaal worden ff de TT bezoeken ;(

en reken maar dat ze er morgen zwz staan :Y


Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
 
Sommige dingen moet je gewoon weten. En dat de pakkans voor te hard rijden in de week van de TT met 1000% omhoog gaat is er 1 van.

TT is 'staatskas-spek-event' nummer 1!
 
Vandaag me relatief braaf aan snelheden gehouden, maar werd bij Arnhem wel achtervolgd door een politie wagen. Eenmaal geparkeerd bleven ze een 10tal seconden naast de motor staan met de auto maar aangezien alles orgineel/OEM/CE gekeurd is konden ze niets :)
 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12462169/__Verkeer_scheurt_naar_TT_Assen__.html

Wat een knuppels... Blijkbaar weet nog steeds niet iedereen dat álle agenten in heel NL achter een boompje staan met een lasergun en driepoot tijdens de TT.
 
MIJN GOD EEN AUTO MET 191 KM/U OVER DE AFSLUITDIJK, ZOOOOO HEY, WAT ZULLEN ZE DAAR BIJ NU.NL WEL NIET VAN DENKEN?


Oh kut het is geen motorrijder, dus dan mag het wel.. :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag geen last gehad van. controles heenweg a50 en a28 niks gezien.
Terug weg stuk binnedoor gepakt vanwegen die file's al zijn leven en toen a1 a50 , paar blauwe gezien niks bijzonders
 
Ik rijd vanaf 2004 naar de TT. Sommigen in de groep gaan al tientallen jaren naar de TT. En wij rijden zeker niet als heiligen. En tot nu toe nog geen noemenswaardige boetes gehad. Zelfs nog nooit een fuik tegen gekomen.

Misschien hebben wij ontzettende mazzel. Maar begrijp soms niet waar die ophef vandaan komt. Als je op de A28, rondom Assen en op de afsluitdijk een beetje normaal doet, is er m.i. weinig aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan