Controles TT-Assen

Op de heenweg niks gezien.

Terugweg pas op de n242 in de bosjes verstopt
Dus of ik ben slecht in flitsers spotten of ze stonden er niet
Maargoed ik kan mezelf best 1 dagje gedragen en heb eigenlijk nergens te hard gereden :)
 
Héél terecht die massale snelheidscontroles, want de voorgaande jaren vielen gedurende de TT dagen honderden zoniet duizenden doden te betreuren, allemaal ten gevolge van 1 km te snel rijden.
 
Ik heb geen enkele controle gezien op de a28 (ging om half 4 weg), alleen heeeeeeel veel file.
En maar 1 afgeschreven motor gezien die achter op een auto had gezeten.

Op de heenweg trouwens ook niks gezien.
 
Ik heb geen enkele controle gezien op de a28 (ging om half 4 weg), alleen heeeeeeel veel file.
En maar 1 afgeschreven motor gezien die achter op een auto had gezeten.

Op de heenweg trouwens ook niks gezien.

terug heb op de a 28 heb ik ook niks gezien.Maar ik rijd altijd rustig met dit soort evenementen .Als je op valt pikken ze je er zeker een keer uit.
Maar toen ik de a-1 op ging zag ik wel een flitser.
 
Héél terecht die massale snelheidscontroles, want de voorgaande jaren vielen gedurende de TT dagen honderden zoniet duizenden doden te betreuren, allemaal ten gevolge van 1 km te snel rijden.

Die werden met sneeuwschuivers de berm in geschoven om files te voorkomen... :Y
 
alleen op de heenweg bij assen een motoragent in de bosjes gezien. verder helemaal niks..

Wel bijna zelf politie nodig gehad nadat een volvo station (zegt genoeg) zn bak zo van de invoegstrook naast mij gooide omdat hij waarschijnlijk geen zin had in spiegels kijken.
 
Hej, die volvo ken ik. Daarom zit mijn zijkant van de bus in elkaar... Ja, ik ga echt niet aan de kant met dat ouwe schijtbusje...

Maar wij gingen op woensdag heen en vanmiddag terug en het was alleen even blazen, meer niet. Wel met de flitsnav aan naar huis gereden...

Ik was trouwens met sleurhut achter de Transputter.

mvg Rick
 
Laatst bewerkt:
ook helemaal niks gezien, op 1 burgenagentenbak na. redelijk normaal gereden, af en toe 20 km te hard maar niet overderven
 
Er worden 1300 bekeuringen verstuurd hoorde ik vanmiddag op de radio.
Fingers crossed,heb een aantal keren wat auto's ingehaald op de N371 dan ga je toch snel over de 100 waar 60 mocht :X
Was geloof ik ook doorgetrokken streep maar dat weet ik niet zeker.
 
Er worden 1300 bekeuringen verstuurd hoorde ik vanmiddag op de radio.
Fingers crossed,heb een aantal keren wat auto's ingehaald op de N371 dan ga je toch snel over de 100 waar 60 mocht :X
Was geloof ik ook doorgetrokken streep maar dat weet ik niet zeker.
1300? Groot spraak en bangmakerij!
Zal t wel merken binnen nu en 6 Weken. :z
 
Grappig, ga al ongeveer 6 jaar mee naar TT Assen en ik heb nog nooit iets gezien.
Alleen terug weg dit jaar een motor op aanhangwagen. Gele dacht ik.
Moet je beter kijken, ze zijn dr altijd wel :Y
Zaterdag op de heenreis wel wat zien rijden en op de terugreis ook een paar aanhoudingen gezien, iig. genoeg politie. De dagen ervoor ook meer controle op de a28.
 
Terug
Bovenaan Onderaan