Dat moet pijn doen

ligt het aan mij of is die hele site down?
heeft iemand een linkje?
 
Aangezien het zijn fiets en zij alleen maar achterop zit is het eerder de schuld van die klootzak die effe denkt Rossi te zijn .Leer rije eikel.
 
Waarom reakties als "domme ......" en nog wat meer van dezelfde strekking ???

Dat ze zonder beschermende kleding op de motor zit is dom, dat ze er af valt is toch echt de schuld van de man aan het stuur.
De bestuurder doet iets fout en dan is de passagier dom bezig.....die logica ontgaat me.
 
Waarom reakties als "domme ......" en nog wat meer van dezelfde strekking ???
Tja, ik kan een heleboel bedenken:
Dom om zonder beschermende kleding en bij zo'n domme rakker achterop te gaan zitten en nog dommer ben je om wheelies te trekken als je dat domweg niet kunt. Hanegedrag pakt weleens verkeerd uit.

Great, wow zul je horen als het goed gaat. Maar even zo vaak hoor oh my god en shit bij de missers van zulke filmpjes.
 
ff eerlijkh, het is a: dom van haar zonder bescherming achterop te gaan, b: dom van hem haar zo mee te nemen en c: dom van hem om zo'n "stoere aktie te doen met je vrouwtje ( of passagier) achterop. Maar:.....

Vind het erg vervelend voor hen, hoop dat ze geen blijvende schade heeft en laat het in godsnaam geen R.I.P. topic worden. Ze weten misschien niet beter. Dus erg klote voor hen. '(
En ik vind het zeker niet iets om te lachen. (ben geen moraalridder hoor, alleen meelevend)
 
ff eerlijkh, het is a: dom van haar zonder bescherming achterop te gaan, b: dom van hem haar zo mee te nemen en c: dom van hem om zo'n "stoere aktie te doen met je vrouwtje ( of passagier) achterop. Maar:.....

Vind het erg vervelend voor hen, hoop dat ze geen blijvende schade heeft en laat het in godsnaam geen R.I.P. topic worden. Ze weten misschien niet beter. Dus erg klote voor hen. '(
En ik vind het zeker niet iets om te lachen. (ben geen moraalridder hoor, alleen meelevend)


:^
 
Aangezien het zijn fiets en zij alleen maar achterop zit is het eerder de schuld van die klootzak die effe denkt Rossi te zijn .Leer rije eikel.
komop zeg, met zijn wheelykunsten is niets mis anders. Die knakker kan prima rijden!
Gewoon die doos haar eigen domme schuld. Ze zijn nota bene speciaal aan het filmen voor die wheelies!! Dan moet je je maar vasthouden hoor.

:X Of denk je soms dat dit door een toevallig passerende automobilist is opgenomen?? :X

[me] Sonic zou nooit van zijn leven met dit soort stunts achterop gaan zitten[/me]
 
Wie met vuur speelt................mag op de blaren zitten

Gatver moet er niet aan denken................ |(
 
Tja, ik zou niet meteen willen zeggen dom van dat vrouwtje, want voor hetzelfde geld weet ze niet veel van motorrijden af. Als dat mannetje strak bij haar langs komt en zegt: "Spring achterop" zonder de gevaren op te noemen (hij had zelf ook geen kleding aan dus is sowieso sukkeltje) dan vind ik het de schuld van die gozer. Als ze zelf ook een motorrijdster is (lijkt me welliswaar onwaarschijnlijk, maar toch) of wel van de risicoos bewust was, dan is het inderdaad haar eigen schuld.
 
Lekker boeien wie ze schuld het is.... :( Ze zijn allebei oud en wijs genoeg toch... :X
Maar zal idd goed pijn hebben gedaan. Ben benieuwd of ze in de toekomst zelf haar rijbewijs nog wil gaan halen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan