De 211 pk sterke Vyrus 987 C3 V4

Gave fiets, ik hou wel van onorthodoxe ontwerpen, veel liever dan de 13 in een dozijn fietsen van tegenwoordig.
Maar ik zie mezelf als biologiedocent nooit in een positie komen om zoveel geld neer te kunnen leggen voor een fiets. :P
 
Gave fiets, ik hou wel van onorthodoxe ontwerpen, veel liever dan de 13 in een dozijn fietsen van tegenwoordig.
Maar ik zie mezelf als biologiedocent nooit in een positie komen om zoveel geld neer te kunnen leggen voor een fiets. :P


Koop je een Bimota :j
2011-Bimota-Tesi-3D-4.jpg


Tevens, evolutietheorie is een fabeltje. :j :j :j :j :j
 
Een motor als deze (als deze? Hoeveel zijn er nou met hub-center steering) koop je niet omdat het mooi is, je koopt het omdat het hoogst onconventioneel is en een ondergewaardeerde hoek van de industrie opvult. Hub-center steering kan net zo verfijnd en degelijk gemaakt worden als normale voorvorken, met als enig nadeel dat hub-center steering niet die 80+jaar aan ontwikkeling heeft genoten die telescopische vorken wel hebben. De fabrikant legt jou in de watten wanneer je een van hun producten koopt en dat doen ze echt niet alleen maar vanwege gladde marketingjongens. Dat doen ze omdat Bimota uit een handjevol mannen bestaan die een gedeelde passie voor speciale motoren hebben.

Mooi is en blijft een kwestie van smaak, en een motor als deze is alsof je naar de inspiratiebron van een poëet kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een knap staaltje italiaans design, 2de foto nog meer...heel erg exclusief. Betrouwbaarheid en onderhoudskosten zal een andere zaak zijn denk ik. Moest ik de euromillions winnen kocht ik er 1(met de kuip).

Bij een ducatiblok met supercharger wel maar die andere zit gewoon een cbr600 blok in.
 
Ik vind het opzich wel een vet ding! Qua rij-eigenschappen zal die ook beter moeten zijn denk ik dan bv. de hayabusa aangezien deze motor veel lichter is
En wanneer komt ie op de markt dan?

Wel heel duur trouwens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan