De Diehards

Ik !! En dan werken van 7.30 tot 20.00 ( 2 banen ) en Zaterdag van 11.00 tot 18.30.

Zo hoort het ;) Dan houd je geen leven meer over !!! Gelukkig is het voor mij alleen op de maandag van 7.45-22u, de rest van 7.45-17u en op zaterdag van 10-17u.
Heb dus ook weinig tijd over om leuke dingen te doen.
 
Het is nu 04:10 en Guzmo is nog klaarwakker!! :)
Guzmo werkt nogal eens 's-nachts (Jullie willen toch niet dat b.v. jullie koelkast het niet doet 's-nachts? Juist!! Iemand moet daar toch voor zorgen he? 8-) ) en kan dan gelijk ook een beetje internetten. Da's nou het nuttige met het aangename verenigen. ;)

Een koelkast met internet aansluiting :? ....heel apart }) !! Ik dacht dat dat over een paar jaar pas kwam ;)
 
Heb 01.00 uur gestemd, vooral de laatste tijd is dat wel een leuk gemiddelde...

Aangezien we de laatste tijd een migratie hebben gehad, en nog steeds de welbekende problemen :( , is het ook vaak 03.00 uur :(

en meestal rond 07:00-07:30 op...hehe!

Had beter laatste optie kunnen stemmen...
 
ik heb ook 2 banen...is leuk als ik do of zondag nacht werk....tot 03:00 werken in disco...om 07:00 weer op kantoor te verschijnen ofzo :P
 
ik heb ook 2 banen...is leuk als ik do of zondag nacht werk....tot 03:00 werken in disco...om 07:00 weer op kantoor te verschijnen ofzo :P

Mwah 3 uur is nog redeljk. Hier is het tot een uur of 6, en dan nog naar huis. Soms nog wat later, als het echt tegen valt en je hebt geen zin om direct je bed in te stappen als je thuis komt (ja, je krijgt weer honger), dan is het wel eens 9 uur voordat ik m'n bed zie... :)

Maar goed, dan hoef ik niet de volgende ochtend weer vroeg op te zijn. Student, dus dat zit wel goed.
 
En wie van die laatslapers moet er om 6 uur uit zoals ik?
'k Ga trouwens meestal iets na middernacht slapen..


*dubbel* :? Maarre wie van jullie wil wel slapen maar kan niet slapen en moet het dan maar met 3 uur slaap doen de rest van de dag en dan avond erop hetzelfde gelazer?
 
Laatst bewerkt:
*dubbel* :? Maarre wie van jullie wil wel slapen maar kan niet slapen en moet het dan maar met 3 uur slaap doen de rest van de dag en dan avond erop hetzelfde gelazer?
ik ken het....
en dan overdag brak zijn
 
Meestal tegen 22.00 naar boven om rond 23.00 plat te gaan.3x in week om 5.45 op,3x om 6.45.
2x in de week tot 21.30 werken.

Ben blij da'k geen slaapprobleem heb anders zou ik 't nie trekke.

Vroeger toen ik nog jong was :? ging ik nog wel eens een weekendje door,hoef ik nu niet meer te proberen,heb ik er héél de week last van '(
 
*dubbel* :? Maarre wie van jullie wil wel slapen maar kan niet slapen en moet het dan maar met 3 uur slaap doen de rest van de dag en dan avond erop hetzelfde gelazer?

Regelmatig last van...
Zal maandag wel weer hetzelfde probleem worden.
In het weekend tot een uur of 3, 4 wakker en maandag er weer om 0400 uit....
Kheb meestal zoiets van, dat zie ik de volgende dag wel weer. Dan wordt het de volgende dag en loop ik weer brak rond en denk ik, dit NIET weer.
Zelfde avond is de stemming weer omgeslagen.
|(
 
Laatst bewerkt:
Heb toch het polletje ingevuld, al ben ik vrouw ;)
Ik lig meestal na 00:00 in bed. Maar mag ook bijna iedere dag uitslapen :}
 
Laatst bewerkt:
en daar zit ik weer met : Mar1tin, Maximum, PFdA, Mar1tin, WHEELY-FREAK en 1 sneaker die zich verstopt voor mij }) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan