De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

vorig jaar staande gehouden op de ring amsterdam, zondag s\'ochtends om 8:00 (1n 2001), daar mag je 100km/uur. ik kroop achter een snelle auto. toen ik een afslag nam zat er een wout achter me. hij had een gemiddelde van 154 geklokt (ventje was echt over de zeik), mocht \'t het spul inleveren (motor en rijbewijs). tijdens het schrijven werd ie terug geroepen naar de auto, toen ie terug kwam zei ie dat ie ervandoor moest. heeft ie me gekorrigeerd naar 149 km/uur. koste me iets van 575 piek en een jaar voorwaardelijk ...

ik heb een jaar wat rusiger gereden ...
maar nu is het alsof het nooit gebeurd is ...
ik blijf vaak wel binnen de 50 km/uur te hard ...

de meest lullige heb ik met de auto gehad, mistlichten aan (die onderlampies voor), 180 piek ...

;)
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 20 februari 2002 00:57 schreef Sigma het volgende:
Al 2x met de motor en ongeveer 7a8 maal met de wagen, enkel 2de maal met de motor was zwaar bingo: 224 waar 100 mag. ..... Toen mijn rijbewijs onmiddelijk heeft ingetrokken

resultaat +- 2000 gulden boete + 8 weken rijverbod
:j

Hmm, 124 km te hard. Ik ben geflitst met 186 waar je 80 mag. Kwam mij op NLG. 2800,00 en 2 jaar voorwaardelijk te staan.

Sigma Ben jij in Belgie staande gehouden?
 

Met mijn brommer 8 jaar geleden met 80 op een auto geklapt.
Niet verzekerd, er van door gegaan en een op gevoerde brommer.
Brachten mij ook voor het hekje.
En daar kreeg ik een rekening van fl 1700,-
 
Laatst bewerkt:
Een week koude rillingen en darmkrampen was de hoogste ;)
Ik reed met mijn nieuwe CBR1000 over de Doenkade in rotterdam rond de 240 km waar je 80 mag dus is iets te snel.
De volgende dag kwam een collega met een krantebericht naar me toe en zei: dit is toch bij jou vlak bij de Doenkade? Heb jij je weer misdragen gisteren.
Ik kreeg spontaan diaree en een hartverzakking.

De zelfde dag de motor overgeschreven en alle kranten nagekeken op de berichten. Zelfs op de radio werd er over gesproken.

De tweede dag stond er op de tv-krant uit de buurt dat de overtreding op 14.15 begaan was en ik gelukkig om 14.15 al een kwartier aan het werken was.

Dus je kan je wel voorstellen hoe ik me eigen voelde die week. :] :]
 
Met de motor 1 bekeuring, met de auto vele. De meeste van dat 60 piek gezeur. :(

Ik heb laatst op internet een bezwaarschrift gevonden voor dit soort onzin bekeuringen. Heb er inmiddels twee keer gebruik van gemaakt maar nog geen reactie terug gekregen.

Mocht je interesse hebben in de brief mail dan maar even: gromm@dolfijn.nl
 
Met de motor nog steeds boetevrij. Ben al wel gelaserd, maar had net het gas weer dicht (omdat ik bijna ondersteboven ging). Ging 80 waar ik 70 mocht, maar werd door de vingers gezien.
 
norit doet wonderen in dat soort gevallen
Ik had gedacht dat jij wel gewoon een biertje achterover zou slaan
drinky.gif
 
ik had mazzel,ik kreeg een waarschuwing, reed 130 waar je 50 mocht, hahaha 3 weken m'n rijbewijs!, die agent zei nog: ja je motor nodigt wel uit,en nog meer zoals: vindt je al dat je veel rijervaring hebt? maar goed ik had heel veel mazzel... *D

groetjezz Kwakkie400
 
Dinsdag te grazen genomen toen ik 140 reed waar je 80 mocht. Zal zo'n 190 € gaan kosten. Agentje heeft me gematst door 114 op te schrijven. Is dan ook gelijk m'n hoogste boete. Hoogste met de auto staat op 310 pietermannen
 
Op de teller 180 volgens de polizie 167. Op de ring van A'dam op zondag ochtend 06:00 uur nogwel. Ik was hun laatste "klantje". Was ook meteen twee weken me roze papiertje kwijt.
 
Met de motor nog steeds boetevrij. Ben al wel gelaserd, maar had net het gas weer dicht (omdat ik bijna ondersteboven ging). Ging 80 waar ik 70 mocht, maar werd door de vingers gezien.
Ze houden je op de rondweg pas aan als je met een snelheid boven de 90km/h gelaserd wordt (uit zeer betrouwbare bron).
Ze zijn hier redelijk soepel, helaas nog niet soepel genoeg, opzouten met die troep!
 
Ik heb in totaal in één jaar (1999) voor bijna f 500,= bij elkaar gesprokkeld aan boetes met de motor. De hoogste boete was geloof ik f 120,= of f 130,= voor te hard rijden op een 80 km weg.

Vorig jaar 1x een boete gehad voor te hard rijden naar Assen... (container). We reden daar met z'n 3-en... en wie krijgt er een bon??? IKKE!! Ik meen dat ie iets van 80 piek was of zo.

Conclusie: ik kijk onderhand meer naar de berm i.p.v. op de weg :(
 
Uit ervaring weet ik dat het snel kan oplopen.
Vorig jaar op de A12 bij Woerden het volgende gedaan:- met ongeveer 160 links rijden en iets te dicht op de auto voor me gekomen
- na 1 minuut met 170 links ervoorbij omdat er toch 2 banen vrij waren en omdat ik toch bezig was nog meer auto's links gepasserd.
Toen ik weer links reed zag ik in mijn spiegel 2 autolichten verdacht omhoog komen en je raad het al verkeerspolitie in een snelle groene V70.
Na een wazige video direkt FL 180,- voor links inhalen, Fl 280,- voor een op 151 gestelde snelheid en voor het kleven achter hun groen V70 moest de officier beslissen en die vond het wel nodig om mij voor te laten komen. Als je belt kan je het alsnog schikken en dat kan voor Fl 500,-. Dus Fl 960,- in nog geen 2 minuten en 3 kilometer.
Verder gaat het vrij goed op de A12 (al 7 jaar dus gemiddeld valt het wel mee)
 
1tje ongeveer 10 maanden geleden had mijn motortje toen 2 maanden
68 waar je 50 mocht ik weet alleen al niet meer hoeveel de kosten waren...
 
Uit ervaring weet ik dat het snel kan oplopen.
Vorig jaar op de A12 bij Woerden het volgende gedaan:- met ongeveer 160 links rijden en iets te dicht op de auto voor me gekomen
- na 1 minuut met 170 links ervoorbij omdat er toch 2 banen vrij waren en omdat ik toch bezig was nog meer auto's links gepasserd.
Toen ik weer links reed zag ik in mijn spiegel 2 autolichten verdacht omhoog komen en je raad het al verkeerspolitie in een snelle groene V70.
Na een wazige video direkt FL 180,- voor links inhalen, Fl 280,- voor een op 151 gestelde snelheid en voor het kleven achter hun groen V70 moest de officier beslissen en die vond het wel nodig om mij voor te laten komen. Als je belt kan je het alsnog schikken en dat kan voor Fl 500,-. Dus Fl 960,- in nog geen 2 minuten en 3 kilometer.
Verder gaat het vrij goed op de A12 (al 7 jaar dus gemiddeld valt het wel mee)

Voor "NIET links inhalen" zal het wel geweest zijn.....
 
Ik was zo handig afgelopen zaterdag om een auto rechts in te halen met te hoge snelheid (ging erg traaag :z ) terwijl er 50 meter verder politie achter de vangrail stond, iets te laat gezien. :P

Liep gelukkig goed af. :z
 
Ik ben (nog) boetevrij met de motor *D

Deze situatie klopt dus (zoals bekend) inmiddels niet meer. :+

Ben volgens mij nu recordhouder hier met (in guldens) 1762 gulden. ;( ;( ;( ;( ;(

Edit: Sigma is nog steeds recordhouder met 2000 piek. :P Hoop het nooit te verbeteren. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan