De motor-forum app!

Heb ik 1 euro over voor de MF-app?

  • Ja, natuurlijk

    Stemmen: 313 55,9%
  • Ja, maar dan wil ik wel een gratis MF-sticker

    Stemmen: 144 25,7%
  • Nee, ik moet alle dubbeltjes omdraaien

    Stemmen: 52 9,3%
  • Nee, dat is bijna 2,20 gulden en dat vind ik te schunnig

    Stemmen: 51 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    560
gewoon telefoon met groot scherm nemen. htc hd2 of desire hd en gewoon volledige website openen zonder problemen met android. Geen mobi troep varianten.
 
Net getest. Werkt voor geen ene mallemoer. Zit nog steeds te priegelen.

Een mooie app met visuele hoogstandjes erin. Is toch niet zo'n gek idee?
Eens, heb ik een jaar geleden ook al eens gevraagd. Die mobiele versies van sites zijn goed bedoeld, maar het werkt gewoon niet zo lekker als een app.
 
Vergelijk dan maar eens een app als nu.nl of facebook met hun mobiele originele sites. Dan zie je wel wat de voordelen van een app zijn.
 
Bookmark in je browser en je bent ook zo op de site :)
Ik heb enkele topics ook als bookmark opgeslagen, maar hoe kom je dan automatisch op de laatste pagina ipv de opgeslagen pagina/bookmark?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook voor de motor-forum aap! Kunnen de techneuten allemaal mooie peppy dingetjes in proppen, zoals je favo topics en reacties daarop in een overzicht beheren, een beetje net alsop hyves...
 
Ok, ik voel me even aangesproken als "techneut", ook gezien het feit apps maken mijn werk is.

Op zich deel ik de mening dat een app toegevoegde waarde kan hebben t.o.v. een mobiele website. Wat ik me wel afvraag is of de makers van de forumsoftware (react) niet de juiste partij zouden zijn om zo'n app te maken. Ik begrijp dat je dan de motor-forum branding mogelijk (deels) verliest, maar zij zijn wel degene die de interne werking van het forum kennen en dit zodoende sneller kunnen oppakken.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik voel me even aangesproken als "techneut", ook gezien het feit apps maken mijn werk is.

Op zich deel ik de mening dat een app toegevoegde waarde kan hebben t.o.v. een mobiele website. Wat ik me wel afvraag is of de makers van de forumsoftware (react) niet de juiste partij zouden zijn om zo'n app te maken. Ik begrijp dat je dan de motor-forum branding mogelijk (deels) verliest, maar zij zijn wel degene die de interne werking van het forum kennen en dit zodoende sneller kunnen oppakken.

Ladies and gentlemen, we've got him!
 
Ik heb ik best belangstelling voor (wel graag een iPhone app)
Op de iPhone is de gehele site te zien en dan moet je constant inzoomen.
Dit zou handig kunnen zijn voor de MF gespot topic. Foto maken en gelijk uploaden naar het mf gespot-topic
 
Ik heb enkele topics ook als bookmark opgeslagen, maar hoe kom je dan automatisch op de laatste pagina ipv de opgeslagen pagina/bookmark?
Door in de URL alles na het topicnummer en de '/' te vervangen door last. Voor dit topic is het nummer 305138.
 
ik denk dat een mf app wel leuk zou zijn, maar het is de mf crew die dit moet aanzwengelen.
Als zij zeggen, ik doe het niet maar iemand anders mag...
 
Voor MF is een speciale IOS/Android app wel aardig maar de kosten daarvan wegen niet op tegen de voordelen.

Motorshopper is een ander verhaal. We zijn al aan het kijken naar een Motorshopper app (IOS versie).
 
In 1985 vroeg ik hier al om, maar toen werd ik voor gek verklaard.
 
Voor MF is een speciale IOS/Android app wel aardig maar de kosten daarvan wegen niet op tegen de voordelen.

Motorshopper is een ander verhaal. We zijn al aan het kijken naar een Motorshopper app (IOS versie).
Is het niet mogelijk om een 'alles-in-een' app te maken dan?
Met bovenin een aantal knoppen met Motor-forum, motormeuk, motorshopper etc. ?
Ik weet wel dat als dit er komt ik hem gelijk download :Y

Voor tweakers.net is dit er ook, ook daar is een mobiele site van. Maar sinds de app er is bekijk ik alles via die manier :Y
 
Voor MF is een speciale IOS/Android app wel aardig maar de kosten daarvan wegen niet op tegen de voordelen.

Motorshopper is een ander verhaal. We zijn al aan het kijken naar een Motorshopper app (IOS versie).


u weet dat android momenteel de grootste is en het sterkst groeiende?
 
Terug
Bovenaan Onderaan