De motor-forum app!

Heb ik 1 euro over voor de MF-app?

  • Ja, natuurlijk

    Stemmen: 313 55,9%
  • Ja, maar dan wil ik wel een gratis MF-sticker

    Stemmen: 144 25,7%
  • Nee, ik moet alle dubbeltjes omdraaien

    Stemmen: 52 9,3%
  • Nee, dat is bijna 2,20 gulden en dat vind ik te schunnig

    Stemmen: 51 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    560
Een app zou zeker handig zijn. Denk dat de toevoegde waarde vooral in het uploaden van foto's zit. Oh en dan wel voor een blackberry uiteraard, anders heb ik er nog niks aan. })
 
Iphone net gecrashed, duurt 2 á 3 weken tot ze me bericht geven B| ..

Geloof wel dat er een lay out bestaat voor forums.. Schijnt wel soepeler te werken op een smartphone :Y , maar of ik de skills ervoor heb om dat te maken.. :N .
 
Ik moet hier toch even de boeman spelen. Waarom wil men in godsnaam de hele dag overal waar je bent de mogelijkheid willen hebben op op internet te kunnen?

Veelal op het werk en thuis kan je op internet. Het begint ziekelijke proporties aan te nemen. In de trein, op terrasjes, op verjaardagen. Lekker lopen pochen met je gadget en er worden zelfs conversaties onderbroken om iets te laten zien.

Conversaties met mensen in de boze buitenwereld zijn er niet meer bij. In de trein -> verzonken in Blackberry/Iphone met oordopjes op. Leg je smartphone eens lekker weg, kijk weer om je heen en leef MET elkaar en niet LANGS elkaar.

Uch. Ik heb gezegd.
 
Ik moet hier toch even de boeman spelen. Waarom wil men in godsnaam de hele dag overal waar je bent de mogelijkheid willen hebben op op internet te kunnen?

Veelal op het werk en thuis kan je op internet. Het begint ziekelijke proporties aan te nemen. In de trein, op terrasjes, op verjaardagen. Lekker lopen pochen met je gadget en er worden zelfs conversaties onderbroken om iets te laten zien.

Conversaties met mensen in de boze buitenwereld zijn er niet meer bij. In de trein -> verzonken in Blackberry/Iphone met oordopjes op. Leg je smartphone eens lekker weg, kijk weer om je heen en leef MET elkaar en niet LANGS elkaar.

Uch. Ik heb gezegd.


Dat zeg ik, zelfs in Artis...
 
Ik moet hier toch even de boeman spelen. Waarom wil men in godsnaam de hele dag overal waar je bent de mogelijkheid willen hebben op op internet te kunnen?

Veelal op het werk en thuis kan je op internet. Het begint ziekelijke proporties aan te nemen. In de trein, op terrasjes, op verjaardagen. Lekker lopen pochen met je gadget en er worden zelfs conversaties onderbroken om iets te laten zien.

Conversaties met mensen in de boze buitenwereld zijn er niet meer bij. In de trein -> verzonken in Blackberry/Iphone met oordopjes op. Leg je smartphone eens lekker weg, kijk weer om je heen en leef MET elkaar en niet LANGS elkaar.

Uch. Ik heb gezegd.
Via internet comuniceren is toch veel makkelijker joh! Je kan nadenken over wat je zegt, je kan het rustig nog eens nalezen nadien. Ik zie alleen voordelen! Laten we de mond alleen nog voor eten, en handelingen in bed gebruiken!
 
Ik moet hier toch even de boeman spelen. Waarom wil men in godsnaam de hele dag overal waar je bent de mogelijkheid willen hebben op op internet te kunnen?

Veelal op het werk en thuis kan je op internet. Het begint ziekelijke proporties aan te nemen. In de trein, op terrasjes, op verjaardagen. Lekker lopen pochen met je gadget en er worden zelfs conversaties onderbroken om iets te laten zien.

Conversaties met mensen in de boze buitenwereld zijn er niet meer bij. In de trein -> verzonken in Blackberry/Iphone met oordopjes op. Leg je smartphone eens lekker weg, kijk weer om je heen en leef MET elkaar en niet LANGS elkaar.

Uch. Ik heb gezegd.

Dit is 2011
 
Een hele goeie vriend van me is net afgestudeerd voor informatiekunde en die kan dus best goed apps maken. Hij gaat het alleen niet gratis doen... :$ Ik zou niet eens weten wat een goed bedrag is eigenlijk hoor.

Ik zou een app trouwens ook wel handig vinden:) Heb zelfs al een keertje aan m gevraagd of het moeilijk is om zoiets voor een forum te maken en dat blijkt wel mee te vallen:)
 
Met dikke worstenvingers kun je ook goed een slimme telefoon gebruiken. De mijne (galaxy s2) weet hoe een extern toetsenbord werkt. Baarbij kan ik ook tegen mijn telefoon praten. Het werkt best goed en hij snapt het meteen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb trouwes iets veel leukers: ecueditor. Daarmee kan ik de inspuiting, ontsteking, toerenbegrenzing, en dat soort dingen aanpassen met mijn slimme telefoon. *D
 
Ik had dus onlangs ook een topic hierover geopend.. bij de mod hoek..
werd hiernaar verwezen ..

In mijn gesloten topic heeft zich iemand aangeboden die een dergelijke app kan maken.

Gaat een van de mod's hier nu mee verder? want het is natuurlijk heden ten dage onontbeerlijk om er geen te hebben.
wellicht dat motormeuk etc er in verwerkt kan worden.

Ik ben iig bereik om bv een euro ofzo voor een dergelijke app te betalen als het blijft hangen op ontwikkelkosten. Ik vermoed dat hier nog wel meer mensen zijn die willen betalen voor deze app.. Dan heb je zo 1000 (?) of meer euro binnen..
 
Ik weet niet hoeveel geld er voor zoiets nodig is maar opzich heb ik ook geen moeite met een kleine bijdrage
 
Laatst bewerkt:
Als je bv kijkt naar HET voorbeeld whats app.. die gasten zijn natuurlijk loaded nu.. met 79 cent per download.
wij hoeven alleen maar kosten dekkend te zijn.. geen idee wat het zou moeten kosten..

maar goed.. het begin is er.. want ik denk wel genoeg animo zo..
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met de mobiele versie van MF dan :?
Ik zocht em laatst, maar kon hem niet vinden?

edit: Ik bedoel, nu heb ik de link in een post gevonden, ok. Maar waar kan ik de link vinden als ik eerst naar motor-forum.nl ben gegaan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan