"de politie is je beste vriend"

1. ik rij altijd te snel op de autosnelweg, op die plaatsen waar ik weet dat de mobiele flitsers staan, vertraag ik tot een aanvaardbare snelheid. Ik geef liever geld uit aan benzine dan aan boetes
2. Als ik dan eens een boete krijg, dan wordt er niet over gejankt, maar betaal ik die (met tegenzin, maar hij wordt wel betaald)
3. Ik weet uit eerste hand (maar dit is een slechte woordkeuze) dat er wel degelijk flikken zijn met een klein piemeltje, die dat overmatig compenseren met hun "grote" moto.
4. Flitsen op snelheid op de autosnelweg om 03.00 's nachts heeft niets te maken met verkeersveiligheid, overdag als er géén verkeer is ook niet.
5. Ik ben verschillende keren naar de politie geweest om klacht neer te leggen wegens schade aan mijn wagen. Nooit reactie op gehad (wacht eens op het moment zelf zaten ze er mee te lachen)
6. Ik heb een groot aantal politievrienden (vriendinnen) en als persoon vallen die goed mee.
7. Er zit hier ergens op dit forum een man in het blauw die véél tijd en energie in dit forum steekt, waarvoor mijn dank. (ook al botsen we wel eens)
 
de gemeentes zouden ook wat actiever kunnen zijn met het stimuleren van goed gedrag...

In breda heb je een tweetal rondwegen, oftewel de hoofdwegen Breda in en uit. Je mag op deze weg 70, maar als je 70 rijdt, heb je alle stoplichten tegen. Als je 90 rijdt, dan heb je ze allemaal mee.

Echter bij een groot aantal staan flitskasten en je wordt doodgegooit met mobiele posten (er zit een politieschool in breda...). Persoonlijk zou ik een groene golf van 70km maken...
 
We zien jou met deze principes eerdaags wel weer op de fiets rondtrappen wegens gebrek aan rijbewijs :W


gaat al 4 jaar en een paar duizend guldens en euros aan bonnen goed hoor.

vorig jaar overigens maar 1 bon gekregen voor te snel rijden.
ik heb me gedragen.
 
ja hoor.
Mijnheer, U reed 180 hier.
Dat klopt, ik rijd de rest van de weg al 200.
Oh, vindt u het erg als ik de bekeuring voor 200 km uitschrijf dan.
Nee hoor agent, ik heb het verdiend. :Y
Spank me, baby, yeah.


yeah!

bend over boyfriend!

ow wacht...
das weer een heel andere soort film.

-O-
 
regelneuker dat bedoel ik dus. Zo kan je altijd zeggen dat een bekeuring duidelijk is. Er staat tenslotte heel duidelijk op hoeveel je te hard heb gereden. Oftewel volgens jou bestaan er geen vage bekeuringen :z


tuurlijk bestaan er vage bekeuringen maar voor snelheid lijkt het me vaak een duidelijke zaak toch?

ze zullen toch moeten meten voordat ze een conclusie kunnen trekken en een snelheid kunnen noteren lijkt me.
 
1. ik rij altijd te snel op de autosnelweg, op die plaatsen waar ik weet dat de mobiele flitsers staan, vertraag ik tot een aanvaardbare snelheid. Ik geef liever geld uit aan benzine dan aan boetes
2. Als ik dan eens een boete krijg, dan wordt er niet over gejankt, maar betaal ik die (met tegenzin, maar hij wordt wel betaald)
3. Ik weet uit eerste hand (maar dit is een slechte woordkeuze) dat er wel degelijk flikken zijn met een klein piemeltje, die dat overmatig compenseren met hun "grote" moto.
4. Flitsen op snelheid op de autosnelweg om 03.00 's nachts heeft niets te maken met verkeersveiligheid, overdag als er géén verkeer is ook niet.
5. Ik ben verschillende keren naar de politie geweest om klacht neer te leggen wegens schade aan mijn wagen. Nooit reactie op gehad (wacht eens op het moment zelf zaten ze er mee te lachen)
6. Ik heb een groot aantal politievrienden (vriendinnen) en als persoon vallen die goed mee.
7. Er zit hier ergens op dit forum een man in het blauw die véél tijd en energie in dit forum steekt, waarvoor mijn dank. (ook al botsen we wel eens)


*grin...je bent liev :j

Botsen gaat eigenlijk ook maar over 1 ding en ik ben liever "vrienden" met mensen die open en eerlijk voor hun mening (blijven) uitkomen als met mensen die met iedere scheet hun mening aan die van jou aanpassen, bij hun weet je nl nooit of ze achter je rug om hun mening ook niet aan je vijanden aanpassen...




*eea ervanuitgaande dat je t bij 7 over mij had iig.. :P
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk bestaan er vage bekeuringen maar voor snelheid lijkt het me vaak een duidelijke zaak toch?

ze zullen toch moeten meten voordat ze een conclusie kunnen trekken en een snelheid kunnen noteren lijkt me.

Lezen is niet je sterkste punt, maar noem jij eens iets wat een vage bekeuring is in jou ogen...
 
Of terug schieten!

Helemaal mee eens!

sig_p226_ASG.gif
 
Iemand die z'n beroep uitoefent gewoon een stuk lood tussen het linker- en rechteroog pompen. Gewoon omdat 'ie z'n werk doet *D .

Volgende keer als ik bij de AH sta en de halfvolle melk is op de vakkenvullert het licht uit z'n ogen schieten :) . Goeie *D !

:z


alleen als hij een bon uitschrijft toch?

:?
 
alleen als hij een bon uitschrijft toch?

:?
Nee joh, alleen die semi-autoritaire blik is al voldoende. "Kijk mij eens met m'n kleine piemel hier in die dienstauto zitten." Je kent dat soort figuren wel.


Vrijwel alleen te spotten rond 12:00 en 13:00 bij de dichtsbijzijnde Mc Donalds :Y
 
Nee joh, alleen die semi-autoritaire blik is al voldoende. "Kijk mij eens met m'n kleine piemel hier in die dienstauto zitten." Je kent dat soort figuren wel.


Vrijwel alleen te spotten rond 12:00 en 13:00 bij de dichtsbijzijnde Mc Donalds :Y



wat vertel je me nou?
alsof het nog niet geneog is dat ze in hun eigen vrije tijd met de dienstauto naar de mac gaan om van onze belastingcenten vieze vette burgers te eten waardoor ze op latere leeftjd allerlei hart en vaatziekten gaan krijgen en helemaal dichtslibben van het vet wat er uit diezelfde burgers komt druipen en waardoor we met zijn alleen weer meer premie moeten gaan betalen aan het ziekenfonds om de kosten te dekken voor alle medische zorg,
nemen ze verdorie ook nog eens een UUR schaft ipv een half uur zoals elk ander werkend mens?

:(



waar kan ik solliciteren?


*D
 
-O-

Naarmate ik ouder wordt heb ik steeds minder problemen met wouten.
Sommigen respecteer ik zelfs!
Of dat nou aan mij of aan die wouten ligt?
 
Grow up 8-)

De meeste die hier huilen over alles wat te maken heeft met blauw zijn denk ik in het verleden meerdere malen niet door de sollicitatieprocedure van de politie heen gekomen. En uitten hun frustratie nu maar hier, zielig hoor :W

En ik heb in het verleden al behoorlijk wat hoge boetes gehad inclusief een voorwaardelijke rijontzegging dus ik weet wel hoe het voelt. Maar kan nu niet echt zeggen dat het een ander zijn schuld was of dat het lag aan de lengte van hun snikkel. Dat is namelijk het laatste waar ik aan denk als ik een agent zie, misschien moeten jullie de posters maar weer gewoon kopen van de YMCA. Die agent is denk ik wel bereid om zijn snikkel te laten zien. Mag je hem misschien ook wel even vasthouden _O- Verzacht misschien de pijn voor de gekregen bekeuring *O*
 
Deze bedoel je?

full












Deze meneer van de Village People noemt zichzelf Victor Big. Zal vast niet op zijn piemeltje slaan :+
 
ja daarom...ik was naar zo'n open dag geweest want ik wilde motoragent worden, maar idd ik kwam ook niet door de lengteselectie dus nu ben ik maar gaan studeren '(
toch jammer...leek me leuk beroep (serieus), alhoewel ik vast alleen over de leuke kanten fantaseer.

Humzz, je had dus geen klein piemeltje :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan