Dat lijkt me voor een 'grote' diesel wel erg zuinig.Iemand ooit met een Track gereden, Nederlands oerproduct, schijnt 1:50 te rijden?
Mijn 500cc/14 pk diesel doet ca. 1 : 45.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me voor een 'grote' diesel wel erg zuinig.Iemand ooit met een Track gereden, Nederlands oerproduct, schijnt 1:50 te rijden?
Dat lijkt me voor een 'grote' diesel wel erg zuinig.
Mijn 500cc/14 pk diesel doet ca. 1 : 45.
Bekijk bijlage 1915575
Kennelijk is het rendement van de turbo diesel veel beterDat lijkt me voor een 'grote' diesel wel erg zuinig.
Mijn 500cc/14 pk diesel doet ca. 1 : 45.
Bekijk bijlage 1915575
Ze zijn er gemaakt met 6,5 pk Greeves blokje,(Enfield Taurus) Dit is een eigenbouw en hebben meer mensen gedaan.Een Royal Enfield diesel?
Nooit van het bestaan geweten hiervan, of is het eigenbouw?
Ik kende verder alleen de Kawasaki KLR diesel.
Gebruik je de motor regelmatig, of dagelijks?
@kle500 had er een, die stond hier te koop dit voorjaar.Iemand ooit met een Track gereden, Nederlands oerproduct, schijnt 1:50 te rijden?
Zal ik 'n bladblazer op m'n diesel frutten?Kennelijk is het rendement van de turbo diesel veel beter
Dan geen elektrische, maar eentje meet een rokende tweetaktmotor.Zal ik 'n bladblazer op m'n diesel frutten?
Ze zijn er gemaakt met 6,5 pk Greeves blokje,(Enfield Taurus) Dit is een eigenbouw en hebben meer mensen gedaan.
Ik rijd erg veel met deze motor..
Echt waar.Werkelijk?
Ik vindt het wel een hele have motor voor lange reizen, zal flink wat gekost moeten hebben.
Ik heb nog wel 'n blok voor je........
Met de huidige brandstofprijzen een uitkomst lijkt mij.
Als die toch nu nieuw verkocht zouden worden.
Zou zomaar een heel populaire motor kunnen zijn.
Ik heb nog wel 'n blok voor je..
Nu even teveel motoren en auto's...
Is toch een autoblok?
Dat 3 cilindeer turbo blok uit een Smart wel, die van Sammie is een Chinees aggregaat.
Nu even teveel motoren en auto's...
Is toch een autoblok?
En de tractor van Sammie natuurlijkWaar Indiase rijstvelden mee bevloeid worden?
Met mijn Vespa GTS300 HPE is 1:30 mogelijk bij langdurig stukken op 80 wegen te rijden. Stiekem had ik er iets meer van verwacht want zeker bij stadsgebruik neemt het verbruik fors toe richting 1:20.
Mijn Honda Vision is een van de zuinigste motoren verkrijgbaar, ik kon er 1:35 mee halen en zuiniger was mogelijk als je rustig aan deed. Een PCX125 of 150 scoort nog beter omdat deze vloeistofkoeling, meer kleppen en start/stop hebben.
Met mijn Ducati Monster 1100S is stiekem ook zuinig te rijden ondanks de cilinderinhoud. Ik heb deze tijdens een rustige rit door Duitsland in de regen een keer op 1:27 geklokt. Op de heenweg over de snelweg met normale snelheden ook dik boven de 1:20.
De Monster is van 2010. Met Termignoni dempers en bijbehorende ECU. De Monster is natuurlijk vrij licht van gewicht, heeft veel koppel en maakt relatief weinig toeren (max 8000 RPM). Al met al ingrediënten om redelijk zuinig te kunnen rijden.De Monster is denk ik een redelijk recente motor?
Ik denk dat veel motoren zuinig kunnen rijden, van de Vespa had ik meer verwacht, de twee Honda CRF Rally's doen volgens fabrieks opgave 1:32 maar zijn in de praktijk veel zuiniger.
Vriend van mij heeft zo'n PCX besteld vd week gaat er een 750 scooter mee, denk dat ie ons zoek gaat rijden