dealers korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
goeiedag ik wil volgend week een xmax 2021 kopen van 7099 maar de dealer verteld mij aan de telefoon maximum korting is 200 euro? enige tips?
 
Wellicht verschillende dealers proberen... Niet met het verhaal "ik krijg daar 200, dan wil ik bij jou 300 korting" hebben aankomen

Waar ben je geweest? Je kan ook nog het onderhoud toezeggen. Daar verdienen ze meer aan.

Voorbeeldje van mijn bussie, die koopt de leasemaatschappij voor een speciale prijs bij Muntstad, omdat ze daar groot inkopen. Ik breng 'm naar v.d.Velde in Z'meer voor onderhoud. Daar zijn ze veel blijer mee dan met de verkoop.
 
ik hoorde van hem jaa er is zo weinig marge hierop blabla kan me niet voorstellen dat er niet eens 5 procent af kan

(7099/100)*2.5 = 117,48 - jij krijgt 200 das meer dan die 2,55 hoor 😁

Je kan hem natuurlijk ook gewoon niet kopen, of een poging wagen t.a.v. accessoires e.d.
 
goeiedag ik wil volgend week een xmax 2021 kopen van 7099 maar de dealer verteld mij aan de telefoon maximum korting is 200 euro? enige tips?
Toch leuk meegenomen die €200 :t Heb je de eerste 8 tankbeurten al bespaard!;)
 
Ze verdienen er helemaal niks aan, echt hoor, ze moeten het hebben van wat je later koopt
 
Naja, één telefoontje bracht al 2 meiers op... Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan