Dieven op de loer

als je hem nergens kunt stallen of oogje in zeil houden. kun je de rem dan niet saboteren of moeren voorwiel los draaien.

Als die dan toch gejat word heb je nog een beetje plezier nadien :')

of de SA oplossing (lastig op een kleine motor...)
 
Is er niet iets te fabriceren om onopvallend om je handvaten te doen met 230Volt erop? twee draadjes eromheen draaien die je bijna niet ziet, op rubberen handvaten? In de avond de stroom erop.. (en in de ochtend niet vergeten:) ) Iedereen pakt dat ding toch bij de handvaten vast uiteindelijk. Lijkt me fantastisch om midden in de nacht wakker te worden van wat geschreeuw en gejank.
 
Het zijn ook niet de kutmarokkaantjes waar men last van ondervind. Het zijn meestal hun broertjes. ;)
 
Laatst bewerkt:
.... Thuis staat de motor ook met ketting vast aan een ijzeren lus. Buiten dat heb ik een benedenwoning met voortuin waar de motor in staat en slaap ik letterlijk een meter van de motor vandaan...
Ik zit met hetzelfde probleem, al staat die van mij al het hele jaar (alleen stuurslot) voor in de tuin. Geluk? Goede buurt? Maar ik kijk toch even mee in dit topic.

Is er niet iets te fabriceren om onopvallend om je handvaten te doen met 230Volt erop? twee draadjes eromheen draaien die je bijna niet ziet, op rubberen handvaten? In de avond de stroom erop.. (en in de ochtend niet vergeten:) ) Iedereen pakt dat ding toch bij de handvaten vast uiteindelijk. Lijkt me fantastisch om midden in de nacht wakker te worden van wat geschreeuw en gejank.
Niet echt handig, niet achter je aardlekschakelaar tenminste. Iets met schrikdraad (zoals eerder genoemd) is bijv. wel mogelijk.
 
Alarm slaap je zo doorheen

Wie weet is het training, in welke opzicht ook heb je door dat er interesse is
Dus weghalen,
Door in je tuin te gaan zijn ze al in overtreding dus dan zal een vervolgstap niet moeilijk zijn

Denk eerder ook dat ze idd niet de sloten gezien hadden


Wanneer komen ze eigenlijk op het idee om een poging te wagen een ramkraak te doen met een motor? :+ _O-
 
Ik zit met hetzelfde probleem, al staat die van mij al het hele jaar (alleen stuurslot) voor in de tuin. Geluk? Goede buurt? Maar ik kijk toch even mee in dit topic.Niet echt handig, niet achter je aardlekschakelaar tenminste. Iets met schrikdraad (zoals eerder genoemd) is bijv. wel mogelijk.

Maar dat doet niet genoeg pijn/kost geen levens.. Het lijkt me fantastisch als zo'n ding een echte opdonder geeft als je eraan komt
 
Doet me denken aan.......

www.motor.nl/nieuws/laseragent-onder-de-stront/ _O-

Ze hebben m gepakt mbv DNA uit de kak _O-

Update 15 mei 2015: Het duurde enkele maanden, maar doordat bovenstaand incident veel heeft losgemaakt in Oostenrijk heeft de politie aldaar alles op alles gezet om de dader te achterhalen. Uiteindelijk is dat afgelopen week gelukt: het bleek een 55-jarige beroepschauffeur uit Mölltal te zijn. De man reed zeer frequent langs de plaats delict en was het hartstikke beu dat de agent daar zo vaak stond te controleren.
Opvallend feit: de dader is achterhaald door een DNA-match op het vuurwerk. Dat houdt in dat de dader al bekend was bij de politie en voor een eerdere veroordeling ooit DNA heeft afgestaan. En dat maakt ons reuze benieuwd naar de herkomst van de uitwerpselen. Dat zal toch niet hetzelfde DNA bevatten? Ach, dat willen we niet weten ook...
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben m gepakt mbv DNA uit de kak _O-

Update 15 mei 2015: Het duurde enkele maanden, maar doordat bovenstaand incident veel heeft losgemaakt in Oostenrijk heeft de politie aldaar alles op alles gezet om de dader te achterhalen. Uiteindelijk is dat afgelopen week gelukt: het bleek een 55-jarige beroepschauffeur uit Mölltal te zijn. De man reed zeer frequent langs de plaats delict en was het hartstikke beu dat de agent daar zo vaak stond te controleren.
Opvallend feit: de dader is achterhaald door een DNA-match op het vuurwerk. Dat houdt in dat de dader al bekend was bij de politie en voor een eerdere veroordeling ooit DNA heeft afgestaan. En dat maakt ons reuze benieuwd naar de herkomst van de uitwerpselen. Dat zal toch niet hetzelfde DNA bevatten? Ach, dat willen we niet weten ook...

_O- _O- :} :}
 
Stroom op je motor zetten is verboden, net als op andere dingen stroom op zetten waar mensen (kinderen) of dieren zich aan kunnen verwonden.
Daarnaast is het ook gewoon achterlijk.

Koop dan gewoon zo iets: http://www.amazon.com/Motorcycle-Security-System-Remote-Controls/dp/B009XEOMB2 (eerste beste link uit google) of nog simpeler een anti tas steel alarm. http://www.amazon.co.uk/Purse-Alarm-Handbag-Device-Assorted/dp/B0061N5L90

Koop van de laatste meteen 4 stuks verbind ze met dun visdraad en als ze je stuur bewegen of ze roller hem weg gaan ze af.

Goedkoop, effectief, klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan