Dodemansknop

juizy

MF'er
1 jun 2005
66
0
Haarlem
ik heb wel eens de neiging om in tunnels de dodemansknop te gebruiken voor een lekkere flam. :P :P
alleen is het eigenlijk wel schadelijk voor je ontsteking?
 
Tsja wat er gebeurt is dat je cilinders helemaal vollopen met benzine, en aangezien vloeistof niet zo goed comprimeerbaar (samenpersbaar) is als lucht, kun je je voorstellen dat als je zuiger omhoogkomt en er voldoende vloeistof in de cilinder zit, de druk te hoog oploop en je schade aan je uitlaatkleppen oploopt. Daarnaast kan de druk die de ontploffing veroorzaakt je uitlaat beschadigen. Je moet niet raar rijken als je spruitstuk losschiet of scheurt.

Dus....leuk? ja. Doen? nou beter niet.
 
wat is een Flam :?
full
 
wat is een Flam :?

Flam:

Ingredients


1 box cake mix
1 can pie filling
whipped cream or topping


Directions

1. Mix cake mix according to directions, and divide into thirds (freeze two for future use.)

2. Bake in a torte pan about 15 minutes.

3. Put cake on plate with hollow side up.

4. Fill hollow with pie filling.

5. Spoon or pipe topping around edge.

6. Enjoy!

:P
 
@ Mofkap en Yzf1kr: Bedankt hoor, tis nu allemaal duidelijk :P

Wel knap als je dat uit je uitlaat kan laten komen trouwens :+
 
Tsja wat er gebeurt is dat je cilinders helemaal vollopen met benzine, en aangezien vloeistof niet zo goed comprimeerbaar (samenpersbaar) is als lucht, kun je je voorstellen dat als je zuiger omhoogkomt en er voldoende vloeistof in de cilinder zit, de druk te hoog oploop en je schade aan je uitlaatkleppen oploopt. Daarnaast kan de druk die de ontploffing veroorzaakt je uitlaat beschadigen. Je moet niet raar rijken als je spruitstuk losschiet of scheurt.

Dus....leuk? ja. Doen? nou beter niet.

Hoe kom je daar nou bij? Je uitlaatkleppen gaan nog gewoon open hoor, dus het onverbrande mengsel gaat gewoon je uitlaat uit.
 
ja eigenlijk gelijk, hoe moet de uitlaat anders vlammen natuurlijk, maar kunnen je inlaat kleppen dan beschadigdraken?
 
Deze kitjes zijn ook in NL te krijgen bij volgens mij enkele auto-tunings site's weet alleen niet meer welke. Specifiek voor motoren heb ik nog niet gezien dus wie word op MF de eerste })
 

"flame kit echt nieuw op de nederlandse markt.laat nouw vlammen uit uw uitlaad komen met deze super gafe vlammen kitje setje.... werkt op elke type benzine auto.... flame kit uitlaat vlammen kitje.laat nou 50 tot 80 cm vlammen uit uw uitlaatsysteem komen.. het kitje is universal dus past op elke benzine / lpg auto..( geen diesel motoren). de theorie is de flamekit schadelijk voor de motor, nee het flamekitje is niet schadelijk voor motor of uitlaat. mail me maar vor meer info"

mensen met zoveel spelfouten in hun advertentie neem ik niet serieus _O-
 
"flame kit echt nieuw op de nederlandse markt.laat nouw vlammen uit uw uitlaad komen met deze super gafe vlammen kitje setje.... werkt op elke type benzine auto.... flame kit uitlaat vlammen kitje.laat nou 50 tot 80 cm vlammen uit uw uitlaatsysteem komen.. het kitje is universal dus past op elke benzine / lpg auto..( geen diesel motoren). de theorie is de flamekit schadelijk voor de motor, nee het flamekitje is niet schadelijk voor motor of uitlaat. mail me maar vor meer info"

mensen met zoveel spelfouten in hun advertentie neem ik niet serieus _O-
Volgens mij waait hier de wind uit de hoek van eeehhh, pssst, horloge kopen,2 keer op gekeken. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan