Door rood voor nooddienst

Meestal het grootste of het dichtbijzijnde bureau.
Ambulancedienst is makkelijker gewoon naar het ziekenhuis rijden.
ok, helder.
Staat de vraag nog open wat jij nu doet voor de kost. Aan welk 'type' Boa moet ik denken?

edit: ik bedenk me net. hoe lang worden die gegevens bewaard? maw, kan ik een week later ook nog naar het ziekenhuis om de gegevens op te vragen?
 
Laatst bewerkt:
Ambulancedienst is makkelijker gewoon naar het ziekenhuis rijden.

_O- _O- _O-

Nu maak je jezelf je opmerkingen helemaal onsterfelijk _O- _O-

Veruit de meeste ambulanceuitrukposten bevinden zich nl tegenwoordig niet eens meer bij t ziekenhuis en zeker de meldkamers waar die info word vastgelegd is, zover mij bekend, echt nergens in Nederland meer in of bij een ziekenhuis.




Meestal het grootste of het dichtbijzijnde bureau.

Ook de politieburo's doen tegenwoordig vrijwel niets meer aan de aansturing van de 'zwaailicht-sirene' meldingen, dat gaat ook bij de politie in veruit het overgrote deel van de regio's via 1 regionale meldkamer.

Als je bij het dichtsbijzijnde politieburo aanbelt word te te woord gestaan door servicemedewerksters (BOA's die aangiftes opnemen en publiek te woord staan) en zij niet eens weten dat er een spoedrit in hun bewakingsgebied heeft plaatsgevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind alles best.... als t maar geen buschauffeur is B|Dat zal wel meevallen hoor.






Ik weet nl zeker dat ik wel wat anders bekeurenswaardigs vind aan die motor van je O-) })
Zit er bv wel een bel op ??

Anders zet ik vlak achter je rijdend wel even sirene en zwaailicht aan.
Mocht je binnen 0,00852349 seconden niet voldoende ruimte (naar MIJN inzicht natuurlijk he O-) ) hebben gemaakt kalk ik je er daar wel voor op *D


Och ik heb ook al een agent meegemaakt die mij een bekeuring gaf voor -10.00852349 seconden door rood....
 
:X... het was niet de bedoeling om zo een topic te starten... Ik denk dat ik er maar een slotje op laat gooien...

full
 
Vandaag hoorde ik achter mij op het Vasteland in Rotterdam een brandweerwagen met toeters en bellen. Uiteraard maakte ik ruimte voor deze nooddienst, door netjes even door rood te gaan en links voor te sorteren, zodat de brandweer er langs kon. Maar nu besefte ik me, dat daar wel een camera voor rood licht staat.

Hoe zat het daar ook al weer mee? Waarschijnlijk is wel aantoonbaar, dat er inderdaad een nooddienst voorbij kwam, want die kwam binnen 30 seconde na mij door rood licht geknald

Dat heb je dus niet goed gedaan. Je mag niet door rood rijden. Dus ook niet om een auto met noodsignalen wat makkelijker doorgang te verlenen.
 
_O- _O- _O-

Nu maak je jezelf je opmerkingen helemaal onsterfelijk _O- _O-

Veruit de meeste ambulanceuitrukposten bevinden zich nl tegenwoordig niet eens meer bij t ziekenhuis en zeker de meldkamers waar die info word vastgelegd is, zover mij bekend, echt nergens in Nederland meer in of bij een ziekenhuis.Ook de politieburo's doen tegenwoordig vrijwel niets meer aan de aansturing van de 'zwaailicht-sirene' meldingen, dat gaat ook bij de politie in veruit het overgrote deel van de regio's via 1 regionale meldkamer.

Als je bij het dichtsbijzijnde politieburo aanbelt word te te woord gestaan door servicemedewerksters (BOA's die aangiftes opnemen en publiek te woord staan) en zij niet eens weten dat er een spoedrit in hun bewakingsgebied heeft plaatsgevonden.


Sorry Ferre.... ik kon me gewoon niet meer beheersen... -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan