Dorna gaat door met de sloop van de Superbike

Kunnen ze niet even uitzending gemist Eurosport maken?
Abbo Eurosport en Dorna player doe ik niet. Betaal al genoeg kijk en crepeer geld. :P
 
massaal een mail richting dorna sturen dat we het niet eens zijn en ook zeker niet gaan naar het circuit als het in 2 dagen word verdeeld. haha

Mijn mail is al onderweg ;)
 
massaal een mail richting dorna sturen dat we het niet eens zijn en ook zeker niet gaan naar het circuit als het in 2 dagen word verdeeld. haha

Mijn mail is al onderweg ;)

Al een paar weken geleden gedaan. In mijn ogen ook redelijk netjes uitgelegd waar het wringt. Geen illusies, ooit een reactie te ontvangen.
 
Weet niet of het al gemeld is, maar het zondagkaartje geeft ook recht om de zaterdag mee te pikken voor dezelfde prijs. Aan de ene kant vind ik het zonde dat het over 2 dagen uitgesmeerd wordt, echter nu krijg je wel 2 dagen voor de prijs van 1. Als je in de regio assen woont is dit toch echt wel positief...toch? :)

Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
Zaterdag: €21
Vrijdag: €16
3 dagen: €60

Jeugd tot en met 15 jaar heeft gratis toegang op alle dagen.
 
Weet niet of het al gemeld is, maar het zondagkaartje geeft ook recht om de zaterdag mee te pikken voor dezelfde prijs. Aan de ene kant vind ik het zonde dat het over 2 dagen uitgesmeerd wordt, echter nu krijg je wel 2 dagen voor de prijs van 1. Als je in de regio assen woont is dit toch echt wel positief...toch? :)

Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
Zaterdag: €21
Vrijdag: €16
3 dagen: €60

Jeugd tot en met 15 jaar heeft gratis toegang op alle dagen.
Alleen de Zondag €49,- |( ,enne niet iederéén kan 2 dagen.
Denk dat voor velen de Zaterdag de beste optie is :Y ,dan kijk je Zondag voor de buis de rest. ;)
 
Beste mooie prijsjes in 2016. :P

Edit. de zaterdag zal wel een uitgekleed programma zijn... zonder WSS etc...
 
Laatst bewerkt:
Als je in de regio assen woont is dit toch echt wel positief...toch? :)
Ja voor die twaalf mensen is het wel handig. :+

Ik zie de zaterdagoptie wel zitten, QP en race 1 kijken, en de dag erna nagenieten met race 2 op televisie. Moet je niet besluiten om zondag toch ook te willen gaan, want dan betaal je dus driedubbel. :+
 
Weet niet of het al gemeld is, maar het zondagkaartje geeft ook recht om de zaterdag mee te pikken voor dezelfde prijs. Aan de ene kant vind ik het zonde dat het over 2 dagen uitgesmeerd wordt, echter nu krijg je wel 2 dagen voor de prijs van 1. Als je in de regio assen woont is dit toch echt wel positief...toch? :)

Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
Zaterdag: €21
Vrijdag: €16
3 dagen: €60

Jeugd tot en met 15 jaar heeft gratis toegang op alle dagen.
Ben al blij als ik 1 dag vrij kan maken om naar de races te gaan, laat staan 2. Los nog van de reistijd. Ik ga maar naar de BSB dit jaar....

Ben erg benieuwd wat de bezoekersaantallen gaan dien dit seizoen.
 
Weet niet of het al gemeld is, maar het zondagkaartje geeft ook recht om de zaterdag mee te pikken voor dezelfde prijs. Aan de ene kant vind ik het zonde dat het over 2 dagen uitgesmeerd wordt, echter nu krijg je wel 2 dagen voor de prijs van 1. Als je in de regio assen woont is dit toch echt wel positief...toch? :)

Zondag: €49 (een zondagticket geeft ook toegang op zaterdag)
Zaterdag: €21
Vrijdag: €16
3 dagen: €60

Jeugd tot en met 15 jaar heeft gratis toegang op alle dagen.

Ik weet niet hoe je daarbij komt maar als ik op de kaartjes site van het circuit kom zie ik nergens staan dat je met het kaartje van zondag ook zaterdag naar binnen komt. webshop
 
Zo te zien is aan de prijzen niet zo heel veel veranderd. Lager kan ook niet. Dan moet een circuit er echt geld bij leggen. Echter is van de zondag die al geen vol dagprogramma had, een hoofdrace van het programma geschrapt. Voor mij een reden om er na ruim 10 jaar een punt achter te zetten. Gelukkig hebben we de foto's nog van een paar mooie weekenden :Y *O*

Spies Nurburgring 2009:
PICT0032_zps54c1b69c.jpg


Assen 2012:
Persconferentie3.jpg


Magny-Cours 2012:
P1000395.jpg


Rea:
JonathanRea1.jpg

JonathanRea5.jpg

JonathanRea9.jpg


van der Mark Magny-Cours 2012 finish en kampioen:
MaikelvanderMarkkampioen.jpg


Assen 2014:
PICT0299_zps7usu9l9x.jpg


Jerez 2014:
P1030543_zps2273d3da.jpg

9maalWSSkampioen_zpsf26cda92.jpg

X1tribune_zps54aa988d.jpg

MagicMichaelvlag_zpsf21cabf5.jpg

Eigenvlag_zps5347ea5e.jpg

P1030641_zps52464840.jpg

60becomes1a_zpsd3f034a0.jpg

ZanettivdMwedstrijd_zps988f5ce0.jpg

P1030636_zpsf3c1c8b2.jpg

P1030633_zps838df523.jpg

P1030622_zps0fec305d.jpg

Vlagzondag_zpsaa74d441.jpg

Kneesliderplusticket_zps77429fa8.jpg


Voor mij was Jerez 2014 het hoogtepunt van mijn WSBK bezoeken. En zeg nooit, nooit. Misschien kom ik nog wel eens terug. Maar om positief af te sluiten: Voorlopig gaan we ons hier op richten:

Wie volgt Josh Brookes op als The King of the Mountain?
P1050247_zps0lmudal4.jpg


Mensen twijfel niet en neem de stap om naar de UK te gaan voor de bezichtiging van een BSB weekend. Daar begrijpt men nog wel dat een racefan hard moet werken voor een raceweekendje en dat een fan een vol programma verwacht :Y :}
 
Het staat toch echt op de site vh circuit:

Www.ttcircuit.com/sbk

:Y

Voor mensen die toch het hele weekend daar zijn, prima! Voor mensen die alleen op zondag kunnen, een reden om niet meer te gaan.
 
Zo te zien is aan de prijzen niet zo heel veel veranderd. Lager kan ook niet. Dan moet een circuit er echt geld bij leggen.
Laatste jaar op Estoril, 2012 dacht ik, kostte een entreekaartje vijf euro! :+

Overigens ben ik nog niet overtuigd om naar het WSBK te gaan dit jaar. Jammer, want ik ben al een paar jaar niet meer geweest en normaal gesproken had ik echt geen overtuiging nodig om te beslissen... Eerst maar eens zien hoe spannend de races zijn in Australië, hoe dicht van der Mark op de podiumplaatsen zit met die oude Honda en hoe groot het deelnemersveld in de WSS is in Aragon, want dat zal wel weer het dubbele zijn van Australië en Thailand... :/
 
Laatst bewerkt:
Als je van racen houd, etc. En of van der Mark nu 3 rijdt of 10..... Dan ga je toch?
Zo vaak komen geen grote wedstrijden naar Nederland.

Wel een beetje Nederlands om te gaan zeuren.

En ja, het is allemaal anders. Bewust zeg ik anders, niet minder. Sommige mensen winnen wat, anderen verliezen wat.



Maar het is simpel. Je gaat, of niet. Je wil races zien, of niet. Een kaartje kost evenveel als een dagje rijden aan benzine. Dat kunnen de meesten zich ook gewoon veroorloven. Kom op.
 
2 dagen motorsport voor hetzelfde geld, wat wil je nog meer.

En wat blue-eyes zegt, als je van racen houdt dan kom je!

Bovendien wordt er door de aanpassing in het wedstrijdprogramma meer aandacht besteedt aan overige activiteiten voor bezoekers. Het geeft ze onder andere meer tijd om de paddock te bezoeken, coureurs te ontmoeten en rond te lopen in de Fanzone waar zowel kids als ouderen zich goed kunnen vermaken.
 
2 dagen motorsport voor hetzelfde geld, wat wil je nog meer.

En wat blue-eyes zegt, als je van racen houdt dan kom je!

Bovendien wordt er door de aanpassing in het wedstrijdprogramma meer aandacht besteedt aan overige activiteiten voor bezoekers. Het geeft ze onder andere meer tijd om de paddock te bezoeken, coureurs te ontmoeten en rond te lopen in de Fanzone waar zowel kids als ouderen zich goed kunnen vermaken.

Hier heet dat wachten op de volgende race.
 
_O- :^

Als je van racen houd, etc. En of van der Mark nu 3 rijdt of 10..... Dan ga je toch?
Zo vaak komen geen grote wedstrijden naar Nederland.

Wel een beetje Nederlands om te gaan zeuren.

En ja, het is allemaal anders. Bewust zeg ik anders, niet minder. Sommige mensen winnen wat, anderen verliezen wat.



Maar het is simpel. Je gaat, of niet. Je wil races zien, of niet. Een kaartje kost evenveel als een dagje rijden aan benzine. Dat kunnen de meesten zich ook gewoon veroorloven. Kom op.
Anders. Ja. leuk is anders.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan