D'r zijn van die meiden...

Onhandig...?

  • Ja, lijkt me inderdaad wat onhandig

    Stemmen: 19 12,6%
  • Mwah, leren met vallen en opstaan

    Stemmen: 6 4,0%
  • Houd wel van zo'n kontje in de lucht

    Stemmen: 115 76,2%
  • Waar heb je het over, ik kom toch met m'n teentjes aan de gr

    Stemmen: 11 7,3%

  • Totaal aantal stemmers
    151
oke ik dan ook maar ff......../ en rijden kan ze ook zie me homepage...en / geen goede indruk vind ik voor de vrouw die wel alles zelf doet/kan !!!

:+ :+ Mooie site/mooie meid.

Meer motorvrouwen zoals jij aub...

Waar waren ze GVD vroeger.... :(

'K zie gelukkig steeds meer jongere meiden op zo'n ding knallen.
Hopen dat dat virus zich nog sneller verspreid. 8-)

:+ :+ Greetings... KAWAidioot ...
 
Tsja als het rolt dan rolt het :)

Ik vind wel dat je vrouwen makkelijk herkent op de motor,ze zitten meestal kaarsrecht overeind.

Wij -=MANNEN=- zitten altijd een beetje in elkaar gedoken...gaan we HARDER! *D

Volgens mij ziten mannen altijd zo krom omdat ze anders op hun klokkenspel zitten. *D Mannen zitten namelijk altijd en overal krommer; op de motor, op de fiets, de bank, in de auto etc.
 
Volgens mij ziten mannen altijd zo krom omdat ze anders op hun klokkenspel zitten. *D Mannen zitten namelijk altijd en overal krommer; op de motor, op de fiets, de bank, in de auto etc.

Het wordt eens tijd dat jij beter naar een man kijkt dame..... :?
Hoe meer voorover wij zitten hoe meer onze ballen knel raken.

De meeste vrouwen kunnen niet rijden en sommige hebben geen verstand van mannen ook....
Is het dan toch waar dat veel motorrijdende (bezitters eigenlijk want rijden kan je het met goed fatsoen niet noemen) lesbies zijn?


:+

 
Het wordt eens tijd dat jij beter naar een man kijkt dame..... :?
Hoe meer voorover wij zitten hoe meer onze ballen knel raken.

De meeste vrouwen kunnen niet rijden en sommige hebben geen verstand van mannen ook....
Is het dan toch waar dat veel motorrijdende (bezitters eigenlijk want rijden kan je het met goed fatsoen niet noemen) lesbies zijn?


:+



Stoker }) :+
 
Het wordt eens tijd dat jij beter naar een man kijkt dame..... :?
Hoe meer voorover wij zitten hoe meer onze ballen knel raken.

De meeste vrouwen kunnen niet rijden en sommige hebben geen verstand van mannen ook....
Is het dan toch waar dat veel motorrijdende (bezitters eigenlijk want rijden kan je het met goed fatsoen niet noemen) lesbies zijn?


:+


Ik bedoelde eigenlijk dat mannen meer met een BOLLE rug zitten B| (beetje onderuitgezakt)Ik dacht dat jullie zo zaten omdat je dan meer op de achterkant van je BILLEN zit i.p.v. op je BALLEN :? Leek mij als vrouw wel logisch...Vrouwen hebben dat 'probleem' niet en kunnen hun rug dus HOLLER houden zodat dat kontje weer de lucht in gaat.... :+

Lekker off-topic..... :P
 
MF is aan het veranderen..... :(

Vroeger zouden we een heerlijk topic krijgen met allemaal krijsende vrouwen en moraalridders die het voor de dames opnemen.

Nu hapt men niet meer...... :?

Of beginnen de meeste mij een beetje te kennen hier.... O-)


Hmmm wordt tijd voor een alias denk ik... })

Misschien weer een DucatiE topic beginnen.....
 
ik denk niet dat vrouwen slechter rijden dan mannen (kijk maar naar de foto's van boefke: }) alleen denk ik dat het meer opvalt omdat er toch veel minder vrouwen zijn die motorrijden. je ziet eigenlijk altijd wel mensen waarvan je denkt 'wat doen die op die motor' alleen als het dan toevallig een vrouw is valt het meer op denk ik omdat je er zo weinig ziet, dan krijg je sneller de indruk dat ze allemaal zo belabberd rijden.

maar daar ging dit topic toch helemaal niet over? het ging om het feit dat het gewoon geen gezicht is als een klein persoon (vaker vrouwen dan mannen) op een motor stapt waar hij/zij niet met de handjes bij het stuur komt en niet met de voetjes bij de grond. omgekeerd is trouwens ook geen porum, een kerel van 2 meter op een duc 916 ofzo :?
 
ik denk niet dat vrouwen slechter rijden dan mannen (kijk maar naar de foto's van boefke: }) alleen denk ik dat het meer opvalt omdat er toch veel minder vrouwen zijn die motorrijden. je ziet eigenlijk altijd wel mensen waarvan je denkt 'wat doen die op die motor' alleen als het dan toevallig een vrouw is valt het meer op denk ik omdat je er zo weinig ziet, dan krijg je sneller de indruk dat ze allemaal zo belabberd rijden.

maar daar ging dit topic toch helemaal niet over? het ging om het feit dat het gewoon geen gezicht is als een klein persoon (vaker vrouwen dan mannen) op een motor stapt waar hij/zij niet met de handjes bij het stuur komt en niet met de voetjes bij de grond. omgekeerd is trouwens ook geen porum, een kerel van 2 meter op een duc 916 ofzo :?
:^
Ik heb medelijden met de jongelui (m/v) die 2 meter of langer zijn en met een klein rijbewijs moeten rijden.
 
oke en dan ff voor de duidelijkheid NEE ik ben geen potje......maar wil niet zeggen dat als iemand geen vent heeft en goed kan rijden dat het dan een potje is de grootste onzin ooit........weet niet hoe ik dat bericht wat ik las in het klein erboven kan zetten maar de persoon weet wel voor wie ik dit ff vertel !
en idd het is soms best lastig klein zijn maar op de motor mits hij niet te zwaar is vaak een voordeel. :}
 
Ach er zijn mensen die goed kunnen rijden, en mensen die doen alsof ze goed kunnen rijden, en van die laatste hebben we er genoeg op de weg.
Vrouwen/mannen maakt het uit, zijn zat vrouwen die beter rijden dan een man })
 
oke en dan ff voor de duidelijkheid NEE ik ben geen potje......maar wil niet zeggen dat als iemand geen vent heeft en goed kan rijden dat het dan een potje is de grootste onzin ooit........weet niet hoe ik dat bericht wat ik las in het klein erboven kan zetten maar de persoon weet wel voor wie ik dit ff vertel !
en idd het is soms best lastig klein zijn maar op de motor mits hij niet te zwaar is vaak een voordeel. :}

Ik zal het even quoten voor je.

Het wordt eens tijd dat jij beter naar een man kijkt dame..... :?
Hoe meer voorover wij zitten hoe meer onze ballen knel raken.

De meeste vrouwen kunnen niet rijden en sommige hebben geen verstand van mannen ook....
Is het dan toch waar dat veel motorrijdende (bezitters eigenlijk want rijden kan je het met goed fatsoen niet noemen) lesbies zijn?


:+
Quoten is net als motorrijden he......je hebt er een man voor nodig om het goed te doen.

:+
 
weet niet hoe ik dat bericht wat ik las in het klein erboven kan zetten maar de persoon weet wel voor wie ik dit ff vertel !

Simpelweg door op
quote.gif
te klikken in de post die je wil quoten... ;)



ps, je kasten zijn zeker ook laag, dat je er al bovenop zit... :+ :P ;)
 
[me]Spider heeft ook altijd een sterke man nodig om haar motor aan de kant te zetten, op te bokken, ketting te spannen, achteruit te rijden etc.
[/me]










Yeah, right! :+
 
Tsja als het rolt dan rolt het :)

Ik vind wel dat je vrouwen makkelijk herkent op de motor,ze zitten meestal kaarsrecht overeind.

Wij -=MANNEN=- zitten altijd een beetje in elkaar gedoken...gaan we HARDER! *D
Volgens mij ziten mannen altijd zo krom omdat ze anders op hun klokkenspel zitten. *D Mannen zitten namelijk altijd en overal krommer; op de motor, op de fiets, de bank, in de auto etc.
Ik bedoelde eigenlijk dat mannen meer met een BOLLE rug zitten B| (beetje onderuitgezakt)Ik dacht dat jullie zo zaten omdat je dan meer op de achterkant van je BILLEN zit i.p.v. op je BALLEN :? Leek mij als vrouw wel logisch...Vrouwen hebben dat 'probleem' niet en kunnen hun rug dus HOLLER houden zodat dat kontje weer de lucht in gaat.... :+

Lekker off-topic..... :P
't Komt gewoon door een verschil in bouw tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben doorgaans beweeglijker heupgewrichten en kunnen hun bekken dus bij het zitten verder naar voren kantelen. Dat is alles.
Maar aan die rechte rug kun je wel het gemakkelijkste zien dat er een vrouw op de motor zit.
 
't Komt gewoon door een verschil in bouw tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben doorgaans beweeglijker heupgewrichten en kunnen hun bekken dus bij het zitten verder naar voren kantelen. Dat is alles.
Maar aan die rechte rug kun je wel het gemakkelijkste zien dat er een vrouw op de motor zit.
:} :} :}
En dat vindt jij helemaal niet erg :+

Hetzelfde probleem als wat aangegeven wordt door TS heb ik ook...
Niet op de matzwarte, die is laag genoeg, maar de Bol is gewoon te hoog. Ben dus bezig met dat ding te verlagen, zodra ik met m'n voeten normaal aan de grond kan (ipv spitzen) vind ik het allang goed...
Manlief zit met hetzelfde probleem op zijn motor, hij kan z'n voeten net aan de grond zetten, en als ie aan het rijden is heb ik ook af en toe het idee van: motor waar ga je met die berijder heen...maar als hij het fijn vindt rijden, is het toch goed :?
 
oke en dan ff voor de duidelijkheid NEE ik ben geen potje......maar wil niet zeggen dat als iemand geen vent heeft en goed kan rijden dat het dan een potje is de grootste onzin ooit........weet niet hoe ik dat bericht wat ik las in het klein erboven kan zetten maar de persoon weet wel voor wie ik dit ff vertel !
en idd het is soms best lastig klein zijn maar op de motor mits hij niet te zwaar is vaak een voordeel. :}
Ghehehe nou tevreden Wolfman??? Gewoon geduldig afwachten en er komt er vanzelf wel eentje die hapt!!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja al ben ik er zelf ook 1...... maar soms staat het schaamrood me op de kaken als ik weer een collega motorrijdster voor me in de bocht heb, met een gangetje van 30 (A4 Delft) :r waar je zelfs als beginneling toch zeker gewoon 50 moet kunnen rijden... Ik kan me ook niet voorstellen dat je met lessen in die zelfde bocht ook maar 30 mag rijden?!?!?! :?

Dus ja soms denk ik ook wel eens waarom ben je eigenlijk gaan rijden voor jezelf of voor een ander??

En ik denk maar zo;

als je stoer genoeg bent om motor te rijden dan heb je ook lef genoeg om goed te kunnen rijden...;}
 
Volgens mij ziten mannen altijd zo krom omdat ze anders op hun klokkenspel zitten. *D Mannen zitten namelijk altijd en overal krommer; op de motor, op de fiets, de bank, in de auto etc.

Ik zit juist lekker op m'n -=KLOKKENSPEL=- als je me niet gelooft, mag je er ook wel een keer op gaan zitten hoor, ben echt de beroerdste niet O-)
 
ik word er altijd zo moe van dat men vraagt "is dat niet zwaar zo motor?"

ik 1.65 en 48 kilo motor sv650s
geef toe ook ik moet opletten waar ik parkeer.
maar anders gaan we er ff naast lopen.
doe ik er iets langer over om weg te komen.

die verloren tijd haal ik al rijdend wel weer in :]

laat ieder vrij in zijn keus.
alle motors zijn beter dan zo koekblik
 
Ik bedoelde eigenlijk dat mannen meer met een BOLLE rug zitten B| (beetje onderuitgezakt)Ik dacht dat jullie zo zaten omdat je dan meer op de achterkant van je BILLEN zit i.p.v. op je BALLEN :? Leek mij als vrouw wel logisch...Vrouwen hebben dat 'probleem' niet en kunnen hun rug dus HOLLER houden zodat dat kontje weer de lucht in gaat.... :+

Lekker off-topic..... :P

Billen!,ballen!,kontje in de lucht!.... maak me GEK barbara! }) je kan het :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan