Eerste vrouwelijke wereldkampioen in motorsport?

als je je helm nog op hebt wel ja ;)

Nja ik rijdt een Soes dus das dan al een pluspunt. Maar ik hoop dat het voor Elena als voordeel kan werken dat ze een leuke snoet heeft, zeker sponsortechnisch. Kijk naar Danica Patrick in de indy-, nascar. ( geen plaatje helaas, google maar ;) )
 
Jij haalt ze écht van ver he :o
Zeg eens eerlijk, zijn ze ook echt lekkerder van ver? :P


Foto verwijdert. :)

@ Twonha, pijnlijk weer. _O- Overigens: er zat progressie in mijn rondetijden bij de ANAC, volgende keer rijd ik je eruit, in slaap vallen op Ecuyers was omdat jij te weinig spektakel teweeg bracht en voor circuitrijden heb ik mijn rijbewijs niet nodig. O-)

:P
 
Laatst bewerkt:
Melissa Paris heeft zelfs nog een mooie test op de Tech3 Yamaha gehad vorig jaar :)

melissa-paris_001.jpg
 
Geboortedatum 1993, ik word echt oud... :/
"You're from the 70's, but I'm a 90's b*tch.." zingt Icona Pop :+

Valt toch wel mee ,.......wat moet ik dan denken met mijn geboortedatum ;) ik heb er geen problemen mee hoor ben net over de helft en als je dan al die jaren terug kijkt denk je van Jezus dan moet ik nog ff. :Y :+
Maar die tweede helft wordt wel een stuk moeilijker Gerrit...je gewrichten gaan niet zo soepel meer, je spieren takelen af, je huid gaat rimpelen, je verliest je haar of het wordt zo wit als van de Goedheiligman, je ogen gaan je bedonderen en uiteindelijk doen je hersenen ook niet meer wat je er van verwacht..al met al geen bijzonder prettig vooruitzicht :/

Terug kijken op je jonge jaren is best leuk, vooruit kijken naar het ouder worden toch een stuk minder..en ja, ik loop daar ook tegenaan })

:+
 
"You're from the 70's, but I'm a 90's b*tch.." zingt Icona Pop :+Maar die tweede helft wordt wel een stuk moeilijker Gerrit...je gewrichten gaan niet zo soepel meer, je spieren takelen af, je huid gaat rimpelen, je verliest je haar of het wordt zo wit als van de Goedheiligman, je ogen gaan je bedonderen en uiteindelijk doen je hersenen ook niet meer wat je er van verwacht..al met al geen bijzonder prettig vooruitzicht :/

Terug kijken op je jonge jaren is best leuk, vooruit kijken naar het ouder worden toch een stuk minder..en ja, ik loop daar ook tegenaan })

:+

Ga je dan hele ouwe wijven lekker vinden dan :? :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan