leonvw
MF veteraan
ik vind dat je een off-road moet kopen, je hebt talent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik vind dat je een off-road moet kopen, je hebt talent
die 2 wielen waar jij het over hebt hangen onderste boven. wat lul je daar?precies, waarvan meer dan de helft op de twee wielen rust.
1. dat motorpak gedoe is niet mis, maar soms wel overdreven. als je een val met 25-30 km/h niet voelt, dan kan ik me niet voorstelen dat je met 50km/h van die zware wonden overhoudt.
2. vallen van een motor is niet eens zo erg, het klinkt wel stom maar ik vond het juist een leuke ervaring .
jij denkt dus dat je dus even 200kg hebt opgetild? laat me je uit de droom helpen, zoiets redden zeer weinig ongetrainde mensen.die 2 wielen waar jij het over hebt hangen onderste boven. wat lul je daar?
jij denkt dus dat je dus even 200kg hebt opgetild? laat me je uit de droom helpen, zoiets redden zeer weinig ongetrainde mensen.
als jij je motor optilt rust ongeveer de helft van het gewicht (afhankelijk van het zwaartepunt) op de wielen, of iig op het deel van de motor dat contact heeft met de grond. ongeveer de andere helft is het gewicht wat jij optilt. dat is dus bij een motor van 200kg ongeveer 100kg, of misschien nog minder, aangezien het zwaartepunt vrij laag in de motor zit.
het lijkt misschien meer dan 100kg omdat het ook niet erg "handzaam" gewicht is, toch zal het niet veel meer zijn.Mijn motor weegt afgetankt ook 220 kg maar als die op zijn kant ligt weegt ie zeker meer als 100 kg om op te tillen.
Wat je zegt is wel waar, en je tilt natuurlijk niet t complete gewicht, maar wel meer als je denkt volgens mij.
het lijkt misschien meer dan 100kg omdat het ook niet erg "handzaam" gewicht is, toch zal het niet veel meer zijn.
ik denk dat de meeste natuurkundigen, of iig mensen met een vwo diploma onder ons dit wel kunnen beamen. anders kun je zelf ook een experimentje uitvoeren door een (langwerpig)object te wegen en het vervolgens met de ene kant op de weegschaal te plaatsen en de andere kant vast te houden, je zult zien dat ongeveer de helft van het gewicht dan op de weegschaal rust, en des te rechter je het object tilt deste meer gewicht rust er op de weegschaal.
@vliegende baksteen, houvast is idd belangrijk, daarom is een goede techniek essentieel.
die 2 wielen waar jij het over hebt hangen onderste boven. wat lul je daar?
dat wilde ik even horenheb t even geprobeerd want ik heb toch vrij
Maar ik moet je idd gelijk geven. hoewel t in mijn geval dan toch 110 kg is
Ik krijg m met enige moeite wel overeind maar dat valt me wel wat tegen van mezelf..., maar het zal ook idd deels liggen aan het lastig te hanteren gewicht.
wat heb ik ervan geleerd?
1. dat motorpak gedoe is niet mis, maar soms wel overdreven. als je een val met 25-30 km/h niet voelt, dan kan ik me niet voorstelen dat je met 50km/h van die zware wonden overhoudt.
Keep the right side up, zou ik zeggen...2. vallen van een motor is niet eens zo erg, het klinkt wel stom maar ik vond het juist een leuke ervaring .
Kan prima als je maar in balans zit en geen domme dingen doet.3. niet op zand rijden, da's dom!
Tuurlijk, met de juiste techniek kom je een heel eind!4. een motor krijg je zo opgetild!
Do I need to say more...?nou, wat vinden jullie ervan?
jij hebt mooie plaatjes voor een hoop topics!
Zeker vroeger lief geweest bij de juf in de klas
1. dat motorpak gedoe is niet mis, maar soms wel overdreven. als je een val met 25-30 km/h niet voelt, dan kan ik me niet voorstelen dat je met 50km/h van die zware wonden overhoudt.
2. vallen van een motor is niet eens zo erg, het klinkt wel stom maar ik vond het juist een leuke ervaring .
nou, wat vinden jullie ervan?
ik doe ook mijn bestals het aan mij ligt, ga ik er nooit bij horen.
jij hebt mooie plaatjes voor een hoop topics!
Zeker vroeger lief geweest bij de juf in de klas