Ex-lessersrit Noord 19 April

Route (Tijd zonder pauze)

  • Joure - Assen 3:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Joure - Oosterwolde: 3:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Joure - Drachten 3:45

    Stemmen: 3 30,0%
  • Anders

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Wat een nachtmerrie! Brrrr.

Ik hou het nog op onder voorbehoud, eerst slagen en dan leren rijden. Dijken genoeg hier om te oefenen.
 
Haha, je bent natuurlijk van harte welkom, maar er werden in het midden ook regelmatig dingen georganiseerd vorig jaar. Waarschijnlijk zijn wij er nu gewoon lekker vroeg bij en komen de ritjes daar binnenkort ook op gang. Alvast veel rijplezier!

Jongens, dan even iets belangrijks: ik droomde vannacht dat mijn lieve ninja met haar nieuwe uitlaat zo stil was als een elektrische motor. :/ Snel maar even het tegendeel bewijzen... :P

Gewoon DB-Killer d'r uit halen, probleem opgelost })
Zou ik ook weer moeten doen :P
 
Laatst bewerkt:
Hier ook een beginnende rijder (nov 2014) die zich aanmeldt, uit Drachten en op een Yamaha Diversion XJ600S.
Heb inmiddels al meer dan genoeg van de snelweg km's en lijkt me leuk zo'n tocht.

Zal het bericht doorsturen naar m'n zwager, misschien wil hij ook mee.

Off-topic: Toevallig ook nog deelnemers van de VRO Risico Friesland 19 maart a.s. aanwezig?
 
Hier ook een beginnende rijder (nov 2014) die zich aanmeldt, uit Drachten en op een Yamaha Diversion XJ600S.
Heb inmiddels al meer dan genoeg van de snelweg km's en lijkt me leuk zo'n tocht.

Zal het bericht doorsturen naar m'n zwager, misschien wil hij ook mee.

Off-topic: Toevallig ook nog deelnemers van de VRO Risico Friesland 19 maart a.s. aanwezig?

Sie stehen dabei 8-)
 
Je mag mij ook bij de geinteresseerden zetten :-) Of ik daadwerkelijk kan is nog even afhankelijk van de datum. Rij een rode Suzuki GSF 650S en kom uit Groningen.
 
Joehoooeeee dat is nummer 20 *O*


Wordt een gezellig ritje zo :]

Weet niet hoe het met jullie zit, maar heb er al reuze zin in.
 
Ff off topic trouwens.. ik zag nergens bij het onderwerp wat is waar te doen de friesche motor elfstedentocht staan... dat is toch een evenement met 3600 motortjes...
 
Gezien het voorstel voor een periode waarin deze tocht plaats moet gaan vinden, denk ik niet dat het wat gaat worden. Ik moet nog tijd zien te vinden om de voorband van de VF te vervangen, sowieso nog een drukke planning (zeker de komende weekenden) en 31 maart krijgen m'n ouders de sleutel van een nieuwe woning, en daar zal ook heel wat werk verzet moeten worden, al met al verwacht ik op z'n vroegst pas half mei beschikbaar te zijn voor een toerrit. Maar laat de datum niet van mij afhangen, 20 man is een hele groep. Die ene motor meer of minder maakt dan niet heel veel uit tenslotte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan