Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 12A

MF Fazerrit 2014 voorkeur

  • Zaterdag 12 april

    Stemmen: 1 5,9%
  • Zondag 13 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 19 april

    Stemmen: 13 76,5%
  • Zondag 20 april

    Stemmen: 3 17,6%
  • Zaterdag 26 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 27 april

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, je weet niet hoe de vorige eigenaar de ketting heeft onderhouden. Motorzaak wil daarnaast natuurlijk wel wat onderdelen vervangen. O-)

Maar ik heb ook wel eens een kettingset bij 13.000 km moeten vervangen. Weliswaar op een eencilinder, daar gaan ze toch al flink korter mee, door regen en pekel, en door het zand gereden (en ingegraven). Ketting schoonmaken deed ik ook niet..
Eigenlijk nog knap dat ik er de 13k mee heb gehaald, al kwamen de eerste 6k nog van de vorige eigenaar. :')
 
Laatst bewerkt:
Oh hier dus verder ;)

Mijn foto kan dus eigenlijk uit de OP

Gefeliciteerd met de GT.
Foto? O-)

En afscheid nemen hoeft natuurlijk niet. :)

Bij deze ;)

Foto-W43QRA3V.jpg
 
25 000 schijnt volgens mijn dealer vrij normaal te zijn. Ik zit meestal ook rond die koers...


ik rij nou niet bepaald als oud omaatje en zit op de fazer aan de 3e kettingset.. staat nu 110K op. huidige setje kan nog wel ruim 10K mee.




Oh @ TS mn wheely foto in de OP mag vervangen worden door deze.... dat roekeloze rijgedrag is zoooooo 2013 :')

1115930_10153113408555074_901872326_o.jpg
 
Oh hier dus verder ;)

Mijn foto kan dus eigenlijk uit de OPBij deze ;)

[afbeelding]

Gekocht bij Motor Houtrust zo te zien.

Ik heb vorig jaar zo'n F800GT mogen inrijden voor de demovloot, en ik moet zeggen dat ik blij verrast was, een erg onderschatte motor naar mijn idee.
Uiteraard niet de power van een dikke 1.000, maar het karakter van het blok is heerlijk en qua sturen en remmen is het gewoon heel erg goed.

Veel veilige en leuke km's gewenst!
 
Dag mijn naam is Hans en heb een Fazer 1000 uit 2003.
Ik lees al een tijdje mee en heb de volgende vraag.
Ik zou graag mijn achtervering/-demping van mijn fiets wat sportiever willen maken.
Weet een van jullie toevallig nog ergens een knappe demper te koop?
 
Bijgewerkt. :)

Zag overigens dat DelMonte nog geen OP-foto heeft. ;)
 
Oh hier dus verder ;)

Mijn foto kan dus eigenlijk uit de OPBij deze ;)

[afbeelding]

Lijkt me een fijne fiets, met riemaandrijving toch?

ik rij nou niet bepaald als oud omaatje en zit op de fazer aan de 3e kettingset.. staat nu 110K op. huidige setje kan nog wel ruim 10K mee.




Oh @ TS mn wheely foto in de OP mag vervangen worden door deze.... dat roekeloze rijgedrag is zoooooo 2013 :')

[afbeelding]

Maar... maar... maar... dan weten we niet meer wie je bent! :o

Leuke foto. :) Hoeveel pogingen waren er nodig om die zo te maken?
 
Lijkt me een fijne fiets, met riemaandrijving toch?Maar... maar... maar... dan weten we niet meer wie je bent! :o

Leuke foto. :) Hoeveel pogingen waren er nodig om die zo te maken?

Ik weet nog wel een paar jaar terug dat Silver en ik achteraan reden bij een Fazerrit.... Continue wheelies maken... (daarom reden we ook helemaal achteraan en een stukje bij de groep vandaan) Maar nu zijn we oud en wijs geworden....
 
Ik weet nog wel een paar jaar terug dat Silver en ik achteraan reden bij een Fazerrit.... Continue wheelies maken... (daarom reden we ook helemaal achteraan en een stukje bij de groep vandaan) Maar nu zijn we oud en wijs geworden....


@ tdb.. dat was maar 1 shot 1 pic :')


voor de rest idd wijzer en ouder... zo oud dat ik bmw ben gaan rijden..en zo wijs om de ESA aan te laten zodat ik er geen wheelies mee trek :') op t moment dat ik t voorwiel de lucht in gooi met de GS dan begint t motor management in te grijpen :') scheel weer een artikeltje 5 :P
 
Dag mijn naam is Hans en heb een Fazer 1000 uit 2003.
Ik lees al een tijdje mee en heb de volgende vraag.
Ik zou graag mijn achtervering/-demping van mijn fiets wat sportiever willen maken.
Weet een van jullie toevallig nog ergens een knappe demper te koop?

Lastig. Ik heb destijds toch maar een nieuwe demper/veer gekocht, er was gewoon niet aan te komen. Ik wilde een los reservoir met draaiknop. Ik kwam uit op een Penske demper, hij is wat comfortabeler dan de Ohlins en is ook op hoogte in te stellen, met een op mijn gewicht afgestelde veer.
Daarna herkende je de Fazer niet meer terug, veel beter wegcontact, niet meer "squatten" bij acceleratie. Voordeel was ook dat er een uitvoering was speciaal voor de Fazer1000.

Wel een goede beslissing om er een andere demper in te zetten, aan de OEM combinatie valt weinig te verbeteren, waarmee ik niet bedoel dat die zo goed is......
 
@ tdb.. dat was maar 1 shot 1 pic :')


voor de rest idd wijzer en ouder... zo oud dat ik bmw ben gaan rijden..en zo wijs om de ESA aan te laten zodat ik er geen wheelies mee trek :') op t moment dat ik t voorwiel de lucht in gooi met de GS dan begint t motor management in te grijpen :') scheel weer een artikeltje 5 :P

Ja joh, ik maakte ook maar een geintje. :+

Wel opvallend dat er de nodige mensen op BMW overstappen/willen overstappen.
 
Ja klopt. Hij stuurt en rijd heerlijk. Lekker comfortabel. Vering is in te stellen tijdens het rijden.

Remmen ook bizar goed..

Ik heb er wel eens naar gekeken, lijkt me ook een fijne fiets voor vakanties. Maar toch besloten voorlopig m'n stamper te houden.
 
Bijgewerkt. :)

Zag overigens dat DelMonte nog geen OP-foto heeft. ;)

Klopt! Ik durf alleen nu even geen foto te maken. Mensen zouden kunnen denken dat ik een viespeuk ben :$ Zeker als ik al die mooie glimmende fietsen langs zie komen.... :}

Als de lente idd doorzet (volgende week 10gr!) kan ik snel weer de spons eroverheen halen!
(en m'n jas door een sopje slingeren want gatverdegatver, zo'n af fabriek spatbord achter is toch wel ergens goed voor. dussss)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan