Mijn Fazer lekt benzine. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak is?
En hoort die schroef zo ver uit te steken?
Bekijk bijlage 1536831Bekijk bijlage 1536832
Effe muggeziften.. Dit is geen fazer.. Een fazer heeft een kuip.Hallo beste Fazeraars,
Ik wil mijn Fazer gaan verkopen. Mochten en hier geïnteresseerden zijn. Ik heb hem van de 2e eigenaar, maar het is niet helemaal mijn fiets. Hij heeft 66d km gelopen en net een kleine beurt gehad. Hij mag weg voor een zacht prijsje van 2300euro.
Bekijk bijlage 1538752
Is dr een fz6 topic? Ben er niet zo in thuisEffe muggeziften.. Dit is geen fazer.. Een fazer heeft een kuip.
Ziet er wel netjes uit overigens
Ik bestel zelf altijd bij jossmit motoren in HaarlemBinnenkort mag ik de ketting en tandwielen van de FZ6S2 van mijn dochter gaan vervangen. Welke set raden jullie aan? Ik heb een profesionele ketting klinkset, dus dat moet geen probleem zijn. Maar ik heb geen idee welke kettingset ik moet bestellen en waar ik dat het beste kan doen. (heb eigenlijk alleen maar cardan gereden, heb er nog geen ervaring mee).
Je moet er ook een relais op monteren dus . ? Heb jij die van 30 nogwat genomen van nr1 motor ? En waar zit dat relais op de motor ? En heb je daar 1tje van nodig ? Want heb leds besteld voor de voorkant en de achterkant haha
Bleek dat de door mij gemonteerde kleine LED knippers toch niet zo zichtbaar waren als ik hoopte. Dus maar andere gemonteerd..Bekijk bijlage 1540328
Heeft iemand nog iets in de schuur liggen toevallig voor een 2009 FZ6 S2?
1. frame/steun voor de topkuip
2. Koplamp
3. Topkuip
4. Dynamo deksel zwart
5. Evt koppelingshendel en stuurgewichtje
Thanks!
Ik ga de voor en achter remschijven van mijn Yamaha FZS 600 uit 1998 vervangen. Ik heb een middenbok. Is het dan nog nodig om een paddock stand oid te kopen? Mensen die tips hebben hoe dit het beste te doen?
Ik ga de voor en achter remschijven vervangen, dus 3remschijven? achter zit toch maar 1?
Ah mooi dat hoopte ik al!Op de middenbok staat je achterwiel vrij, achterwiel eruit en remschijf vervangen, simpel..
Super bedankt! Dus dan zet je de motor op de middenbok en daarna wat blokken hout onder de uitlaatbochten?Om het voorwiel (net) van de grond te houden doe ik altijd een paar blokken hout vooraan onder de uitlaatbochten, ff aan de achterkant de motor iets naar beneden drukken zodat de motor echt met de uitlaatbochten op het hout rusten het voorwiel kan draaien !
Zeker! Ik twijfel nog tussen TsuBoss en Arashi schijven. Ik heb gelezen dat je meestal t beste remblokken van hetzelfde merk kan gebruiken. Ik neig naar de TsuBoss omdat de winkel ook in NL zit. Wel heb ik op dit forum gelezen dat ze heel erg roesten. Ik weet niet of die van Arashi dat minder hebben.Als je nieuwe schijven plaatst doe je ook meteen nieuwe remblokken !?
Alles origineel van Yamaha voor de Fazer (en wss alle motoren) is f*%king belachelijk geprijsdTip van Sjorrit is ook goed, idd Loctite of nieuwe boutjes (DUUR !!) met borgmiddel er al aan vanuit de fabriek!
Super bedankt! Dus dan zet je de motor op de middenbok en daarna wat blokken hout onder de uitlaatbochten?
Ja dat !
Zeker! Ik twijfel nog tussen TsuBoss en Arashi schijven. Ik heb gelezen dat je meestal t beste remblokken van hetzelfde merk kan gebruiken. Ik neig naar de TsuBoss omdat de winkel ook in NL zit. Wel heb ik op dit forum gelezen dat ze heel erg roesten. Ik weet niet of die van Arashi dat minder hebben.
Zijn je schijven echt op of krom ? je kunt evt. ook zoeken voor een setje 2e hands Fazer schijven ? er zijn er zoveel verkocht dat dat vast wel te vinden is..
Ik ben niet vies van goed 2ehands..
Hoe meer je zelf kan scheelt idd stukken
Zijn je schijven echt op of krom ?
je kunt evt. ook zoeken voor een setje 2e hands Fazer schijven ? er zijn er zoveel verkocht dat dat vast wel te vinden is..
Ik ben niet vies van goed 2ehands..
Effe muggeziften.. Dit is geen fazer.. Een fazer heeft een kuip.
Ziet er wel netjes uit overigens
Dit is toch de naked Fazer ? of is het dan geen Fazer meer ?