fc-moto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
Lint, antwerpen
Ik zou morgen langs fc-moto willen gaan, maar ik ga geen 300km in totaal rijden zonder te weten of ze open zijn, misschien zijn ze in paasverlof?
Ze reageren niet op e-mail of telefoon. Iemand die weet of ze gewoon open zijn op de normale uren vermeld op hun site?

bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
FC-Moto.de Jülicher str. 13, 52070 Aachen

Öffnungszeiten
Montag - Mittwoch : 10.00 - 19.00
Donnerstag & Freitag : 10.00 - 19.00
Samstag : 10.00 - 16.00

lijkt me dus wel :P

anders stuur een email

en voor zover ik weet zijn er geen duitse feestdagen, anders had ik dat wel geweten
 
Laatst bewerkt:
FC-Moto.de Jülicher str. 13, 52070 Aachen

Öffnungszeiten
Montag - Mittwoch : 10.00 - 19.00
Donnerstag & Freitag : 10.00 - 19.00
Samstag : 10.00 - 16.00

lijkt me dus wel :P

anders stuur een email

ja zover was ik ook wel :z
ik heb al een e-mail gestuurd en ze reageren niet, dinsdag gestuurd
 
als ik zoek op fc-moto + insolvenz dan krijg ik ook geen relevante hits.
dus ze zullen nog wel bestaan en gewoon open zijn.

gewoon nog een keer bellen?

0049 ervoor en eerste nul weg laten he
 
als ik zoek op fc-moto + insolvenz dan krijg ik ook geen relevante hits.
dus ze zullen nog wel bestaan en gewoon open zijn.

gewoon nog een keer bellen?

0049 ervoor en eerste nul weg laten he

ja bestaan zullen ze vast nog wel en ik weet heus wel hoe je naar het buitenland belt
ga er nu maar gewoon van uit dat ik alles juist heb gedaan :+

ik heb naar het nummer van het ladengeschäft (winkel) gebeld,
ik kon ook nog naar internet & versand bellen maar dat is niet waar ik moet zijn
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag ben ik er geweest, en toen waren ze in ieder geval gewoon open.
Als je er nog niet geweest bent: de zaak is 300km rijden niet waard. Het is een klein zaakje met heel weinig voorraad. Niet bepaald wat je zou verwachten als je naar de webshop kijkt.
Ze hebben veel verschillende producten in de zaak staan, maar weinig verschillende maten/kleuren per product. Van de Sidi Vortice hadden ze bijvoorbeeld alleen 1 paar in maat 43 en 1 in 42 in het wit op voorraad. Geen andere kleuren of maten, of ik moet een verdwaalde maat 48 over het hoofd gezien hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag ben ik er geweest, en toen waren ze in ieder geval gewoon open.
Als je er nog niet geweest bent: de zaak is 300km rijden niet waard. Het is een klein zaakje met heel weinig voorraad. Niet bepaald wat je zou verwachten als je naar de webshop kijkt.
Ze hebben veel verschillende producten in de zaak staan, maar weinig verschillende maten/kleuren per product. Van de Sidi Vortice hadden ze bijvoorbeeld alleen 1 paar in maat 43 en 1 in 42 in het wit op voorraad. Geen andere kleuren of maten, of ik moet een verdwaalde maat 48 over het hoofd gezien hebben :P

ok bedankt :)
maar dan kan ik alles toch eens in het echt zien en kan ik makkelijker beslissen
enkel nog te weten komen dan welke maat wel zou passen
 
ook wel heel professioneel om dan geen antwoordapparaat in te spreken of iets te zetten op hun site :N
Ik kan me herinneren dat ik echt heel heel lang moest aanhouden. ze hebben geloof ik ook een soort van pakhuis op loopafstand, want toen ik er was ging er 1 weg en kwam later met een pak of 5 terug via de buitendeur.
 
Ik kan me herinneren dat ik echt heel heel lang moest aanhouden. ze hebben geloof ik ook een soort van pakhuis op loopafstand, want toen ik er was ging er 1 weg en kwam later met een pak of 5 terug via de buitendeur.

ah owkee, dus als je echt iets wil kopen kunnen ze misschien dan toch het juiste halen (alhoewel, nu ik er bij nadenk, al die verhalen over de goede service daar :P )

Je kan niet te lang bellen want na 2 minuten spring je op phone mail basic, soort antwoordapparaat wat ik nog nooit van men leven heb gebruikt
 
ah owkee, dus als je echt iets wil kopen kunnen ze misschien dan toch het juiste halen (alhoewel, nu ik er bij nadenk, al die verhalen over de goede service daar :P )

Je kan niet te lang bellen want na 2 minuten spring je op phone mail basic, soort antwoordapparaat wat ik nog nooit van men leven heb gebruikt
Ze hebben inderdaad kennelijk nog ergens een loods o.i.d.
Maar de laarzen die ik wilde hadden ze toch niet in mijn maat, en het pak dat een andere gast die er was wilde ook niet, en 'een willekeurige zwarte overal in maat XX' voor een 3e jongen die in de zaak stond ook niet, al hebben ze daar uiteindelijk wel iets voor uitgehaald geloof ik :X
 
Ze hebben inderdaad kennelijk nog ergens een loods o.i.d.
Maar de laarzen die ik wilde hadden ze toch niet in mijn maat, en het pak dat een andere gast die er was wilde ook niet, en 'een willekeurige zwarte overal in maat XX' voor een 3e jongen die in de zaak stond ook niet, al hebben ze daar uiteindelijk wel iets voor uitgehaald geloof ik :X

das dus die goede service :+

vraag me echt af waarom het zo moeilijk is om een beetje klantvriendelijk te zijn :?

tgaat tenslotte niet over een aankoop van een paar €'s
 
Laatst bewerkt:
das dus die goede service :+

vraag me echt af waarom het zo moeilijk is om een beetje klantvriendelijk te zijn :?

tgaat tenslotte niet over een aankoop van een paar €'s
Op zich waren ze best vriendelijk, al was het wel behoorlijk druk, waardoor geholpen worden toch wel even duurde :X
 
als je inderdaad 300km moet rijden voor daar te komen is het erg vervelend, maar ik studeer in aachen dus kom er regelmatig. mijn ervaring is dat als je even belt, je ze vertellen of ze jou pak+maat hebben en anders bestel je het via de site met erbij vermeld dat je het wil komen passen. Heb er mijn arlen ness combi en revit handschoenen besteld.
erg raar is wel dat toen ik voor een nieuwe band ging bij Reduch in julich (zeer goedkope banden en een heel groot assortiment, handig voor de 16 inch voorband) dat daar mijn combi ook hing en ook nog goedkoper dan bij fc moto. ook de sidi vertigo heb ik daar gekocht voor 200, terwijl ze bij fc moto 220 kosten.
even voor de duidelijkheid reduch is dus een groot handelaar in banden met een heel kleine goedkope kledingshop erbij.
 
als je inderdaad 300km moet rijden voor daar te komen is het erg vervelend, maar ik studeer in aachen dus kom er regelmatig. mijn ervaring is dat als je even belt, je ze vertellen of ze jou pak+maat hebben en anders bestel je het via de site met erbij vermeld dat je het wil komen passen. Heb er mijn arlen ness combi en revit handschoenen besteld.
erg raar is wel dat toen ik voor een nieuwe band ging bij Reduch in julich (zeer goedkope banden en een heel groot assortiment, handig voor de 16 inch voorband) dat daar mijn combi ook hing en ook nog goedkoper dan bij fc moto. ook de sidi vertigo heb ik daar gekocht voor 200, terwijl ze bij fc moto 220 kosten.
even voor de duidelijkheid reduch is dus een groot handelaar in banden met een heel kleine goedkope kledingshop erbij.

kan jij niet even gaan zien of ze open zijn O-)
 
haha jammer genoeg studeer ik er op vrijdag niet en vertrek ik vrijdagnacht naar ischgl om een week te gaan skieen:P dus over 2 weken dinsdag kan ik wel eens voor je kijken:P
 
haha ja eigenlijk zou ik er nu bijna moeten zijn:P maar studenten moeten ook werken:D
 
begin toch sterk te twijfelen of ik wel zou gaan,
ondertussen al 2x de nummer voor het internet gebeld en nog 2x naar het nummer van de winkel, pakken gewoon niet af :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan