Die bij mijn andere motor (Fireblade) zitten ook van die conische dingen en zien er ook goed uit. Maar geven ook een tik bij jard remen of een drempel. Met sturen merk ik niets.Tja, kan natuurlijk nooit kwaad!
Weten jullie of de 3he origineel conische balhoofdlagers heeft?
Mijne was lastig af te stellen en gaf een ferme tik bij hard remmen. Nu net uit elkaar gehaald, maar er zitten conische lagers in en ze zien er niet slecht uit.
Kijk eens op aliexpress, heb ik 'm ook vandaan voor de 3tjTop thanks, gewoon vervangen dus.
Nu zoek ik nog een nieuw kuipruitje voor mijn 3he. Hoeft niet nieuw, maar ik kan er nu niet doorheen kijken omdat hij zo geel/bruin is geworden...
Toch handig op het rechte stuk.
Welke kant is dat op?En anders de mengselschroeven wat rijker zetten
Wat voor maten moet dat dan zijn?Zijn er nog knappe (moderne) sportbanden te koop voor de FZR 400 van de eerste serie?
Of rijden jullie op een afwijkende maat?
110/70-17 en 140/60-18?Zijn er nog knappe (moderne) sportbanden te koop voor de FZR 400 van de eerste serie?
Of rijden jullie op een afwijkende maat?
De jongere versies zijn sowieso mooier is mijn mening.Met zo'n 18" achterwiel blijf je toch een beetje op de toerbanden zoals de Bridgestone T31. Met 17" meer sportbanden zoals de S20.
Is het achterwiel wisselen dan redelijk plug&play? Of beter naar een jonger model uitkijken?
Wat leuk dat dit nog leeft. Na mijn eerste motor, een FZR600R opgerold te hebben op Assen (nu weer in leven geloof ik dankzij RobRD) heb ik deze nog in de schuur staan, wachtend op betere tijden én een helder kuipruitje. Als iemand toevallig nog een ruitje van een 87 of 88'er 1000 heeft liggen...? =)
Rob hoe zit het met het olieverbruik bij je fzr? Zowel 600 als 1000? En welke olie gebruik je?