Geflitst

Dus als jij voor de verandering es op een supersportmotor gaat rijden dan hou je je keurig aan de snelheid???

Dat zeg ik niet, nergens staat dat ik me aan de snelheid zou houden...
Sterker nog, ik hou me bijna nooit aan de snelheid, rijdt dagelijks sneller dan toegestaan, elke dag wel een keer veel sneller dan toegestaan, soms zelfs een overschrijding van 100%... ofwel 120 waar 60 mag... maar ik zeik en klaag niet als ik eens gepakt wordt... :)

Ik betaal jaarlijks tussen de 100 en 300 euro aan diverse overtredingen... is niet erg, want als ze me op andere momenten pakken zou het vele malen meer zijn. Dus voor dat kleine beetje contributie, maak ik het hele jaar lol! En dat heeft niets met een supersport te maken...
 
overkill :+
rij zelf ook netjes op plekken waar men staat te flitsen... flitspalen zelf zijn echt eigen schuld als je die niet weet.

mja ach, voortaan wat rustiger aan doen, ook beter voor je verbruik, even sparen en dan dokken :)

heb zat dingen verkeerd gedaan volgens een aantal dienders waar ik mn twijfels bij trek... mja jammer dan.. helaas voor jou, wordt t een bekeuring voor 30kmu+- bekijk t van de zonnige kant: altijd beter dan 70kmu+ te hard ;)
 
Wanneer je te hard rijdt neem je bewust een risico: het risico bekeurd te worden. Dus: eigen-schuld-dikke-bult. Maakt deze mening mij een moraalridder? Weet ik niet. Ik zeg nergens dat ik zelf nooit te hard rij. Maar...... mij hoor je niet klagen over een bekeuring en als ik er al over klaag dan klaag ik hooguit over m'n eigen stommiteit. Er is maar één iemand schuldig aan de bon. Dat is niet de flitspaal, niet oom agent en zeker niet Koos Spee: dat ben je zelf. :Y
 
Laatst bewerkt:
zo is dat, ik haal vrachtwagens ook altijd met max 5km/u snelheidsverschil in, snel voorbij ben ik er toch wel :P
Da's wel erg weinig :P
Die auto reed 75, als je inhaalt met 100 is dat toch 25km/u verschil en geen 5 ;)
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je te hard rijdt neem je bewust een risico: het risico bekeurd te worden. Dus: eigen-schuld-dikke-bult. Maakt deze mening mij een moraalridder? Weet ik niet. Ik zeg nergens dat ik zelf nooit te hard rij. Maar...... mij hoor je niet klagen over een bekeuring en als ik er al over klaag dan klaag ik hooguit over m'n eigen stommiteit. Er is maar één iemand schuldig aan de bon. Dat is niet de flitspaal, niet oom agent en zeker niet Koos Spee: dat ben je zelf. :Y

Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..
 
Mjah ik vind dat hij hier niet de `keyboardridder` uit moet komen hangen in dit topic als hij zich daaraan stoort.

:)

Jij bent de keyboardridder... hier klagen over de flitsmaffia i.p.v. bij hun uithuilen... ;)

Mensen die me kennen weten dat ik lul zoals ik schrijf en schrijf zoals ik lul. Dus niet hier wijs doen en buiten nix te zeggen hebben... :P
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..

Nou we horen t wel als je het allemaal organisatorisch voor elkaar hebt he :W
 
die tellerafwijking treed pas op boven de 200


dat is mooi, mijn teller gaat maar tot de 180, ik heb dus geen tellerafwijking :)


Da's wel erg weinig :P
Die auto reed 75, als je inhaalt met 100 is dat toch 25km/u verschil en geen 5 ;)

klopt maar mijn auto gaat nu eenmaal niet zo hard, gelukkig hoef ik me niet te houden aan het inhaalverbod van vrachtauto's :P
 
Ach ja wees een vent zou ik zeggen, betaal die boete en kap met zeiken.
Krijg zelf ook me boetes wel maar vind het nie nodig die met jullie allemaal te delen.
Als je wil zeiken kan je ook gewoon in beklag gaan en zeggen: " ja ik reed te hard maar wou ff zeiken ofzo. "

Maar goed van het geld dat je aan die boete uitgeeft kan je bter een leven kopen. ;)

Oja flitspalen afbranden is wel een leuk id vooral als je bedenkt wie uiteindelijk dat ding weer kan gaan betalen. ;(
 
Laatst bewerkt:
Jij bent de keyboardridder... hier klagen over de flitsmaffia i.p.v. bij hun uithuilen... ;)

Mensen die me kennen weten dat ik lul zoals ik schrijf en schrijf zoals ik lul. Dus niet hier wijs doen en buiten nix te zeggen hebben... :P

ik zeg helemaal niet dat ik buiten niks te zeggen heb, lees eens.

Maar ik ben blij voor je dat je in je omgeving bekend staat om je stevige mening en je ferme taal. Stoere kerel hoor, ik krijg zeker `klappies` van je als ik irl tegen je zeg dat ik baal van een flitsboete.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan