Geflitst

Zucht.... Wel toevallig dat jij een boete krijgt!

Van alle 16 miljoen Nederlanders moeten ze net jou hebben, wat balen voor je. B|

In vervolg harder gaan, boven de 260 kan je niet geflitst worden (aldus Top gear, meen ik?)
 
Zucht.... Wel toevallig dat jij een boete krijgt!

Van alle 16 miljoen Nederlanders moeten ze net jou hebben, wat balen voor je. B|

In vervolg harder gaan, boven de 260 kan je niet geflitst worden (aldus Top gear, meen ik?)


Ja maar dat hok van hem loopt maar 258... dat nutteloze ding... :/
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..
OK, dat is de actiebereidheid die ik wel graag hoor.
Hoe ga je dit aanpakken?
 
.......
De snelheidsbeperkingen zijn ooit ingevoerd om het aantal verkeersdoden drastisch te verlagen en dat is meer dan goed gelukt. .....(

De snelheidsbeperkingen zijn ingevoerd tijdens de oliecrisis (±1974) om economische redenen.
Achteraf bleek het ook veel veiliger en is de 80 km gebleven. Op snelwegen is de snelheid weer verhoogd naar 120 (behalve op sommige stukken)
De 80km grens op sommige snelwegen is vooral uit mileuoogpunt.

Verkeersveiligheid is dus niet altijd de (voornaamste) motivatie om snelheid te willen beperken.
 
:N
Had je maar moeten kiezen voor een regering die niet uit is op de inkomsten door onnodig flitsen.

He, daar istie weer *O*

Stel hé, in het puur hypothetische geval dat de overheid geen boetes meer geeft voor te hard rijden. Waar moeten ze dan die inkomsten vandaan halen? :?

BPM omhoog? BTW omhoog? Salaris leraren naar beneden? Bijstandsuitkering omlaag?

Prima toch zo'n snelheidsbelasting? Wil je hard rijden, dan betaal je ervoor.... :Y

en nu niet zeggen dat al die agenten dan ontslagen kunnen worden om de kosten op te vangen want dat gaat meer aan ww-uitkeringen kosten 8-)
 
He, daar istie weer *O*

Stel hé, in het puur hypothetische geval dat de overheid geen boetes meer geeft voor te hard rijden. Waar moeten ze dan die inkomsten vandaan halen? :?

BPM omhoog? BTW omhoog? Salaris leraren naar beneden? Bijstandsuitkering omlaag?

Prima toch zo'n snelheidsbelasting? Wil je hard rijden, dan betaal je ervoor.... :Y

en nu niet zeggen dat al die agenten dan ontslagen kunnen worden om de kosten op te vangen want dat gaat meer aan ww-uitkeringen kosten 8-)

En....... welke regering moet ik dan kiezen? Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt, dat maakt nu ook niet echt uit.

Mijn mening: het roeptoeteren over de overheid evenals de 'Stop Bos' actie getuigd van een behoorlijke intelectuele uitdaging. B|

Maar dat is maar een mening ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, algemeen bekend dat Nederland ni geschikt is om snel te rijden en cker niet op de motor.. of je moet naar circuit of de oostelijke buren gaan :P

Naja, anyways, zonde van het geld! -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan