Geflitst

ik zeg helemaal niet dat ik buiten niks te zeggen heb, lees eens.

Maar ik ben blij voor je dat je in je omgeving bekend staat om je stevige mening en je ferme taal. Stoere kerel hoor, ik krijg zeker `klappies` van je als ik irl tegen je zeg dat ik baal van een flitsboete.

:W

Om in Appie Smoke taal te blijven... kneus... maar wel lachen hoor... _O-
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

betekent dus wel dat ie harder reed dan die 1 of 2 km te hard.
tuurlijk mss is het lullig, maar dan moet je bij traject controle maar niet te hard rijden, das gewoon echt eigen schuld dikke bult.


Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..

nou ik zou zeggen start die demonstratie, maar waar demonstreer je dan precies tegen?
en denk je dat het uberhaupt enig effect heeft dat ze bijvoorbeeld alle boetes gaan afschaffen?
 
Laatst bewerkt:
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..

Waarom zou het niet belangrijk zijn dan? De snelheidsbeperkingen zijn ooit ingevoerd om het aantal verkeersdoden drastisch te verlagen en dat is meer dan goed gelukt. En daarnaast: wetten en/of regels invoeren waar je niet op controleerd is helemaal |(
 
ik zeg helemaal niet dat ik buiten niks te zeggen heb, lees eens.

Maar ik ben blij voor je dat je in je omgeving bekend staat om je stevige mening en je ferme taal. Stoere kerel hoor, ik krijg zeker `klappies` van je als ik irl tegen je zeg dat ik baal van een flitsboete.

:W


wat een ferme taal zeg.

slechte dag gehad? lelijk val uit je maxi cosi gemaakt?

nou kerel, zo'n bikkel als jou gaat toch wel ff verhaal halen bij koos spee :')

als je word geflitst doe het dan goed, van voren :9
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..

1 of 2 te hard geven ze geen boete voor. En 30 te hard vind ik toch wat anders dan tot 10.
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..
Tsja.

Van mij mogen er meer flitspalen komen op plekken waar te hard rjiden gevaarlijk is, en minder op plekken waar 't geen zak uitmaakt. Dat ben ik met je eens. Zo hebben we trajectcontrole op de A10-west. Dat is ongeveer 't drukste stukje snelweg van Nederland, en je mag daar 80. 80% van de tijd mag je blij zijn als je daar 50 haalt. De overige 20% van de tijd is het nacht, en het blijft een snelweg, dus kun je er prima veilig 100 of 120 rjiden, als die gekke trajectcontrole er niet was. Dat is dus een typisch staaltje 'controleren om de kas te spekken' ipv 'controleren om de veiligheid'.

Maar in het algemeen heb ik helemaal niet het idee dat er zoveel boetes worden uitgedeeld. Er staan hier en daar wat irritante flitspalen, maar dan moet je maar niet in onbekend gebied te hard gaan rijden. Of helemaal niet te hard rijden, nog beter. Koop een oude naked-bike, die gaan niet zo hard :+

En nee, ik ben geen gezapig schaap. Maar ik beschouw de openbare weg niet als een cicuit, maar als een plek waar allerlei vormen van verkeer proberen van A naar B te komen, en daar zitten een hoop slapende blikkers, bellende huisvrouwen met krijsende kids, bejaarden met een zicht van 10 meter en opgefokte supersport-rijders tussen. Om dan nog enige orde te houden heb je gewoon snelheidslimieten nodig. En die limieten werken niet als je ze niet controleert. Simpel. Dat ik ze wel eens zat ben is mijn probleem.

Overigens snap ik niet wat dit kabinet ermee te maken heeft? Was het een vorig kabinet beter dan? Heb je wel netjes gestemd op een partij die alle snelheidscontroles af wil schaffen? Of er 1 opgericht als zo'n partij nog niet bestaat?
 
Maar goed er moet ergens een grens getrokken worden tog????
Als jij zeg maar een kilometer in Duitsland woont ben je tog ook een Duitser?????
 
Ja oke, maar wat mij hieraan stoort is het hele cultuurtje in nederland. Het is toch fucking belachelijk dat er zoveel boetes uitgedeeld worden??? waarom pikken mensen dit eigenlijk? Mijn vader krijgt bijvoorbeeld in zijn auto constant achterlijke boetes van 1 a 2 km te hard na correctie... zelfs trajectcontroleboetes van dit soort.

Dat is toch gewoon diefstal of wat???? soms krijg ik het idee alsof ik tussen gezapige schapen leef in nederland. Iedereen pikt alles maar en laat zich constant lekker nemen.

Ik zou eigenlijk wel een demonstratie oid tegen dit kabinet willen starten..
Dus eigenlijk vind je te hard rijden geen overtreding van de wet?

En 1 à 2 kilometer te hard is, zoals je zelf al zegt, na correctie. Hij reed dus eigenlijk harder ;)
 
Laatst bewerkt:
Wel een beetje jammer max dat je voor zoiets kleins gaat klagen op t motor-forum.
Dr zijn miljoenen mensen in Nederland die geflitst worden, als iedereen daar voor zou klagen hier. Daar is het motor-forum niet echt voor bedoeld lijkt mij? _O- :Z
Betaal je een xtje 100 eurotjes, who fucking cares?

Wees blij dat je tijdens dat ritje niet op je bek bent gegaan met 160 *D

Nobody cares kid B|
 
Hehehe... lange l... :+
Kom strakkies maar weer eens naar Heteren toe... of C'borg City... gaan we weer eens dijkrammen en krijg je na afloop een glaasje ranja met een rietje van me... :P ;)
thats a long time ago... doen we ;)

wel netjes met de toegestane snelheid he? bedoel... met die toermotor van je :)
 
Don't do the crime if you can't do the time... ;)

En laten we nou wel zijn.... zo'n flitspaal is toch een vrij opvallend ding hoor... misschien eerst beter kijken voordat je aan zo'n 'hoge-snelheids-manoeuvre' begint.

:W
 
jeroenster; waarom reageer je hier...

Tja dude don't complain man. Ik had laatst een parkeer kaartje gekocht voor me auto was m vergeten onder mijn ruit te leggen veel te druk met andere dingen bezig.
Ben nog geen 10 minuten weg om me computer ff weg te brengen. Staat dr zo'n extreem domme kut agent, die legt net een boete van 50 euro onder me ruitenwisser.
Dus ik laat hem dat bonnetje zien die ik net had gekocht. Zegt ie ja had je hem dr maar onder moeten leggen, DOEIII. Dat vind ik pas kut, jij betaalt het dubbele voor waar je wel schuldig aan bent. Maar goed ik vind t wel lullig voor je, maar dat hoort erbij. Maar wees blij dat t niet met 160 is geweest. Eerst door een gebied rijden met de juiste snelheid, kijk voor flitspalen. Dan weet je waar je wel en niet hard kan rijden. Gewoon goed spiegelen of dr geen agentjes je met hoge snelheid achtevolgen.
 
Dus eigenlijk vind je te hard rijden geen overtreding van de wet?

En 1 à 2 kilometer te hard is, zoals je zelf al zegt, na correctie. Hij reed dus eigenlijk harder ;)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh eh die correctie is er niet voor niets -O- wordt echt moe van die uitspraken, zelfde als: ja maar op je teller reed je dus nog harder |( :r _O-
Naja zover mijn bijdrage aan dit mooie "vrijdag-middag" topic
 
Laatst bewerkt:
Tja dude don't complain man. Ik had laatst een parkeer kaartje gekocht voor me auto was m vergeten onder mijn ruit te leggen veel te druk met andere dingen bezig.
Ben nog geen 10 minuten weg om me computer ff weg te brengen. Staat dr zo'n extreem domme kut agent, die legt net een boete van 50 euro onder me ruitenwisser.
Dus ik laat hem dat bonnetje zien die ik net had gekocht. Zegt ie ja had je hem dr maar onder moeten leggen, DOEIII.


Kijk, hier kun je wel met succes bezwaar tegen aantekenen :Y
 
vanmorgen in de botlek tunnel.

Reed een auto constant links terwijl heel de rechterbaan vrij was. Dus ik trap hem terug in z'n 4 en knal er vol gas rechts langs met 150 (waar je 100 mag).

Ineens wordt ik ingehaald door een KLPD auto natuurlijk.

Draait ie zo z'n raampje open zit ie zo met z'n vingertje te zwaaien van foei, rijd ie weer verder en houdt ie een vrachtwagen verderop aan :P

Ik had dus meer geluk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan