Gevallen wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn zeg, als dit geen grapje is dan is het wel erg triest :X
Je trekt toch verdorie dat pak aan om te zorgen dat je geen schaafwonden etc oploopt? |(
 
Laatst bewerkt:
Nou je zal je pak maar beschadigen zeg... |(
Doe mijn mn pak maar maar beschadigen dan, zoals ik het in jouw situatie zie was hooguit de verf van je pak wat afgeschaaft beter als zelf met de wonden zitten...
 
hallo ik snap hier niets van wat jullie allemaal bedoelen?

menso bedankt voor de hulp! helaas heb ik geen gele suzuki maar een wit blauwe. ik heb wel de adverteerders een mailtje gestuurd.

haha goede troll vriend, je hebt hier half moto-forum knettergek gekregen
 
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=used+knee+sliders

Zelfs daar is een markt voor *O* Voor de posers die met gebruikte knee pucks willen rondlopen zodat de andere posers zien hoe goed jij met je bike kan sturen...

zucht..

i know... :+ ik heb 2 setjes gesleten sliders geruild tegen 2 setjes nieuwe, en kreeg nog 10e bovenop ook.. *O*
 
haha goede troll vriend, je hebt hier half moto-forum knettergek gekregen

Valt mee hoor.
Tegenwoordig op de vrijdag heel gewoon. :')

One day fly?

Geregistreerd op: vrijdag 12 oktober 2012 15:25 (3 uren geleden)
 
Wow, geluk bij een ongeluk dat je je pak thuis had laten liggen! (letterlijk!)

Ik merk zelf dat ik mijn dure motorpak vaker thuislaat, nu ik merk dat ik vaker rij, en dus ook vaker onderuit ga. Zeker met de komende regen en gladheid gaat het pak weer netjes in de kast.
 
Laatst bewerkt:
Tjesus morgen maar vragen of ik zonder helm en broek mag lessen de jas is van de rijschool :-))) mmmm schoenen?? Wel koud op sokken ( ha werkschoenen van de baas)
 
ik zit zelf flink onder de schaafwonden maar belangrijker is de motor,



Dat meen je toch niet....of toch? :?

Tuurlijk wel, zo schaafwond groeit wel dicht, dat herstelt vanzelf en gratis.
Zo pak, moet worden vervangen, dus kost geld.
En dan moet je er ook nog een uitzoeken die je leuk vindt en die je mooi staat en dan het liefst ook nog een beetje lekker zit, wat weer erg veel tijd kost :+
 
Zeg je nou serieus gelukkig had ik mijn motorpak niet aan..? Waar heb je dat ding anders voor...

Het belangrijkste is altijd jezelf, de motor is vervangbaar...

Qua onderdelen, probeer eens motorsloop.com of mega-moto.. en anders zo'n hongkong setje van ebay, kwaliteit schijnt te verschillen per verkoper..

Ik moest ff 2x goed lezen, maar inderdaad zeg :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan