Gezocht: Motoren & feedback (voor motorfilmpjes)

Ik heb vorig jaar met een statief, mezelf gefilmd op een Filipijns huurhok tijdens een vakantie in Azie.
Offroad avonturenfilmpje.

 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar met een statief, mezelf gefilmd op een Filipijns huurhok tijdens een vakantie in Azie.
Offroad avonturenfilmpje.


Nice! Ik zal me eens gaan orienteren op het gebied van Crossevenementen hier in de buurt, misschien eens ergens een middagje langsgaan om te filmen.

@ Mieq, dat moeten we gaan regelen dan, volgens mij kennen wij elkaar namelijk ook iets beter dan jij nu door hebt :P Gerard van CMD hier, ik stuur je een PM!

@ Artifex, ja thanks man, dat is inderdaad nu bijna een jaar geleden, 9 september. Worden even lastige dagen denk ik, nu ook al een beetje een turbulente aanloop er naartoe maar dat komt ook weer goed! M`n maat zou niet anders willen dan dat we door zouden gaan, daar word aan gewerkt :)
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij ook wel vet om eens aan met te werken. Dan zal ik je nog eens een PM sturen. Levert leuke filmpjes op met goed geluid, heb me ook geabboneerd op je kanaal.
 
Dit lijkt mij ook wel vet om eens aan met te werken. Dan zal ik je nog eens een PM sturen. Levert leuke filmpjes op met goed geluid, heb me ook geabboneerd op je kanaal.

Allright dan zie ik je PM wel verschijnen, zou lijkt zijn!

Voor degene die het op motormeuk gemist hebben, ik heb gister weer een drietal filmpjes geupload, hieronder de links:

Ducati 999r Testastretta met Termignoni seatpipe | Soundcheck

Ducati 999r Testastretta met Termignoni seatpipe | Kneedowns

Honda Fireblade met ingekorte BOS pijp | Soundcheck

Voor een indruk van het resultaat ;) Ben vandaag ook gaan filmen met een zeer speciale Ducati 1098 met 1200cc kit, compleet getuned door Biggelaar Performance.. daarvan binnenkort het (eerste?) filmpje online :9~
 
Laatst bewerkt:
*KucherdeKick*

Weer even een kickje van dit topic, ik ben een paar middagjes filmen verder en bezig met het bewerken van eerder gemaakte filmpjes, laatste creatie is een tweetal filmpjes van een mooi R6 hier van het forum:

Yamaha R6 met Laser Hotcam | Soundcheck & Details

Yamaha R6 met Laser Hotcam | Slowmotion Kneedowns

Feedback wederom welkom ;) Daarbij nog een dillematje, ik heb aan de hand van de suggestie in onderstaande post wat oproepjes geplaatst in een paar typespecifieke topics maar daar word al snel voorbij gepost, begrijpelijk natuurlijk maar daarom weinig effectief.. nu twijfel ik of ik een oproep topic in bijv. het supersport, naked en streetfighter topic moet openen, ik wil namelijk niet als een of andere spammert overkomen ;) Dat kan verkeerd over komen en juist averechts werken.. iemand any thoughts?

Brabantse malloten die motor filmpjes maken, verenigt U.

Je zou eens in de de brikken en klassiekers en streetfighter (en eigenlijk ook choppers en zijspannen en alle andere fora ;) ) topics kunnen kijken, daar staan legio aan gave motoren, maar ik denk dat de heren eigenaars niet zo snel op een topic: Gezocht Posers (motorfilmpjes) klikken.

Als je ze gewoon vraagt of ze mee willen doen, dan weet ik bijna zeker dat de meeste dat wel willen. Maar ik denk dat je met dit topic vooral reacties krijgt van de nieuwe sportmotor heren.

Ps. Ik ga zeker kijken, maar mijn YZF 750 R is nu niet echt filmwaardig materiaal.
 
Laatst bewerkt:
*KucherdeKick*

Weer even een kickje van dit topic, ik ben een paar middagjes filmen verder en bezig met het bewerken van eerder gemaakte filmpjes, laatste creatie is een tweetal filmpjes van een mooi R6 hier van het forum:

Yamaha R6 met Laser Hotcam | Soundcheck & Details

Yamaha R6 met Laser Hotcam | Slowmotion Kneedowns

Feedback wederom welkom ;) Daarbij nog een dillematje, ik heb aan de hand van de suggestie in onderstaande post wat oproepjes geplaatst in een paar typespecifieke topics maar daar word al snel voorbij gepost, begrijpelijk natuurlijk maar daarom weinig effectief.. nu twijfel ik of ik een oproep topic in bijv. het supersport, naked en streetfighter topic moet openen, ik wil namelijk niet als een of andere spammert overkomen ;) Dat kan verkeerd over komen en juist averechts werken.. iemand any thoughts?

Gewoon doen. Ik denk dat de meeste het wel waarderen dat er iemand is die leuke filmpjes van motoren maakt met goed geluid erbij. Mooie kans om je bike te vereeuwigen in een mooi filmpje. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan