Gibernau ondergewaardeerd?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Steeds lees je van 'de strijd tussen Rossi en Biaggi', maar naar mijn idee heeft Gibernau meer indruk gemaakt vorig jaar en dit jaar dan Biaggi. Is hij niet een beetje ondergewaardeerd?
 
Misschien dat hier het spreekwoord van die 2 honden die om een been vechten van toepassing is ;)
 
Gibernau wordt volgens mij inderdaad ondergewaardeerd.
Deed Gibernau vroeger mee als veldvulling nu heeft hij zich ontwikkeld tot echt een topcoureur.
Ondanks zijn succes van verleden jaar schatte iedereen zijn teamgenoot Edwards voor dit seizoen hoger in als Gibernau. (incl.ikzelf)
Maar zijn resultaten van dit jaar bewijzen dat hij vorig jaar niet "per ongeluk" zo goed reed.
De grote 3 (Rossi,Biaggi,Capirossi) is volgens mij nu de grote 4 incl. Gibernau.
 
eerlijk gezegd had ik ook sterk mn twijfels over gibernau dit jaar, toch jammer dat ik weer bedrogen uitkom :P

maar ik mag niet klagen, mijn favoriet doet het werkelijk uitstekend op die gare kawa ;) (nu maar hopen dat ie volgende keren wel weer gewoon heel blijft..)
 
Die pee kan waaaaanzinnig om met een GP-bike :} , maar ik krijg boebels van hem als ik hem bezig zie na een overwinning B| .

Altijd en altijd de grote show opzetten, met het kopje schudden, zo van "nee dit kan niet, ongelooflijk dat ik dit weer win". Zijn hele houding en gebaren na een overwinning, zijn kruistekens, het kussen van z'n motor, helm, bloemen, beker etc... Ik kan er echt niet naar zien... :r

Doe toch eens normaal |( .

Voor de rest: prachtige piloot :} :) !!
 
Gibernau wordt volgens mij inderdaad ondergewaardeerd.
Deed Gibernau vroeger mee als veldvulling nu heeft hij zich ontwikkeld tot echt een topcoureur.
Ondanks zijn succes van verleden jaar schatte iedereen zijn teamgenoot Edwards voor dit seizoen hoger in als Gibernau. (incl.ikzelf)
Maar zijn resultaten van dit jaar bewijzen dat hij vorig jaar niet "per ongeluk" zo goed reed.
De grote 3 (Rossi,Biaggi,Capirossi) is volgens mij nu de grote 4 incl. Gibernau.

Capirossi???

die rijdt nu toch echt niet meer in de top hoor
 
|( vergelijk de ducati maar eens met honda en yamaha. tot nu toe is de ducati gaar , maar zijn nu wel weer een eind op het goede pad (bij marlboro team dan)

ehm, het was zelfs zo dat de oude ducati's (ik weet niet welke race) voor de fabrieksmachine;s zaten, maar daarna gingen ze weer onderuit ofzo
 
Gibernau wordt volgens mij inderdaad ondergewaardeerd.
Deed Gibernau vroeger mee als veldvulling nu heeft hij zich ontwikkeld tot echt een topcoureur.
Ondanks zijn succes van verleden jaar schatte iedereen zijn teamgenoot Edwards voor dit seizoen hoger in als Gibernau. (incl.ikzelf)
Maar zijn resultaten van dit jaar bewijzen dat hij vorig jaar niet "per ongeluk" zo goed reed.
De grote 3 (Rossi,Biaggi,Capirossi) is volgens mij nu de grote 4 incl. Gibernau.
Ik moet zeggen dat ondanks zijn geweldige prestaties ik Gibernau nog steeds als een soort Criville zie. Een goede coureur maar geen topper. Het zal er wel alles mee te maken hebben dat hij al bijna 10 jaar in de 500/motogp meedraait en tot verleden jaar niet echt potten heeft kunnen breken. In tegenstelling tot de andere genoemde coureurs, die allemaal al één of meerdere wereldtitels op hun naam hebben staan.
 
Ik moet zeggen dat ondanks zijn geweldige prestaties ik Gibernau nog steeds als een soort Criville zie. Een goede coureur maar geen topper. Het zal er wel alles mee te maken hebben dat hij al bijna 10 jaar in de 500/motogp meedraait en tot verleden jaar niet echt potten heeft kunnen breken. In tegenstelling tot de andere genoemde coureurs, die allemaal al één of meerdere wereldtitels op hun naam hebben staan.
|( waarom kijkt iedereen altijd terug naar het verleden(de prestaties van vroeger)? een coureur ontwikkelt zich ook verder, en zeker gibernau. die zie ik (dit jaar nog niet) nog een keer kampioen worden. hoewel ik fan van rossi ben en rossi bewonder, zie ik gibernau als enigste coureur die het de onverslaanbare rossi moeilijk kan maken. maar het kampioenschap gaat uiteindelijk weer naar rossi })
 
ontwikkelt?

die vent zit zowat al in de overgang man...


volgens mij zit kato in em ;( (om maar even in gibernau stijl verder te gaan :+ )


trouwens, weet je wie zich wel heel erg verder aan het ontwikkelen is: pedrosa. ik zie hem nog wel als opvolger van rossi...
 
ontwikkelt?

die vent zit zowat al in de overgang man...


volgens mij zit kato in em ;( (om maar even in gibernau stijl verder te gaan :+ )


trouwens, weet je wie zich wel heel erg verder aan het ontwikkelen is: pedrosa. ik zie hem nog wel als opvolger van rossi...
idd die pedrossa is ongelofelijk snel :} dat heeft ie van het weekend wel weer bewezen
 
Gibernau is op het moment gewoon constant snel en ik zie hem wel de titel pakken hoor.
Ik hoop het alleen niet, probeer je eens voor te stellen wat hij zou doen bij het behalen ervan B|

voorproefje:

1bb2553sete275p.jpg

small_MD-I107130.jpg

sete%20gibernau.jpg

sete-trofeo-ap.jpg


en dan factor 5 :r
 
Ik moet zeggen dat ondanks zijn geweldige prestaties ik Gibernau nog steeds als een soort Criville zie. Een goede coureur maar geen topper. Het zal er wel alles mee te maken hebben dat hij al bijna 10 jaar in de 500/motogp meedraait en tot verleden jaar niet echt potten heeft kunnen breken. In tegenstelling tot de andere genoemde coureurs, die allemaal al één of meerdere wereldtitels op hun naam hebben staan.
Jep, Gibernau heeft wel geluk gehad dat die een Spanjool was, anders was hij al na 1 a 2 seizoenen uit de GrandPrix verdwenen geweest. (als hij er ooit gekomen was)
Maar nu heeft hij wel kunnen uitgroeien tot een van de beste coureurs van dit moment, de meeste coureurs krijgen die kans niet.
Maar Gibernau is volgens mij echtwel beter dan mannen als, Barros, Hayden, Edwards, Checa en noem ze maar op.

wat een geweldige wedstrijd was dat zeg. :}

Hopelijk krijgen we dit jaar een vervolg 8-)

Biaggi op de Honda, Rossi die perse in Italië wil winnen en Capirossi die de topsnelheid van z'n duc kan "misbruiken" op het lange rechte stuk.
En dan nog een Gibernau erbij voor de lol :z
 
ontwikkelt?

die vent zit zowat al in de overgang man...


volgens mij zit kato in em ;( (om maar even in gibernau stijl verder te gaan :+ )


trouwens, weet je wie zich wel heel erg verder aan het ontwikkelen is: pedrosa. ik zie hem nog wel als opvolger van rossi...
you took the words right out of my mouth
 
Jep, Gibernau heeft wel geluk gehad dat die een Spanjool was, anders was hij al na 1 a 2 seizoenen uit de GrandPrix verdwenen geweest. (als hij er ooit gekomen was)
Maar nu heeft hij wel kunnen uitgroeien tot een van de beste coureurs van dit moment, de meeste coureurs krijgen die kans niet.
Maar Gibernau is volgens mij echtwel beter dan mannen als, Barros, Hayden, Edwards, Checa en noem ze maar op.tuurlijk op rossi na vind ik gibernau de beste coureur ter wereld
 
Terug
Bovenaan Onderaan