GPZ 750/900/1000/1100 liquid cooled topic

Het kan raar lopen, jarenlang bmw mannetje, al een tijdje suzuki classic endurance racer (zie OSS endurance team op FB), en nu....een gpz900r gekocht...met een twist...Want wie kan mij met zekerheid vertellen waar deze kuip vandaan komt ? Merk? Maker ? Als je zeker weet , hoor ik het graag, als je het zeker denkt te weten, ook goed, als je geen idee hebt maar wel een mening.....ook goed... *D
[afbeelding]


Leuk, weer een Gpz! Wat ik me kan herinneren verkocht Rene Cortie in Amsterdam dit soort kuipen vroeger. Merk weet ik niet meer zeker maar kan het Motoplast zijn?
Veel kwam er toen uit Italie.
 
Lijkt me Engels, die pleurden vroeger vaker dubbele koplampen in origineel lijkende kuipen, bovenkuip ziet er niet verkeerd uit. Heb ze al veuuuul lelijker gezien.
 
zit ik net ff te Googlen ... kom ik hier uit... :+

ben ondertussen ook aan het klooien met zo'n ding.... paar deeltjes over genomen van TS en de originele fiets is inmiddels de donor fiets... zo gaat dat soms ... _O-

Endurance .... ik heb BEET

dit moet m worden .... ;)
full
 
De A7 ligt doormidden. Een ZZR1100 schok netjes gemaakt en klaar voor montage. Brug ligt bij de spuitert.
Laatste weken niet zo veel gedaan...veel gereden op de ZX9R :] :]

Avondjes worden nu weer wat donkerder, dus ook weer meer tijd in de schuur ;)
 
bekend wieltje... ;)

zie ook dat je nu de achterrem houder er wel afgeslepen hebt, veel beter, mooi clean!
 
"kleine"Tegenslag; bij het verwijderen van de oude bochten kwam bij 1 draardeind dit tevoorschijn. Netjes verstopt in de rechts/midden cylinder. Er is een M6 draadgat in getapt maar niet best gedaan.
Ik heb hier dus geen ervaring in maar wil het gaat weer netjes hebben met origineel M8 en afgebroken stuk eruit.

Maar heb geen flauw idee hoe. Wil niet gaan heet stoken of zoiets maar middels een linkse tap of ander gereedschap? Heeft iemand dit al eens gedaan en zijn diensten aanbieden?

Zou me in ieder geval erg helpen :}
 
Laatst bewerkt:
Kop erafhalen en wegbrengen naar motorenrevisie frank in hilversum......
Je komt er k*t bij, kan uit de hand niet recht boren vervolgens boor je in een koelwaterkanaal en breekt alsnog je tap af.....

Vraag maar beter niet hoe ik hierbij kom.... :( :X

Frank (of collega) heeft het wel netjes opgelost voor me *O*
 
Kop erafhalen en wegbrengen naar motorenrevisie frank in hilversum......
Je komt er k*t bij, kan uit de hand niet recht boren vervolgens boor je in een koelwaterkanaal en breekt alsnog je tap af.....

Vraag maar beter niet hoe ik hierbij kom.... :( :X

Frank (of collega) heeft het wel netjes opgelost voor me *O*


Ziet er dus zo uit...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan