Grandprix Sachsenring Topic

Dat wordt nog wat vanmiddag met de kwalificatie:;

287894.jpg
 
Ik zou zo zeggen , let eens op de tijden.
Bijna 7 tiende langzamer als gisteren
 
Ik zou zo zeggen , let eens op de tijden.
Bijna 7 tiende langzamer als gisteren
ik zou zeggen, let eens op de tijden.
Bijna 2 tiende sneller dan de vrije training gisteren.

Natuurlijk rijden ze in de kwalificatie sneller, want dan gebruiken ze qualifiers, hetgeen in de vrije training niet gebeurd. Wel ff opletten dus :+
 
Heeft al iemand het linkje naar het filmpje over de nieuwe uitlaten van de Honda? Zien er wel gaaf uit!
 
had hem net gedownload, zien er erg mooi uit, hopen dat Barros, zondag ook in de top-drie komt
 
Ik hoop dat biaggi wint , dat zal weer te goede komen voor de spanningsgraad van het seizoen.Of kenny Roberts :+
288087.jpg
 
Vind het wel jammer dat het nooit wat wordt met die protons...

En ik wil v/d Goorbergh weer in de motoGP!! :}
 
:9 kan niet wachten tot morgenmiddag.
Wat zal dat weer een gave race (start) worden.....
ben benieuwd....... 8-)
 
Hooooop dat Biaggi nu eens die snelle gasten het nakijken kan geven......
(maar ben er bang voor.............. :? )
 
Denk dat de 3 cilinders het goed gaan doen hier, zijn relatief licht dus zijn wat sneller de bocht in te krijgen.

H'm aan de trainingstijden van McWilliams en Byrne te zien gaat die theorie niet helemaal op.

22. Shane Byrne Aprilia 1.25.614
23. Jeremy McWilliams Aprilia 1.265.341
 
oooooooh, nog 5 minuten !!

Wat een kutcommentaar weer op eurosport, ineens gillen dat Aoyama moet lossen in de 250.......was het gewoon pedrosa die 7 seconden voor lag en inderdaad niemand voor zich had....en daar trapten ze meerdere malen in.......
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie race!!!

Biaggi krijgt eindelijk wat hem toekomt,en laat alle fabrieksrijders een poeppie ruiken!!
Ook hulde voor Hayden en Barros!! :}
 
Ik zeik niet graag over het commentaar, maar het was echt bedroevend dat die commentator bleef beweren dat Ayoama 3e was geworden terwijl te zien was dat De Angelis hem op de lijn versloeg en de uitslag meerdere keren op het scherm was te lezen. En maar volhouden dat Ayoama "zo dadelijk het podium zal bestijgen". Totdat De Angelis verscheen en hij maar even helemaal niks zei. Ik weet echt niet waar die vent mee bezig was.

Wederom knap van Pedrosa. Het is niet de vraag OF hij naar de MotoGP gaat maar wanneer. Rijdt wat dat betreft nu al bij het juiste merk natuurlijk. Kan qua uitstraling dan trouwens mooi de fakkel overnemen van Mick Doohan...

Biaggi z'n eerste winst, het zij hem gegund! Wat een klap trouwens van Melandri en met name Abe!

Ducati wederom teleurstellend. Na de verpletterende indruk die ze vorig jaar achterlieten is dit jaar wel een enorme anticlimax.

De zelfbenoemde wereldkampioen van 2006 weer troosteloos 13e, wederom achter zijn teamgenoot.

1 punt verschil tussen Rossi en Biaggi! Spannend!
 
H'm aan de trainingstijden van McWilliams en Byrne te zien gaat die theorie niet helemaal op.

22. Shane Byrne Aprilia 1.25.614
23. Jeremy McWilliams Aprilia 1.265.341

Ook dat voordeel zijn ze dus al kwijtgeraakt, alles inpakken en nooit meer uit de kratten halen die dingen |(
Volgend jaar is t toch voorbij voor ze in de MotoGP ;(
 
Maar ze doen het tenminste nog beter dan Proton. Vooralsnog is Kenny Roberts Sr. tot op heden alleen nog maar een aanfluiting van zichzelf. Ooit uit onvrede weggegaan bij Yamaha, waarbij hij riep dat hij het zelf nog wel beter zou kunnen. Een uitspraak die tot op heden nog steeds onder de categorie 'grootspraak' moet worden geplaatst.
 
Inderdaad erg klote dat die appies niet willen/kunnen.

En Melandri maakte inderdaad een geweldige klapper!

T blijft wel erg stil vanaf Rossi's zijde hier op t forum... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan